Oooh, super! Dan is 't nu nog een kwestie van alles regelen hier in België en kiezen waar ik naartoe ga.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
Ja hoor, dat is heel goed mogelijk!Master kun je ook in het buitenland doen, zelfs. Dat is wat ik zelf nu doe!
Toen ik er doorheen liep was dat 1 groep t.o.v. de 6 andere groepen ofzo... Alleen voor mensen die dus echt al een heavy American accent hadden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Utrecht heeft ook Amerika-studies en je kon bij Taalverwerving ook voor een American target accent gaan![]()
Klopt wel jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:36 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Toen ik er doorheen liep was dat 1 groep t.o.v. de 6 andere groepen ofzo... Alleen voor mensen die dus echt al een heavy American accent hadden.
Doctorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:42 schreef kimandthedoctor het volgende:
Ik ga in september ook beginnen aan Engelse Taal en Cultuur, aan de UU!! Als ik slaag dan, maar ik neem aan dat dat goed komt.
Ik kan niet wachten. Ik heb voor mijn studiekeuze meer onderzoek gedaan dan voor mijn profielwerkstuk zowat (was toevallig ook voor Engels, een Harry Potter-encyclopedie, had een 9) en ik ben nog nooit zo zeker geweest van mijn zaak. Ik heb er echt heel erg zin in.
Ik kan echt niet wachten!! Heb er echt echt echt heeeeeeeeeeel erg veel zin in, haha. Dan vertel ik aan mensen wat ik heb geleerd met meeloopdagen enzo (bv introduction to old and middle-english in Utrecht en fonetiek in Leiden) en dan ben ik er erg enthousiast over, terwijl die mensen me zo aankijken van "Ben je nou helemaal gek?"quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Klopt wel jaMaar er zijn dus wel mogelijkheden
[..]
DoctorNeil Gaiman
![]()
Leuk, ik vond Engels studeren in Utrecht heel fijn, vooral zodra je zelf cursussen mag kiezen!
Welkom dan! Ik sluit m'n bachelor Engels aan de UU binnen twee maanden af. Het is echt een heerlijker studie, inderdaad voornamelijk als je zelf je vakken mag kiezen en dus gewoon mag doen wat je leuk vind ^^quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:42 schreef kimandthedoctor het volgende:
Ik ga in september ook beginnen aan Engelse Taal en Cultuur, aan de UU!! Als ik slaag dan, maar ik neem aan dat dat goed komt.
Ik kan niet wachten. Ik heb voor mijn studiekeuze meer onderzoek gedaan dan voor mijn profielwerkstuk zowat (was toevallig ook voor Engels, een Harry Potter-encyclopedie, had een 9) en ik ben nog nooit zo zeker geweest van mijn zaak. Ik heb er echt heel erg zin in.
Ja, dat zijn we, en laat niemand je iets anders vertellen.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:37 schreef kimandthedoctor het volgende:
[..]
Ik kan echt niet wachten!! Heb er echt echt echt heeeeeeeeeeel erg veel zin in, haha. Dan vertel ik aan mensen wat ik heb geleerd met meeloopdagen enzo (bv introduction to old and middle-english in Utrecht en fonetiek in Leiden) en dan ben ik er erg enthousiast over, terwijl die mensen me zo aankijken van "Ben je nou helemaal gek?"
Succes met je scriptie, en weet dat de masterscriptie vele malen erger gaat zijn. * Omentuva denkt aan het werk dat nog moet worden verzet daarvoor.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:28 schreef Alphamusic het volgende:
[..]
Welkom dan! Ik sluit m'n bachelor Engels aan de UU binnen twee maanden af. Het is echt een heerlijker studie, inderdaad voornamelijk als je zelf je vakken mag kiezen en dus gewoon mag doen wat je leuk vind ^^
Nee. Succes!quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:38 schreef motorbloempje het volgende:
Hou op schei uit!
*kop-in-zand-steekt-en-PhD-proposal-afmaakt*
Nooit officieel gedaan, hoewel ik geloof dat ik wel ergens een variantje ervan heb gedaan ooit voor een concurrent van Cambridge. CPE is vergelijkbaar met wat er van afgestudeerden Engels wordt verwacht.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Zijn er hier ook mensen die een Cambridge Certificate of Proficiency/Advanced English/etc hebben gehaald via een Cambridge-instituut hier in Nederland?
Heb me ingeschreven voor de CPE over een maand, ik doe maar meteen het hoogst haalbare niveau omdat het me niet echt moeilijk lijkt als ik die samples bekijk, alleen het praten met die anderen is als autist/fok!ker wel spannend![]()
Ik ben officieel surveillant bij deze examens en ik moet zeggen dat ze wel behoorlijk pittig zijn.. wel doenbaar, maar ongelooflijke instinkertjes en twijfelgevallen waar je toch al snel over valt. En de personen met wie je praat zijn native speakers en erg kritisch. Niet dat ik denk dat je het niet kan hoor, maar CPE wil best lastig zijn. Succes in ieder geval! Misschien surveilleer ik wel bij je...quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Zijn er hier ook mensen die een Cambridge Certificate of Proficiency/Advanced English/etc hebben gehaald via een Cambridge-instituut hier in Nederland?
Heb me ingeschreven voor de CPE over een maand, ik doe maar meteen het hoogst haalbare niveau omdat het me niet echt moeilijk lijkt als ik die samples bekijk, alleen het praten met die anderen is als autist/fok!ker wel spannend![]()
Ja, hier. Ik heb via mijn middelbare school een paar jaar terug CAE gedaan, dat werd daar in 5/6vwo aangeboden. Je kunt ervan uitgaan dat als je die klassen goed bent/was in Engels, dat in ieder geval CAE prima te doen is. Het is wel aan te raden om zo'n boekje met oefeningen door te werken, omdat het type vragen toch wel verschilt met wat je op school gewend bent (geweest). Ik heb het examen zelf niet als moeilijk ervaren (het duurt alleen eindeloos...), maar verkijk je er niet op. En vooral spreken oefenen!quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat laatste zal ongetwijfeldquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
Het is veel lezen, veel schrijven en er zitten echt eitjes van vakken bijmaar het is wel leuk
Top top.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb zelf Engelse Taal en Cultuur aan de RU gedaan, maar je hebt inderdaad vrij veel minorruimte zodat je je eigen pad kunt kiezen. En goede mogelijkheden om een half jaar in Amerika te studeren
Heb inmiddels vorige week vrijdag het Speaking-exam gehad en gisteren de rest (reading & use of English, writing en listening), alleen het writing-gedeelte viel me tegen omdat ik me niet had voorbereid en nooit echt teksten schrijf, daarnaast was 1,5 uur ook best wel kort. De rest viel me allemaal echt mee, voor het hoogst haalbare niveau niet echt heel indrukwekkend, maar dat zal misschien ook zo zijn omdat een hoog niveau sowieso moeilijk te toetsen is.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:18 schreef MacorgaZ het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |