Ik zal wel dom zijn, maar wele overbodige tquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Whoops, kan een zekere mod even de overbodige t weghalen?
Terug naar je hok jij.quote:
Alles behalve [HOMO], jij hebt tetten veel te lief m.i.quote:
Goedemorgen.quote:
Hier stopte ik met lezen want whehehehe.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alles behalve [HOMO], jij hebt tetten
Vandaar dat hij zo rancuneus is, tijdens meets zie je het niet dus z'n cupmaat staat 'm niet aan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen want whehehehe.
quote:
Jij apprecieert gewoon niet het mannelijk schoon, gij barbaar.quote:
En jij niet het vrouwelijke. Maar dat moet je zelf wetenquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij apprecieert gewoon niet het mannelijk schoon, gij barbaar.
Ook wel hoor, zonder hen zou ik er niet zijn geweest, bovendien maken ze goede sandwiches.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:50 schreef remlof het volgende:
[..]
En jij niet het vrouwelijke. Maar dat moet je zelf weten
Vooral met rauwe hamquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:51 schreef Voorschrift het volgende:
bovendien maken ze goede sandwiches.
Bacon!quote:
Alle mannen zijn ook hetzelfde hequote:Op woensdag 11 januari 2012 11:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook wel hoor, zonder hen zou ik er niet zijn geweest, bovendien maken ze goede sandwiches.
ja the rebound guy, lijkt me ook verstandig nu...quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:21 schreef De_Directeur het volgende:
Ang3l, wat enorm kut voor je! Misschien dat er wat leuke aussiebums (aussies met een lekkere bum) zijn om het te verwerken.
En pragmatisch als ik ben: het is wel fijn dat hij nog voor je vertrek je balkondeur etc heeft gerepareerd.
Het was niet helemaal serieus bedoeld.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja the rebound guy, lijkt me ook verstandig nu...
daar had ik in het vorige topic nog niet eens de kans voor gehad, en ik was geen deel van de nachtploeg. Daarom nuquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:11 schreef TheVulture het volgende:
Oh iedereen trouwens nog bedankt voor de felicitaties uit het vorige topic
Gefeliciteerd, TVquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap ook gewoon niet dat je het op zo'n manier uitmaakt, net terwijl je zo ver uit elkaar bent en de ander iets aan het doen is waar al maanden naar uit is gekeken
Ik zou toch eventjes alle contact vermijden, als ik jou wasquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:44 schreef Ang3l het volgende:
Gefeliciteerd tv. Ik weer niet waarmee maar ik hoop dat je me dat op dit moment vergeeft.
En verder iedereen bedankt voor de reacties. Ik snap t zelf ook allemaal nog niet. Dringt ook amper door omdat t zo'n afstand is en t via de telefoon ging. Soms betrap ik me er op dat ik lol heb en glimlach en dan ineens implodeert mijn maag en word ik weer even wakker.
Heb vanmiddag een uur samen huilend met hem aan de telefoon gezeten tot we niet meer wisten wat we tegen elkaar moesten zeggen. En dat ophangen, die "dag". Dat was de moeilijkste die ik ooit in mijn leven heb moeten zeggen en horen.
Ik ben kapot.
Dweil mij maar op nu, zelfs ik ben er kapot vanquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:44 schreef Ang3l het volgende:
Gefeliciteerd tv. Ik weer niet waarmee maar ik hoop dat je me dat op dit moment vergeeft.
En verder iedereen bedankt voor de reacties. Ik snap t zelf ook allemaal nog niet. Dringt ook amper door omdat t zo'n afstand is en t via de telefoon ging. Soms betrap ik me er op dat ik lol heb en glimlach en dan ineens implodeert mijn maag en word ik weer even wakker.
Heb vanmiddag een uur samen huilend met hem aan de telefoon gezeten tot we niet meer wisten wat we tegen elkaar moesten zeggen. En dat ophangen, die "dag". Dat was de moeilijkste die ik ooit in mijn leven heb moeten zeggen en horen.
Ik ben kapot.
Oh bah, ik kom hier verder niet vaak en weet er weinig van, maar veel sterkte man.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben kapot.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:23 schreef Steve het volgende:
Erik, dit zat vandaag in de brievenbus..
.
*klik voor foto*
Precies.het is geen weekje Chersonissos waar we het over hebben.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:03 schreef Waxxer het volgende:
....straks krijg je nog als reactie "ja, nou, een goede timing is het nooit".
Maar laat er iig je vakantie niet, of iig zo min mogelijk door verzieken! Zo'n once in a lifetime vakantie!!
Geen wonder dat iedereen hier aardig tegen mij isquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:45 schreef Peter het volgende:
Er zitten wat jalourse nichten bij..
Als je een hete kerel blijkt te zijn is men ineens poeslief![]()
Lekker laten gaan en alleen meepikken waar je blij van wordt of iets me hebt.
Oh dan ben ik dus een hete kerelquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:45 schreef Peter het volgende:
Er zitten wat jalourse nichten bij..
Als je een hete kerel blijkt te zijn is men ineens poeslief![]()
Deed ik vroeger wel met drank op, doe ik ook niet meer.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Vooral heel veel hersenloos reageren. Dan pas je er zo bij.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Vooral heel veel hersenloos reageren. Dan pas je er zo bij.
Dat mag volgens de algemene voorwaarden van FOK!quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Hela, beetje plaatjes uit mijn fobo halen.
dat heet toch gewoon opnieuw onder een breed publiek onder de aandacht brengen ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Hela, beetje plaatjes uit mijn fobo halen.
I knowquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:13 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat mag volgens de algemene voorwaarden van FOK!
Drugs are bad. ok?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:15 schreef Stroekie het volgende:
en wat is dat met die fiets rotonde in Eindhoven ?
waar licht dat trillende object ergens ?
quote:
Dit behoort bijna een standaard bijsluiter te zijn voor de homo-wereld.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou zeggen, kweek een beetje een dikke huid, bekijk alles niet te serieus.
als je naar Veldhoven rijdt, in de buurt van de oude boerderijquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hierover
http://nos.nl/artikel/329(...)onde-op-knappen.html
Hallo worstendraaierquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je naar Veldhoven rijdt, in de buurt van de oude boerderij
Zelfspot, wees de andere voor met een botte opmerking over homo's. Werkt ook erg goed.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit behoort bijna een standaard bijsluiter te zijn voor de homo-wereld.
Dat sowieso, staan ze meteen met de bek vol tanden. Maar dat komt vooral omdat mensen denken dat je er automatisch zwaar aan tilt dat je homo bent, als je luchtig er mee omgaat is voor hen de lol er al gauw af.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zelfspot, wees de andere voor met een botte opmerking over homo's. Werkt ook erg goed.
Het is vooral om even het beeld bij mensen te slopen dat homo's nogal gevoelig zijn en geen humor hebben.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat sowieso, staan ze meteen met de bek vol tanden. Maar dat komt vooral omdat mensen denken dat je er automatisch zwaar aan tilt dat je homo bent, als je luchtig er mee omgaat is voor hen de lol er al gauw af.
Uberhaupt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zelfspot, wees de andere voor met een botte opmerking over homo's. Werkt ook erg goed.
die heb ik altijd alleen maar op de foto gezien,quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je naar Veldhoven rijdt, in de buurt van de oude boerderij
Resulteert vaak in een mokerslag terug inderdaad.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is vooral om even het beeld bij mensen te slopen dat homo's nogal gevoelig zijn en geen humor hebben.
IK BEN NIET GAY! IK BEN HOMO EN AL HELEMAAL NIET NICHT!quote:
Au contraire.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Heel veel homo's hebben toch ook geen humor? Getuige dit topic?
Zo kijk ik inderdaad de hele dag.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Sexy kraaloogjes.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo kijk ik inderdaad de hele dag.![]()
of geen levenquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Geelzucht?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo kijk ik inderdaad de hele dag.![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
I rest my casequote:
Heb je honger?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
IK BEN NIET GAY! IK BEN HOMO EN AL HELEMAAL NIET NICHT!
Ben jij dat?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
lang geleden, toen ik nog sort of jong was
nee daar zit een voetencentrum in nuquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die heb ik altijd alleen maar op de foto gezien,
maar zal binnenkort wel eens op onderzoek uitgaan
maar boerderij is nu toch tegen de vlakte ?
Ja ik weet 't niet hoor, maar zoja; vrolijke gozer ben je.quote:
Ik zal er in het vervolg rekening mee houden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
dat is lang geleden, nu ben ik een verbitterde zure kutnichtquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik weet 't niet hoor, maar zoja; vrolijke gozer ben je.
Je snapt blijkbaar niet dat ik mezelf aanhaal als voorbeeld voor het niet hebben van humorquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Beetje viezig dit, Erik. Jezelf ophemelen....
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zal er in het vervolg rekening mee houden.IK HAAAAT standaardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Op z'n minst grappig dat hij dat niet ziet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je snapt blijkbaar niet dat ik mezelf aanhaal als voorbeeld voor het niet hebben van humor?
Ze zeggen dan ook dat verstand met de jaren komt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is lang geleden, nu ben ik een verbitterde zure kutnicht
Neequote:Op woensdag 11 januari 2012 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je snapt blijkbaar niet dat ik mezelf aanhaal als voorbeeld voor het niet hebben van humor?
je verwijst dus naar de leeftijd van TMM?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze zeggen dan ook dat verstand met de jaren komt.
Oh maar dat valt wel mee, na de 20 zijn we allemaal uitgerangeerd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
je verwijst dus naar de leeftijd van TMM?
Die komt aan!
Daag viespeukquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:46 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga op de bank TV kijken, dag vieze nichten!
Jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op z'n minst grappig dat hij dat niet ziet.
Ik word 23. Ik ga sterven. xx.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh maar dat valt wel mee, na de 20 zijn we allemaal uitgerangeerd.
Tenminste, als ik de tieners mag geloven.
Ik ben al lang overleden dan.quote:
wil je mijn dag verbeteren en zeggen dat het met jou en je geliefde in ieder geval goed gaat?quote:
Precies, wij behoren onder speciale regeling al een AOW te krijgen.quote:
Ik word ook 23quote:
Je kan altijd nog leermeester worden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben al lang overleden dan.
In principe zou jij ouder moeten zijn dan mij - ik was 3 weken te vroeg.quote:
Het gaat nog goed met mij en mijn geliefdequote:Op woensdag 11 januari 2012 20:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wil je mijn dag verbeteren en zeggen dat het met jou en je geliefde in ieder geval goed gaat?
Ik twee weken te laat.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
In principe zou jij ouder moeten zijn dan mij - ik was 3 weken te vroeg.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je kan altijd nog leermeester worden.
Wanneer ben jij jarig danquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
We horen dus 3 weken te schelen, zo ongeveer.
2601quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wanneer ben jij jarig dan? Ik nog niet hoor
.
Dus je bent ook alvast lijstjes aan het maken?quote:
Whehe, ouwe.quote:
Neuuuuuuuuh, ben op zich niet zo vand e verjaardagen. Vind het wel gezellig dat mensen komenquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus je bent ook alvast lijstjes aan het maken?
Patrick en ik schelen 9 maanden. Hij is 9 maanden jongerquote:
Ik wil het nooit vieren edoch mijn ouders willen altijd komen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neuuuuuuuuh, ben op zich niet zo vand e verjaardagen. Vind het wel gezellig dat mensen komen
Zijn ouders hebben jouw geboorte gevierdquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Patrick en ik schelen 9 maanden. Hij is 9 maanden jonger!
Hallo draagtijd
Moet wenen van gelukquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zijn ouders hebben jouw geboorte gevierd
Toyboy!quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Patrick en ik schelen 9 maanden. Hij is 9 maanden jonger!
Hallo draagtijd
Ha, nee dat zou ik nooit doenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Vraag je nou naar de staat van z'n piemel?
Ja over de afmetingen ga ik het niet hebben.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ha, nee dat zou ik nooit doen![]()
Figuurlijkkkk
Haha, dat zou het allemaal wel heel interessant makenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja over de afmetingen ga ik het niet hebben.
3,1 dmquote:
Ik snap da toch nie hoe da werrek!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Haha, dat zou het allemaal wel heel interessant maken![]()
Je hoeft het niet nauwkeurig te meten hoor
Amsterdam is dan ook geen provinciehoofdstadquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:17 schreef Renesite het volgende:
Grunn is de tofste provinciehoofdstad volgens Geenstijl
Zit ik hier toch gewoon een kwartier naar te kijken hequote:Op woensdag 11 januari 2012 20:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
Dat ligt toch in het buitenland?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:17 schreef Renesite het volgende:
Grunn is de tofste provinciehoofdstad volgens Geenstijl
Net tegen de poolcirkel aan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat ligt toch in het buitenland?
maar je weet nu wel waarom een tv cariere niet aan mij besteed isquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zit ik hier toch gewoon een kwartier naar te kijken he![]()
.
Ik dacht dat het bij het sprookjesbos linksaf was, dan rechtdoor tot de ijsberen en bij de visafslag naar beneden en dan dat huisje daar?quote:
over een uur of wat heb ik wel een gave docu online, duurt wel even maar wel de moeite denk ikquote:
Heeft Paul jou ook al geinfecteerd?quote:
Welke paul?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Heeft Paul jou ook al geinfecteerd?
Je hebt een zachte g!quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
In Eindhoven is er wijk die Sprookjesbos heet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik dacht dat het bij het sprookjesbos linksaf was, dan rechtdoor tot de ijsberen en bij de visafslag naar beneden en dan dat huisje daar?
Strijp S bij nacht?quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:01 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
In Eindhoven is er wijk die Sprookjesbos heet.
Weer een beetje op/in orde?quote:
ik ben het allemaalquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
IK BEN NIET GAY! IK BEN HOMO EN AL HELEMAAL NIET NICHT!
Op zich goed geslapen. Wakker worden was wat minder: alarm test in t appartement. Dan ben je in 1 klap wakker. En meteen daarna t besef.quote:
Tegenwoordig sta ik zelf niet zo vaak meer op de planken, toevallig moet ik volgende week een monoloog doen op een presentatie, die ik vervolgens ook moet laten filmen voor een auditiequote:Op woensdag 11 januari 2012 23:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Heb je nog een wat recentere opname waar je op staat TMM? In het theater gebeuren staan toch overal camera's te zoemen?!?!
zeg dat wel, en na je uitstapje naar Parijs zou je dit keer toch gewoon op vakantie gaan en drama thuis latenquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:07 schreef Ang3l het volgende:
Ben ik aan de andere kant van de wereld. Zorg ik nog voor drama
Jij zorgt toch niet voor de drama? Daar heb je in dit geval geen hand in gehad. Klote situatie!quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:07 schreef Ang3l het volgende:
Ben ik aan de andere kant van de wereld. Zorg ik nog voor drama
Of de laatste grote reis 6 jaar geleden waarna t meteen uitging met Tim. Zal ik maar niet meer reizen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeg dat wel, en na je uitstapje naar Parijs zou je dit keer toch gewoon op vakantie gaan en drama thuis laten
Voortaan als test nadat je minimaal een jaar samen bent.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of de laatste grote reis 6 jaar geleden waarna t meteen uitging met Tim. Zal ik maar niet meer reizen?
Dan bij 3 jaar, ook goed.quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:10 schreef Ang3l het volgende:
Toen waren we bijna 3 jaar samen. Dus die vlieger gaat niet op
gewoon niet meer aan relaties doen ook geen gezeikquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:08 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Voortaan als test nadat je minimaal een jaar samen bent..
Ja precies.quote:
Toch niks ernstigs he?quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:15 schreef Steve het volgende:
Zulke vage klachten hebben dat de dokter vraagt naar wie je doorverwezen wilt worden..
Neuh.quote:
Zo rationeel kun je toch niet altijd zijn als het om de liefde gaat?quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:05 schreef MisterO het volgende:
Sterkte ang3l! Wat een klotezooi
Als ik je een advies mag geven; begin niet meer wat met hetero's/homo's die nog in de kast zitten, dat brengt zoveel gedoe met zich mee, terwijl jij al veel verder bent in je leven.
dat is wel een hele rare vergelijking hoor. Homo, dat ben je, daar is niets aan te veranderen. Je hebt echter wel de keuze met wie je omgaat, date, whatevah. Maar ik kan me voorstellen dat niemand na zo'n break up zulk advies wil horen, dus mijn excuses daarvoor..quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zo rationeel kun je toch niet altijd zijn als het om de liefde gaat?
Dat zou hetzelfde zijn als dat je tegen jezelf zegt ik ben wel homo, maar vanaf nu date ik alleen maar vrouwen, dat geeft een stuk minder gedoe naar mijn familie...
Wie is niet lief voor je:O ik ga hem opzoeken!;)quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:15 schreef Cosmo2.0 het volgende:
We kunnen wel lief zijn (voor mensen die niet nieuw zijn,.).
Oh meisje please.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
Hai meiden, hoe issie hier? Alles gucci? Oh. Mijn. God. Ik ben in ZO'N 2010 bui vandaag! Haaaaaaai Cosmo 2.0 snoesje, you look fab today.
Zo je willen, bitsj, ik ben een hottie end joe noow it!quote:
Sportscholen, aan die fase ben ik nog niet toe. Sixpack vind ik niet zo nodig en ik zie nog gewoon mijn zaakje hangen als ik naar beneden kijk.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
Pfft kwaliteit kwalikut... Als we gingen voor kwaliteit dan hadden we wel gesprekken over sportscholen, treasure trails, en wie er lekkerder is ryan reynolds of chris evans... En die laatste is eigenlijk al duidelijk, Chris Evans...
receptje?quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik heb zojuist heerlijke spaghetti saus gemaakt... Nee dat is geen code voor iets ranzigs, het is gewoon saus voor de spaghetti.
Ik vind juist dat we de laatste tijd vrij regelmatig opeens weer snel gaan en redelijk goede gesprekken hebben.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
Waarom is het hier toch altijd zo stil en saai? Vroegah ginfen we kei snel door een topic heen!
inclusief slechte dragqueen shows ?. Ik hen me daar zitten bescheurenquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:14 schreef Ang3l het volgende:
De ozzies hebben me meenemen op een gay kroegentocht door Sydney om me op te vrolijkenlief.
-Half om half gehakt. 500 grquote:
Diner bij Kug?quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of een uitnodiging om te komen proeven.
totaal geen groenten?quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
-Half om half gehakt. 500 gr
-Tomatenpuree. 500 ml
-Miscuglio 2 eetlepels
-Bruchetta 1 eetlepel
-Peper
-Zout
-Mespunt mosterd
-bieslook
-oregano
-scheut ketjap manis
-sweet chili saus
Ik weet niet wat we van Kug moeten verwachten, welke persoonlijkheid etc.quote:
hij zal je in elk geval niet vergiftigen :-)quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat we van Kug moeten verwachten, whijelke persoonlijkheid etc.
maar dat 9 gangen dinay dat 9 uur duurde was door tmm op poten gezetquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:51 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Er komt vast wel weer eens een gaydinay..
Sorry.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind juist dat we de laatste tijd vrij regelmatig opeens weer snel gaan en redelijk goede gesprekken hebben.
Kug maakt er 1 gang, 30 minuten dinay van gok ik.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dat 9 gangen dinay dat 9 uur duurde was door tmm op poten gezet
volgen mij is kug niet van snel afraffelenquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Kug maakt er 1 gang, 30 minuten dinay van gok ik..
jij ziet jezelf graag als het hoofdgerecht ?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Kug maakt er 1 gang, 30 minuten dinay van gok ik..
Nou ja zeg, ik dacht dat ik van dat imago wel af was.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij ziet jezelf graag als het hoofdgerecht ?
toetje dan, the icing on the cake ?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:19 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ik dacht dat ik van dat imago wel af was..
Blah.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toetje dan, the icing on the cake ?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:50 schreef Steve het volgende:
Ik heb 2 maaltijden overleefd, dus misschien dat 'ie mensen langzaam vergiftigt, maar tot nu toe merk ik er weinig van..
Wanneer at je voor het eerst bij hem?quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:41 schreef Steve het volgende:
[..]
Neuh.. Aantal jaar al last van duizeligheid, al een keer voor naar de dokter geweest, maar het blijft. Dus wil het nu toch wel onderzocht hebben.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:31 schreef Bartjebart het volgende:
Wanneer at je voor het eerst bij hem?
laaste keer dat ik die meneer zag was dat lange haar flink gekortwiektquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:58 schreef Keukenkast het volgende:
Ik wil best een TMM-gaydinay 2, Electric Boogaloo
edit: zonder drama en lang blond haar
Beetje zonde, dan ziet hij er zeker niet meer uit als een Germaanse prins.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
laaste keer dat ik die meneer zag was dat lange haar flink gekortwiekt
ik moest in elk geval minder aan Caspian prince uit de chronicles of Narnia denkenquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:10 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Beetje zonde, dan ziet hij er zeker niet meer uit als een Germaanse prins.
Gelukkig is mijn haar wel nog langquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik moest in elk geval minder aan Caspian prince uit de chronicles of Narnia denken
Ik aan een andere prins:quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik moest in elk geval minder aan Caspian prince uit de chronicles of Narnia denken
't zou wel fijn zijn dat je een pilletje kon nemen en hup je bent weer hetero.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:15 schreef MisterO het volgende:
dat is wel een hele rare vergelijking hoor. Homo, dat ben je, daar is niets aan te veranderen....
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik aan een andere prins:
[ afbeelding ]
Ik zou totaal niet weten wat ik met mezelf aan zou moeten als ik nu opeens hetero zou worden. Laat mij maar lekker homo blijven.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
't zou wel fijn zijn dat je een pilletje kon nemen en hup je bent weer hetero.
Ik zou het zo doen! zelfs als zou ik permanent aan de medicijnen zou moeten.
Ik slaag alleen graaaaag het eea over... Zoals luiers, puberteit, irritaties.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou het in dit leven best tof vinden om een keer vader te worden.
Oh?quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:21 schreef De_Directeur het volgende:
Mannen zijn veel leuker dan vrouwen. En als je hetero bent, dan moet je vader worden etc. En kinderen opvoeden is verschrikkelijk.
Van een lesbisch koppelquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:27 schreef Peter het volgende:
Welke jonge homo-FOK!ker biedt zich aan ter adoptie?
Hahaha oh jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:28 schreef Peter het volgende:
[..]
Jij kan aan het einde van de dag naar huis
Grmbljouwtaakgrmblquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:36 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik heb de eerste 154 topics ook maar aan de reeks gekoppeld. Mocht het iemand boeien..
Hoe weet jij nou of ik daar wel of geen ervaring mee heb?quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahaha oh ja
Nee maar sowieso. Hoe kun je dat nou zo stellig zeggen als je daar geen ervaring mee hebt?!
Dus, nu kunnen er statistieken van de hele reeks worden gemaakt, inclusief klooncorrectie?quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:36 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik heb de eerste 154 topics ook maar aan de reeks gekoppeld. Mocht het iemand boeien..
En hoeveel mensen ken je die wel heel blij zijn met hun kinderen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:45 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of ik daar wel of geen ervaring mee heb?
Maar goed, ik ken genoeg mensen met kinderen, die eerlijk toegeven dat als ze van te voren hadden geweten wat het betekende, ze er noooooooit aan waren begonnen.
Er staan nog genoeg topics tussen die verkeerd zijn, en er missen topics.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:46 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Dus, nu kunnen er statistieken van de hele reeks worden gemaakt, inclusief klooncorrectie?
Niks moet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:21 schreef De_Directeur het volgende:
En als je hetero bent, dan moet je vader worden etc.
Jawel dat moetquote:
Ik ken er heel veel die juist ontzettend blij zijn met hun kind, enorm veel van hun kind houden en het kind enorm veel van hun houdt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:45 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of ik daar wel of geen ervaring mee heb?
Maar goed, ik ken genoeg mensen met kinderen, die eerlijk toegeven dat als ze van te voren hadden geweten wat het betekende, ze er noooooooit aan waren begonnen.
soms, heel soms hadden we ook moeite met tellen en is de nummering niet geheel betrouwbaarquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Er staan nog genoeg topics tussen die verkeerd zijn, en er missen topics.
Dat ook ja.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
soms, heel soms hadden we ook moeite met tellen en is de nummering niet geheel betrouwbaar
Vrijwel al die vragen zijn tegenwoordig ook in het homo-bestaan aan de orde.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jawel dat moet
"Wanneer krijg je kinderen"
"Wanneer ga je trouwen"
"Wanneer ga je scheiden"
"Doen jullie aan partnerruil"
"Wanneer begin je aan sterilisatie"
"Wanneer ga je opa worden"
"Zit je onder de plak?"
"Wie heeft de broek aan thuis?"
Sure.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vrijwel al die vragen zijn tegenwoordig ook in het homo-bestaan aan de orde.
Nee, wij krijgen de verschrikkelijke; 'Wie is het mannetje, wie is het vrouwtje?'quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vrijwel al die vragen zijn tegenwoordig ook in het homo-bestaan aan de orde.
"Ik vind ik, maar hij vindt hij"quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:50 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nee, wij krijgen de verschrikkelijke; 'Wie is het mannetje, wie is het vrouwtje?'
Of "we zijn homo, er zijn dus twee mannen."quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
"Ik vind ik, maar hij vindt hij"
Done.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
"Ik vind ik, maar hij vindt hij"
Done.
Ik zeg niet dat mensen niet blij zijn met hun kinderen. Ik zeg niet dat ze niet van hun kinderen houden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En hoeveel mensen ken je die wel heel blij zijn met hun kinderen?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of "we zijn homo, er zijn dus twee mannen."
Of "flikker op met je heteronormatieve onbeleefde vragen."
Bij die vaginaridders is de verdeling soms ook behoorlijk andersomquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:53 schreef Keukenkast het volgende:
[..]![]()
Alsof homoseksuele relaties heteroseksuele relaties 'nadoen'.
Zoals ik je post lees generaliseer je ontzettend. Of ga je in ieder geval uit van die mensen die jij kent die zich nog een tweede keer zouden bedenken als ze dit geweten hadden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:53 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Ik zeg niet dan mensen niet blij zijn met hun kinderen. Ik zeg niet dat ze niet van hun kinderen houden.
Ik zich dat ze er niet aan begonnen waren, als ze van te voren zich volledig hadden gerealiseerd wat het allemaal betekent. Dat het opvoeden zwaar en vermoeiend is. De impact die het heeft op je persoonlijk leven, je werk, je nachtrust, je relatie, je hobbies, je lichaam.
Hij zal het toch niet aan z'n ouders gevraag hebben he?quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zoals ik je post lees generaliseer je ontzettend. Of ga je in ieder geval uit van die mensen die jij kent die zich nog een tweede keer zouden bedenken als ze dit geweten hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |