Zo graag wil ik blijkbaar niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 02:10 schreef coban het volgende:
[..]
Jij ook. Als je wilt. Ik begrijp niet dat je mbo doet, ver onder je niveau. Mja je had me al eens verteld waarom, door middelb school enzo toch
Marketing. Commerciele economie is dus nu wat ik in gedachten heb.quote:Op woensdag 11 januari 2012 02:10 schreef Flippiee het volgende:
En wat vind je verder dan interessant Tsjoban? Want Economie is ook een huge begrip.
Interessant wel. Jammer dat ik je niet echt ken, anders had je wel een paar boeken mogen lenen. Heb nu 2 boeken over Commerciele Economie. Best interessant.quote:Op woensdag 11 januari 2012 02:10 schreef coban het volgende:
[..]
Marketing. Commerciele economie is dus nu wat ik in gedachten heb.
Eerlijk gezegd, ik ook niet. Ik haat leren, ik doe liever. Ik kan niet op mijn kont zitten en hw maken en leren. Heb ik ook nooit gedaanquote:
Lief aanbod welquote:Op woensdag 11 januari 2012 02:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Interessant wel. Jammer dat ik je niet echt ken, anders had je wel een paar boeken mogen lenen. Heb nu 2 boeken over Commerciele Economie. Best interessant.
Zonder opleiding ben je echt nergens, dus het moet toch echt. Huiswerk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 02:12 schreef coban het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, ik ook niet. Ik haat leren, ik doe liever. Ik kan niet op mijn kont zitten en hw maken en leren. Heb ik ook nooit gedaanmja zonder opleiding blijven is geen keuze, en heel veel hbo opledingen is gericht op theorie itt mbo
Anders moet je kijken of je het boekquote:Op woensdag 11 januari 2012 02:13 schreef coban het volgende:
[..]
Lief aanbod welmja ik heb hier dus iig die 10 principles boek, erg nice. En ik heb paar weken terug abo gekocht bij bibliotheek dus lenen enzo
Ja die grondslagen dusquote:Op woensdag 11 januari 2012 02:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Anders moet je kijken of je het boek
Grondslagen van de Marketing
of het boek
Strategische marketingplanning ofzo kan vinden.
Dat zijn de boeken die ik heb en zijn beetje algemeen.
Dik boek is het hequote:Op woensdag 11 januari 2012 02:15 schreef coban het volgende:
[..]
Ja die grondslagen dusen die andere even googlen en lenen dan
Dit jaquote:
watwatwtawtawtawtatwtatstatatwtattwatwatquote:Op woensdag 11 januari 2012 02:20 schreef Dimens het volgende:
Haha mensen die hem niet zelf gevonden hebben.
Jij ook niet manquote:Op woensdag 11 januari 2012 02:20 schreef Dimens het volgende:
Haha mensen die hem niet zelf gevonden hebben.
Same hwre, maar ik moet straks wel omdat batterij bijna leeg.quote:
Ik, maar ik kan het komende anderhalf uur niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wie is echt goed in engels en wil zometeen mijn brief nakijken op eventuele fouten oid?
Kinderdagverblijf tegen over mijquote:Op woensdag 11 januari 2012 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Wonen naast een basisschool is dus echt niet aan te raden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |