Haha je haar en wankbrauwen topics zekerquote:
Dat wel, maar weet bij god niet wat ik ermee moet, buiten neuken om...quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goedendag, jullie nog dates?
Bonerkill x2000quote:
Nouja zeg, jaloersquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat wel, maar weet bij god niet wat ik ermee moet, buiten neuken om...
quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:56 schreef arachide. het volgende:
Loka en haar vocabulaire tijdens de seks:
Neuk me. communisme!!! Het is patat! ik hou van je. Heel veel. Waarom woon je zover weg? PAK DE VIBO!
Nee, die had ik later nog een keer in ONZ geopend omdat die hier binnen 5 seconden dicht wasquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:57 schreef stefanhaan het volgende:
die met glijmiddel doorgeslikt had ik nog op gereageerdMaar is flink in opgeruimt.
Haha, neuken is wel leuk hoor, maar als het alleen die kant op lijkt uit te draaien, ook wel weer nutteloos...quote:
Ohquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, die had ik later nog een keer in ONZ geopend omdat die hier binnen 5 seconden dicht was
quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:56 schreef arachide. het volgende:
Loka en haar vocabulaire tijdens de seks:
Neuk me. communisme!!! Het is patat! ik hou van je. Heel veel. Waarom woon je zover weg? PAK DE VIBO!
Was maar ok.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Boefje
Je bent jarig
quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Beast is op TC, komt dat zien allen
O mijn god. Ik ben fan. Vooral van Bitch wil niet moven, en gijmiddelquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Een kleine greep uit de klbparels:
Mijn piemel is ineens groen
Glijmiddel ingeslikt
Bitch wil niet moven
Zwaartekracht
Na ze helemaal volgepompt te hebben voor 5 cent
Het verkeerde meisje smsen
luxe-problematiekquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Haha, neuken is wel leuk hoor, maar als het alleen die kant op lijkt uit te draaien, ook wel weer nutteloos...
lol je kan niet eens jarig blijven na 00:00 failquote:
I don't open one oftenquote:Op woensdag 11 januari 2012 01:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O mijn god. Ik ben fan. Vooral van Bitch wil niet moven, en gijmiddel
Haha, ergens heb je wel gelijk...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |