Ik zal wel dom zijn, maar wele overbodige tquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Whoops, kan een zekere mod even de overbodige t weghalen?
Terug naar je hok jij.quote:
Alles behalve [HOMO], jij hebt tetten veel te lief m.i.quote:
Goedemorgen.quote:
Hier stopte ik met lezen want whehehehe.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alles behalve [HOMO], jij hebt tetten
Vandaar dat hij zo rancuneus is, tijdens meets zie je het niet dus z'n cupmaat staat 'm niet aan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen want whehehehe.
quote:
Jij apprecieert gewoon niet het mannelijk schoon, gij barbaar.quote:
En jij niet het vrouwelijke. Maar dat moet je zelf wetenquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij apprecieert gewoon niet het mannelijk schoon, gij barbaar.
Ook wel hoor, zonder hen zou ik er niet zijn geweest, bovendien maken ze goede sandwiches.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:50 schreef remlof het volgende:
[..]
En jij niet het vrouwelijke. Maar dat moet je zelf weten
Vooral met rauwe hamquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:51 schreef Voorschrift het volgende:
bovendien maken ze goede sandwiches.
Bacon!quote:
Alle mannen zijn ook hetzelfde hequote:Op woensdag 11 januari 2012 11:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook wel hoor, zonder hen zou ik er niet zijn geweest, bovendien maken ze goede sandwiches.
ja the rebound guy, lijkt me ook verstandig nu...quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:21 schreef De_Directeur het volgende:
Ang3l, wat enorm kut voor je! Misschien dat er wat leuke aussiebums (aussies met een lekkere bum) zijn om het te verwerken.
En pragmatisch als ik ben: het is wel fijn dat hij nog voor je vertrek je balkondeur etc heeft gerepareerd.
Het was niet helemaal serieus bedoeld.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja the rebound guy, lijkt me ook verstandig nu...
daar had ik in het vorige topic nog niet eens de kans voor gehad, en ik was geen deel van de nachtploeg. Daarom nuquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:11 schreef TheVulture het volgende:
Oh iedereen trouwens nog bedankt voor de felicitaties uit het vorige topic
Gefeliciteerd, TVquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap ook gewoon niet dat je het op zo'n manier uitmaakt, net terwijl je zo ver uit elkaar bent en de ander iets aan het doen is waar al maanden naar uit is gekeken
Ik zou toch eventjes alle contact vermijden, als ik jou wasquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:44 schreef Ang3l het volgende:
Gefeliciteerd tv. Ik weer niet waarmee maar ik hoop dat je me dat op dit moment vergeeft.
En verder iedereen bedankt voor de reacties. Ik snap t zelf ook allemaal nog niet. Dringt ook amper door omdat t zo'n afstand is en t via de telefoon ging. Soms betrap ik me er op dat ik lol heb en glimlach en dan ineens implodeert mijn maag en word ik weer even wakker.
Heb vanmiddag een uur samen huilend met hem aan de telefoon gezeten tot we niet meer wisten wat we tegen elkaar moesten zeggen. En dat ophangen, die "dag". Dat was de moeilijkste die ik ooit in mijn leven heb moeten zeggen en horen.
Ik ben kapot.
Dweil mij maar op nu, zelfs ik ben er kapot vanquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:44 schreef Ang3l het volgende:
Gefeliciteerd tv. Ik weer niet waarmee maar ik hoop dat je me dat op dit moment vergeeft.
En verder iedereen bedankt voor de reacties. Ik snap t zelf ook allemaal nog niet. Dringt ook amper door omdat t zo'n afstand is en t via de telefoon ging. Soms betrap ik me er op dat ik lol heb en glimlach en dan ineens implodeert mijn maag en word ik weer even wakker.
Heb vanmiddag een uur samen huilend met hem aan de telefoon gezeten tot we niet meer wisten wat we tegen elkaar moesten zeggen. En dat ophangen, die "dag". Dat was de moeilijkste die ik ooit in mijn leven heb moeten zeggen en horen.
Ik ben kapot.
Oh bah, ik kom hier verder niet vaak en weet er weinig van, maar veel sterkte man.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben kapot.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:23 schreef Steve het volgende:
Erik, dit zat vandaag in de brievenbus..
.
*klik voor foto*
Precies.het is geen weekje Chersonissos waar we het over hebben.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:03 schreef Waxxer het volgende:
....straks krijg je nog als reactie "ja, nou, een goede timing is het nooit".
Maar laat er iig je vakantie niet, of iig zo min mogelijk door verzieken! Zo'n once in a lifetime vakantie!!
Geen wonder dat iedereen hier aardig tegen mij isquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:45 schreef Peter het volgende:
Er zitten wat jalourse nichten bij..
Als je een hete kerel blijkt te zijn is men ineens poeslief![]()
Lekker laten gaan en alleen meepikken waar je blij van wordt of iets me hebt.
Oh dan ben ik dus een hete kerelquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:45 schreef Peter het volgende:
Er zitten wat jalourse nichten bij..
Als je een hete kerel blijkt te zijn is men ineens poeslief![]()
Deed ik vroeger wel met drank op, doe ik ook niet meer.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Vooral heel veel hersenloos reageren. Dan pas je er zo bij.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Vooral heel veel hersenloos reageren. Dan pas je er zo bij.
Dat mag volgens de algemene voorwaarden van FOK!quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Hela, beetje plaatjes uit mijn fobo halen.
dat heet toch gewoon opnieuw onder een breed publiek onder de aandacht brengen ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Hela, beetje plaatjes uit mijn fobo halen.
I knowquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:13 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat mag volgens de algemene voorwaarden van FOK!
Drugs are bad. ok?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:15 schreef Stroekie het volgende:
en wat is dat met die fiets rotonde in Eindhoven ?
waar licht dat trillende object ergens ?
quote:
Dit behoort bijna een standaard bijsluiter te zijn voor de homo-wereld.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou zeggen, kweek een beetje een dikke huid, bekijk alles niet te serieus.
als je naar Veldhoven rijdt, in de buurt van de oude boerderijquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hierover
http://nos.nl/artikel/329(...)onde-op-knappen.html
Hallo worstendraaierquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je naar Veldhoven rijdt, in de buurt van de oude boerderij
Zelfspot, wees de andere voor met een botte opmerking over homo's. Werkt ook erg goed.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit behoort bijna een standaard bijsluiter te zijn voor de homo-wereld.
Dat sowieso, staan ze meteen met de bek vol tanden. Maar dat komt vooral omdat mensen denken dat je er automatisch zwaar aan tilt dat je homo bent, als je luchtig er mee omgaat is voor hen de lol er al gauw af.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zelfspot, wees de andere voor met een botte opmerking over homo's. Werkt ook erg goed.
Het is vooral om even het beeld bij mensen te slopen dat homo's nogal gevoelig zijn en geen humor hebben.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat sowieso, staan ze meteen met de bek vol tanden. Maar dat komt vooral omdat mensen denken dat je er automatisch zwaar aan tilt dat je homo bent, als je luchtig er mee omgaat is voor hen de lol er al gauw af.
Uberhaupt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zelfspot, wees de andere voor met een botte opmerking over homo's. Werkt ook erg goed.
die heb ik altijd alleen maar op de foto gezien,quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je naar Veldhoven rijdt, in de buurt van de oude boerderij
Resulteert vaak in een mokerslag terug inderdaad.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is vooral om even het beeld bij mensen te slopen dat homo's nogal gevoelig zijn en geen humor hebben.
IK BEN NIET GAY! IK BEN HOMO EN AL HELEMAAL NIET NICHT!quote:
Au contraire.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Heel veel homo's hebben toch ook geen humor? Getuige dit topic?
Zo kijk ik inderdaad de hele dag.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Sexy kraaloogjes.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo kijk ik inderdaad de hele dag.![]()
of geen levenquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Geelzucht?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo kijk ik inderdaad de hele dag.![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
I rest my casequote:
Heb je honger?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
IK BEN NIET GAY! IK BEN HOMO EN AL HELEMAAL NIET NICHT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |