Dat is evil!!!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]en
gaat hem elke keer keihard zetten als iedereen druk met spelen is
En dan moest je weer naar het zwarte gatquote:
Het is wel een belg ofzo dacht ikquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Die Grafmeester ziet er vet cool uit man!
[ afbeelding ]
Hij wordt ook steeds lelijker.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Die Grafmeester ziet er vet cool uit man!
[ afbeelding ]
Ik vond hem engquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
die 144 zielige-dieren-reclame![]()
![]()
![]()
Emoslinger!
en veel alcohol opquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
En IJs, wij spelen het alleen in het pikkedonker en zitten elkaar te stressen dus misschien dat dat ook meehelpt aan de lol
Ik val niet te stressen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
En IJs, wij spelen het alleen in het pikkedonker en zitten elkaar te stressen dus misschien dat dat ook meehelpt aan de lol
quote:
Bwhehe ja dan is het een lomp spel met een geschminkte man met een slecht accentquote:
hehehehe, lijkt me wel cool!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
Soms moet er ook 1 iemand de kamer uit, en dan gaat die grafmeester de rest een opdracht geven. Dan moet iedereen naar die ene gaan staren als hij terug komt, of rare dingen vragen
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Ze deden me denken aan de film Back Sheep en Isolation (uit mijn hoofd, gaat ove rgemuteerde koeienfoetussen)
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Ze deden me denken aan de film Back Sheep en Isolation (uit mijn hoofd, gaat ove rgemuteerde koeienfoetussen)
Aanraders, serieus!quote:
Jep.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe ja dan is het een lomp spel met een geschminkte man met een slecht accent
Joaahquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, lijkt me wel cool!
Kunnen we daar niet onze eigen versie van maken en die gebruiken voor meets?
Welke?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oeh enge film begint bijnaa! Spannond!
Najib, Jochem Meyer en Jeroen van Koningsbrugge word ik nooit zatquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:59 schreef megamandy het volgende:
Guido Weijers
Volgens mij ben ik de afgelopen jaren te slim geworden om cabaretiers grappig te vinden![]()
Wat een vreselijk figuur...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:59 schreef megamandy het volgende:
Guido Weijers
Volgens mij ben ik de afgelopen jaren te slim geworden om cabaretiers grappig te vinden![]()
ken ik niet, vertel maar als het een aanrader isquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Pumpkinhead: Ashes to Ashes.
Bwhehe will do!quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ken ik niet, vertel maar als het een aanrader is
Ik ga nu slapen, morgen weer vroeg op helaasch
Tjuus!
Bambi, ik ga morgen langs het kruidvat. Je had ze nog niet gevonden toch?quote:
Nope, heb alle makkelijk te bereiken Kruidvaten hier (en de 3 in centrum Utrecht) gehad.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bambi, ik ga morgen langs het kruidvat. Je had ze nog niet gevonden toch?
Slaap lekkerquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ken ik niet, vertel maar als het een aanrader is
Ik ga nu slapen, morgen weer vroeg op helaasch
Tjuus!
Wat zoek je?quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nope, heb alle makkelijk te bereiken Kruidvaten hier (en de 3 in centrum Utrecht) gehad.
Ik kom morgen langs 2quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nope, heb alle makkelijk te bereiken Kruidvaten hier (en de 3 in centrum Utrecht) gehad.
Iron Mermaiden en Blue's Brothers Vol II. Gaan allebei ook uit de collectie, dus als ik ze wil moet het binnenkort.quote:
Ooh, ik heb morgen toevallig een dagje vrij maar anders zal ik donderdag in Maastricht kijken voor jequote:Op woensdag 11 januari 2012 00:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Iron Mermaiden en Blue's Brothers Vol II. Gaan allebei ook uit de collectie, dus als ik ze wil moet het binnenkort.
Bwhehe, als iemand het even post als ze ze gevonden heeft, dan checken de anderen gewoon het forum ff of ie al gekocht is.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ha, als ik even niet oplet heb ik ze straks 3 keer.
Lijkt me moeilijk! Succes morgen. Welterustenquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:21 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga ook naar bed, morgen naar school voor afspraak bij het trajectbureau van school. Praten over wat ik nu moet doen qua school en zo. Maar ik denk dat ik de keuze wel heb gemaakt, en dat is stoppen met deze opleiding, hoe vervelend ik het ook vind... Maar ik moet wel iets doen wat ik leuk vind en wat me boeit, en op dit moment is dat dus niet zo. Tijd om voor mezelf te kiezen nu dus.
Anyhow, trusten
Succes!quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:21 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga ook naar bed, morgen naar school voor afspraak bij het trajectbureau van school. Praten over wat ik nu moet doen qua school en zo. Maar ik denk dat ik de keuze wel heb gemaakt, en dat is stoppen met deze opleiding, hoe vervelend ik het ook vind... Maar ik moet wel iets doen wat ik leuk vind en wat me boeit, en op dit moment is dat dus niet zo. Tijd om voor mezelf te kiezen nu dus.
Anyhow, trusten
Och IM ligt hier ook nog. Laay maar weten of het gelukt is anders pik ik hem hier wel ff op. Wat voor een kleur is die Blue's Brothers?quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Iron Mermaiden en Blue's Brothers Vol II. Gaan allebei ook uit de collectie, dus als ik ze wil moet het binnenkort.
Leuk gedaan zeg!!!quote:
superheld!!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:32 schreef PriemGirl het volgende:
I did it !!! Ben kapotBen al een kwartier aan het bijkomen
En mijn lamp ging ook nog eens stoek verdorie
Goed bezig! Hoe lang heb je erover gedaan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:32 schreef PriemGirl het volgende:
Wat is er mis mee dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:38 schreef Sharana_LV het volgende:
mogguh
ze komen vandaag eindelijk voor mijn vloer langs, gelukkig ligt hij er niet al en half jaar in
quote:
45 min !! 11kmquote:Op woensdag 11 januari 2012 08:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Goed bezig! Hoe lang heb je erover gedaan?
Ik heb een houten vloer, ze hebben hem niet goed geschuurd waardoor op sommige plekken als je er overheen loopt je splinters in je voeten krijgt, en ze hebben over het hout gelopen en lijmresten overal laten vallen, de lak er gewoon overheen gesmeerd, en nou is de lijm bruin geworden dus ik heb door mijn hele appartement vlekken liggenquote:
Das klote idd.... Lekker slordig ookquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb een houten vloer, ze hebben hem niet goed geschuurd waardoor op sommige plekken als je er overheen loopt je splinters in je voeten krijgt, en ze hebben over het hout gelopen en lijmresten overal laten vallen, de lak er gewoon overheen gesmeerd, en nou is de lijm bruin geworden dus ik heb door mijn hele appartement vlekken liggen
Ohaiquote:
Da's toch netjes! Ik zou het niet bepaald sneller gered hebben denk ik...quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]En ja mijn flamouche is numb
[..]
45 min !! 11km
Jeetje, wat een prutsers! En hier zit je dus al een half jaar mee?quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb een houten vloer, ze hebben hem niet goed geschuurd waardoor op sommige plekken als je er overheen loopt je splinters in je voeten krijgt, en ze hebben over het hout gelopen en lijmresten overal laten vallen, de lak er gewoon overheen gesmeerd, en nou is de lijm bruin geworden dus ik heb door mijn hele appartement vlekken liggen
Hoi!quote:
Lekker toch! Zou ik ook wel willen hehe.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:51 schreef Incantrix het volgende:
Ikstreetart!
En netjes Priem!
Ik heb een echte uitslaapdag vandaagik lig nog in mijn bed
Proficiat!quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
Middenevaluatie stage gehad, stagebegeleidster heeft als cijfersuggestie een 7.8 ingevuld. Yay!
Keigoed!quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
Middenevaluatie stage gehad, stagebegeleidster heeft als cijfersuggestie een 7.8 ingevuld. Yay!
Goedzo!!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:32 schreef PriemGirl het volgende:
PUCKZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Goedzo!!!
I fail in so many ways....
Ik heb gerookt
Ik voelde me zielig en lelijk en had een fuck it buiquote:
Niet meer doen hoor!!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik voelde me zielig en lelijk en had een fuck it bui![]()
Nog steeds eigenlijk....
Dat gaat hard!quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:11 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!!
De tering, jullie hebben 5 topics vol geluld vanaf gisteren kwart voor twaalf 's middags
En wat nog veel sneuer is... ik heb teruggelezen![]()
Tentamen ging beter dan de vorige keer geloof ik
En, -1.1 kilo in twee dagen
Zeker goed voor den motivatie!quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat gaat hard!Goed voor de motivatie
.
Ja, kan ik me voorstellen, volgens mij is minstens de helft aan het afvallen of zo! Mezelf incluisquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeker goed voor den motivatie!![]()
En dit topique helpt ook wel voor den motivatie moet ik zeggen!
Ja, daarom!! En ik wil natuurlijk niet de afhaker zijn, dus dat is goed als motivatiequote:Op woensdag 11 januari 2012 10:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, kan ik me voorstellen, volgens mij is minstens de helft aan het afvallen of zo! Mezelf incluis.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, daarom!! En ik wil natuurlijk niet de afhaker zijn, dus dat is goed als motivatie
quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat komt helemaal goed!
Ik ga naar stage. Daaag!
quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat komt helemaal goed!
Ik ga naar stage. Daaag!
110 kcal verbrand na een uur crosstrainer? Dat doe ik in een kwartierquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:27 schreef BGTes het volgende:
http://www.guydroog.com/b(...)populair-is-is-fout/
Interessant artikel voor mensen die gezond doen hier
Ja samequote:Op woensdag 11 januari 2012 10:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
110 kcal verbrand na een uur crosstrainer? Dat doe ik in een kwartier
Noooo je was zo goed bezig! Helaas ken ik die bui die je hebt maar al te goedquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Goedzo!!!
I fail in so many ways....
Ik heb gerookt
Nou als hij dat zo verdraaid en vergelijkt met een uur bankhangen heb ik al niet meer zo'n zin om verder te lezen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:35 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja sameMaar het is wel interessant om te lezen en hij heeft wel een punt
So hee, ik ook joh!! Snel, chips vretenquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:41 schreef BGTes het volgende:
Maarja, feit blijft dat als je een normale dag zonder sport hebt, je ongeveer 1900 kcal verbrandt. 1900/24=79kcal per uur verbranden met niets doen.
Ik zit hier te verbranden als een gek joh
Ik weet het, ik doe echt mijn best. Maar ik ben ook een beetje een zwakkeling hoor...quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:36 schreef Incantrix het volgende:
Lieve Puckzzzie, 1x roken zegt niks, gewoon verder gaan met stoppen, pick up where you left off! Na 3 dagen is de fysieke verslaving weg, dus nu vecht je vooral met het geestelijke deel en dat kun jij gewoonecht, niet denken 'nu heb ik toch al gefaald' want dat is pas als je het opgeeft..
Ik heb dus 2 optiesquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik weet het, ik doe echt mijn best. Maar ik ben ook een beetje een zwakkeling hoor...
en zover ik weet begin je pas met calorieen verbranden ongeveer na 20 minuten bewegen....
Ja maar er zitten echt wel meer voordelen aan sporten dan alleen verbranden. En een van de redenen waarom we moeten eten is toch ook omdat we kcal verbranden? Dus zo'n openbaring vind ik dat nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:41 schreef BGTes het volgende:
Maarja, feit blijft dat als je een normale dag zonder sport hebt, je ongeveer 1900 kcal verbrandt. 1900/24=79kcal per uur verbranden met niets doen.
Ik zit hier te verbranden als een gek joh
En 1900 is laag. Mijn onderhoud is 2300 kcalVetzak yay
quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb dus 2 opties
1) alle vlekken in mijn vloer worden geschuurd, twee keer in de lak gezet, dan de hele kamer schuren en dan helemala in de lak war je dus twee dagen niet overheen mag lopen, dit voor alle kamers, meubels eruit etc
2) financiele vergoeding
ik heb bijna gewoon geen optieik moet wel voor vergoeding gaan, zou niet weten waar al mijn meubels heen moeten en dan die chaos weer in huis enzo
[..]
Ik heb dus 2 opties
1) alle vlekken in mijn vloer worden geschuurd, twee keer in de lak gezet, dan de hele kamer schuren en dan helemala in de lak war je dus twee dagen niet overheen mag lopen, dit voor alle kamers, meubels eruit etc
2) financiele vergoeding
ik heb bijna gewoon geen optieik moet wel voor vergoeding gaan, zou niet weten waar al mijn meubels heen moeten en dan die chaos weer in huis enzo
Dat bedoelde ik juist, je doet gewoon je best, niet jezelf gelijk neerpratenquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik weet het, ik doe echt mijn best. Maar ik ben ook een beetje een zwakkeling hoor...
en zover ik weet begin je pas met calorieen verbranden ongeveer na 20 minuten bewegen....
Omgquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb dus 2 opties
2) financiele vergoeding
Ik d8 vet verbranden na 20 minquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Door welk bedrijf had je het laten leggen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:48 schreef Sharana_LV het volgende:
die vergoeding mag hoog zijn want mijn vloer is zo echt geen 8500 euro waard
Buhquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb dus 2 opties
2) financiele vergoeding
Ja, da's echt kut... vooral omdat het idd niet echt een optie is om je hele huis weer leeg te halen...quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Waarschijnlijk omdat je anders het verschil ziet dat alles gedaan moet wordenquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, da's echt kut... vooral omdat het idd niet echt een optie is om je hele huis weer leeg te halen...
Zitten die vlekken enzo in alle kamers? Dat alles weer gedaan zou moeten worden dan..
Nee maar ik had wel gehoopt dat ze de vlekken er makkelijker uit zouden kunnen krijgen, maar dat duurt dus gewoon 2 dagen plus alle meubels de deur uitquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Maar mag ik heel voorzichtig vragen of je nog een optie 3 had verwacht? Kun je die anders nog voorstellen?
Ja maar sowieso, ik kan vandaag al 1 been weer bijna niet op staan, ik zie het niet zitten om alles weer moetn verhuizen hoor, heb al genoeg sores nuquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:51 schreef Incantrix het volgende:
Ik vind eigenlijk dat zij dan ook je verhuizer en tijdelijke meubel-opslag + hotel moeten vergoeden, maar dat zal wel niet
Ja zit in alle kamersquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, da's echt kut... vooral omdat het idd niet echt een optie is om je hele huis weer leeg te halen...
Zitten die vlekken enzo in alle kamers? Dat alles weer gedaan zou moeten worden dan..
preciesquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je anders het verschil ziet dat alles gedaan moet worden
door een houtspeciaalzaak in alkmaarquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Door welk bedrijf had je het laten leggen?
Wat rot zeg, denk je dat je het door mensen laat leggen die er een beetje verstand van hebben.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
door een houtspeciaalzaak in alkmaar
quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar sowieso, ik kan vandaag al 1 been weer bijna niet op staan, ik zie het niet zitten om alles weer moetn verhuizen hoor, heb al genoeg sores nu
Ja heb ikquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:53 schreef Incantrix het volgende:
Heb je een rechtsbijstandsverzekering? Ik ben benieuwd waar je wettelijk gezien recht op hebt, want zij kunnen wel zeggen dat dit de enige twee opties zijn, maar ik geloof dat niet zomaar..
Jeetje, wat kut!quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb dus 2 opties
2) financiele vergoeding
Heb je die al eens gebeld? Gewoon eens informeren wat je rechten zijn, bijv. qua extra kosten? Klotezooiquote:
da's interessant voor mensen die niet weten waar ze mee bezig zijnquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:27 schreef BGTes het volgende:
http://www.guydroog.com/b(...)populair-is-is-fout/
Interessant artikel voor mensen die gezond doen hier
Wat heb je gedaan dan, als ik vragen mag? Als je het liever niet zegt, snap ik het ook hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar sowieso, ik kan vandaag al 1 been weer bijna niet op staan, ik zie het niet zitten om alles weer moetn verhuizen hoor, heb al genoeg sores nu
Ja truequote:Op woensdag 11 januari 2012 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's interessant voor mensen die niet weten waar ze mee bezig zijn
Jeej!quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:11 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!!
De tering, jullie hebben 5 topics vol geluld vanaf gisteren kwart voor twaalf 's middags
En wat nog veel sneuer is... ik heb teruggelezen![]()
Tentamen ging beter dan de vorige keer geloof ik
En, -1.1 kilo in twee dagen
Ja, helaas zijn er heel veel mensen die geen benul hebbenquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:59 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja trueMaar als je ziet hoeveel mensen eigenlijk slecht bezig zijn met afvallen..
Klasgenootje van me wil 5 kg kwijt, dus eet ze alleen maar een appel overdags
Dat werkt welquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:59 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja trueMaar als je ziet hoeveel mensen eigenlijk slecht bezig zijn met afvallen..
Klasgenootje van me wil 5 kg kwijt, dus eet ze alleen maar een appel overdags
Da's niet waar, da's ook al een fabelquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en twee maanden later zit het er dan weer aanquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat werkt wel
Gezond is anders, maar het is 'verslavend' om het zo te doen omdat het (voor mij) kei snel werkt
Ik heb niets gedaan? Ze hebben de vloer erin gelegd, en er zitten lijmresten onder de lak die nu bruin geworden zijnquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan, als ik vragen mag? Als je het liever niet zegt, snap ik het ook hoor.
mocht het al op vergoeding betaal ik de laatste 2000 die ik nog moet overmaken ook nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jeetje, wat kut!![]()
Is de vergoeding wel reëel? Want anders is dat ook een beetje een wassen neus.. En optie nr 1 is ook wel echt een gedoe zeg..
quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jeej!
Ik zat op 97,8, da's 1,7 kilo sinds vrijdag.
Tussen vrijdag en zondag scheelde het ook 1,1 kilo hier, toen twee dagen vrijwel niks, en nu weer lager
Ik denk dat ze je been bedoeltquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb niets gedaan? Ze hebben de vloer erin gelegd, en er zitten lijmresten onder de lak die nu bruin geworden zijn
Ja, maar da's niet zo raar, ze kunnen die vlekken niet wegtoveren toch?quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb dus 2 opties
2) financiele vergoeding
Oh been is gewoon van ziekte, kon vrijdag al moeilijk lopen omdat heup heel erg pijn deed, en sinds ik vanochtend wakker werd kan ik er bijna niet op staan en slaat hij blauw uitquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je been bedoelt
Ik bedoelde waarom je niet op je been kon staan..quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb niets gedaan? Ze hebben de vloer erin gelegd, en er zitten lijmresten onder de lak die nu bruin geworden zijn
Nee maar ik zit wel met hoop gezeik nu, ik heb het gelijk gezien toen de vloer gelegd was, toen was ik nog niet verhuisd, en hadden ze makkelijk alles kunnen schuren en opnieuw kunnen lakken, dan had ik mijn verhuizing wel uitgesteld. Dat dit een half jaar moet duren voordat ze eindelijk toegeven dat het hun fout is en dat er wat aan gedaan moet worden zit ik met de sores dat ik alles weer in mag pakken en verhuiszooi en opslag moet gaan regelen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar da's niet zo raar, ze kunnen die vlekken niet wegtoveren toch?
Oei, das wel klote!quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh been is gewoon van ziekte, kon vrijdag al moeilijk lopen omdat heup heel erg pijn deed, en sinds ik vanochtend wakker werd kan ik er bijna niet op staan en slaat hij blauw uit
Nee das normaal bij mij hoor, mijn voet wordt soms zelfs zo blauw dat het lijkt alsof hij afsterftquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:08 schreef Lindytje het volgende:
Sjaan, pas je een beetje op met je been? Als ie blauw begint te worden... da's niet echt gezond lijkt me...
Je hebt ook verhuizers met in- en uitpakservicequote:Op woensdag 11 januari 2012 11:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee maar ik zit wel met hoop gezeik nu, ik heb het gelijk gezien toen de vloer gelegd was, toen was ik nog niet verhuisd, en hadden ze makkelijk alles kunnen schuren en opnieuw kunnen lakken, dan had ik mijn verhuizing wel uitgesteld. Dat dit een half jaar moet duren voordat ze eindelijk toegeven dat het hun fout is en dat er wat aan gedaan moet worden zit ik met de sores dat ik alles weer in mag pakken en verhuiszooi en opslag moet gaan regelen?
Oh, oke!quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee das normaal bij mij hoor, mijn voet wordt soms zelfs zo blauw dat het lijkt alsof hij afsterftalleen dan heb ik gewoon minder functie erin en doet het meer pijn, meh
Bij kijkshop eentje voor 9.99quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:16 schreef BGTes het volgende:
http://go.bol.com/tb/9000000011157521
Deze is maar 12 euro
Ja ik ga het ff uitzoekenquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Je hebt ook verhuizers met in- en uitpakservicealleen betwijfel ik of je daar aanspraak op kunt maken, maar dat ze er zo lang over hebben gedaan is wel fucked.
Duurt lang! + Ik heb een gedeelde keuken met stomme huisgenotenquote:
Ik vergeet altijd wanneer ik ze op zet en dan heb ik ķf snoteieren, ķf keiharde eieren... Ik faal nogal hard in eieren kokenquote:
En dat iddquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd wanneer ik ze op zet en dan heb ik ķf snoteieren, ķf keiharde eieren... Ik faal nogal hard in eieren koken
Dat ga ik ook eens doen voor bij den lunch straks!quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:18 schreef Sharana_LV het volgende:
goed idee trouwens, ff eitje koken
Succes dearquote:
Dat vind ik vooral een groot voordeelquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Succes dear
En wij hebben maar 3 pitten, dus bij bijv. spinazie is het wel handig als je geen pit nodig hebt voor de eiers.. En je hebt je eggsies gewoon altijd precies zoals je ze hebben wilt
dat is wel waarquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee maar ik zit wel met hoop gezeik nu, ik heb het gelijk gezien toen de vloer gelegd was, toen was ik nog niet verhuisd, en hadden ze makkelijk alles kunnen schuren en opnieuw kunnen lakken, dan had ik mijn verhuizing wel uitgesteld. Dat dit een half jaar moet duren voordat ze eindelijk toegeven dat het hun fout is en dat er wat aan gedaan moet worden zit ik met de sores dat ik alles weer in mag pakken en verhuiszooi en opslag moet gaan regelen?
Nou, als er maar weer een nulletje in zit.... van mijn 48 naar 40 lijkt me een nobel strevenquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeker!! Jij gaat toch ook voor de size zero?![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, als er maar weer een nulletje in zit.... van mijn 48 naar 40 lijkt me een nobel streven
*prop erin*quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat vind ik vooral een groot voordeel
Omnomnomnomnomquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
*prop erin*
*zet aan*
*buzzzzz*
Tadaaa! Perfecte eiers
Ben ik nou een enabler?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Omnomnomnomnom
Ja, ik ga vanmiddag of morgen even naar de blokker
Wat, ik ga zometeen, kan ik tussen de middag een perfecte eier eten![]()
die heb ik! 97,8!quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:27 schreef BGTes het volgende:
Als ik weer een 8 in mijn gewicht zie ben ik al tevreden tbh
quote:
Hoeveel ik ook afval, ik blijf altijd broekmaat 40 of 42 houdenquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb een heel tof jurkje hangen in maat 42, die wil ik graag aan kunnen
Ik ook, onze oude ging twee jaar geleden stuk en sindsdien hebben we al een nieuwe op het lijstje staan.. BGT, voor mij nen je meer een reminderquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Omnomnomnomnom
Ja, ik ga vanmiddag of morgen even naar de blokker
Wat, ik ga zometeen, kan ik tussen de middag een perfecte eier eten![]()
Ik ook 81quote:
Reminder klinkt al een stuk beter ^^;quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ook, onze oude ging twee jaar geleden stuk en sindsdien hebben we al een nieuwe op het lijstje staan.. BGT, voor mij nen je meer een reminder
Ze hopen juist dat je voor de vergoeding gaat, dat is makkelijker en goedkoper voor hun. Dat ze zeggen dat het zoveel werk is, meubels eruit etc.etc. is ook in het kader van het ontmoedigingsbeleid (wat dus werkt want daar heb je geen zin in)quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoeveel ik ook afval, ik blijf altijd broekmaat 40 of 42 houdenDamn you Surinaamse heupen!
Dan moet ik hem van boven vet strak aansnoeren maar bij mijn bovenbenen zit ie dan goed
En yay! Riem kan weer een gaatje strakker! Nog 1 gaatje en dan zit hij weer op het laatste gaatje
Ja veel he!quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:31 schreef Joysa het volgende:
Dit topic heeft 37 volgers die niet gereageerd hebben, en 0 reageerders die het topic uit MyAT hebben verwijderd.wie de f zijn die 37 (!!!!) lurkers
Mijn eerste stap is 75quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:32 schreef Incantrix het volgende:
75 is mijn streefgewicht, 80 is een goed compromis als het dan niet meer lukken wil nog meer af te vallen. Bij 75 heb ik een bmi van 25
Volgende TT weer een Tetten-TT?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja veel he!En als we een schokkkende TT hebben zit het zo tussen de 40 en 46
Dat is het manvolk dat zit te wachten tot we weer over neuken en/of tetten gaan pratenquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:31 schreef Joysa het volgende:
Dit topic heeft 37 volgers die niet gereageerd hebben, en 0 reageerders die het topic uit MyAT hebben verwijderd.
wie de f zijn die 37 (!!!!) lurkers
Moet te doen zijn he?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn eerste stap is 75Dan is er ong 5 kg af.
Hmm, ik heb geen Surinaamse heupen maar dat broekprobleem herken ik wel... Maar ik ben gewoon uit proportie volgens mijquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoeveel ik ook afval, ik blijf altijd broekmaat 40 of 42 houdenDamn you Surinaamse heupen!
Dan moet ik hem van boven vet strak aansnoeren maar bij mijn bovenbenen zit ie dan goed
En yay! Riem kan weer een gaatje strakker! Nog 1 gaatje en dan zit hij weer op het laatste gaatje
mensen die ooit gereageerd hebben in een vorig topic en niet op unfollow hebben geklikt gok ikquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:31 schreef Joysa het volgende:
Dit topic heeft 37 volgers die niet gereageerd hebben, en 0 reageerders die het topic uit MyAT hebben verwijderd.wie de f zijn die 37 (!!!!) lurkers
Of juist vrouwelijk gevormd, ik heb dat ookquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmm, ik heb geen Surinaamse heupen maar dat broekprobleem herken ik wel... Maar ik ben gewoon uit proportie volgens mij.
Mijn eerste stap is 60.. Dan moet ik er nu nog 7 af. Vanavond maar weer sporten danquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn eerste stap is 75Dan is er ong 5 kg af.
De aantallen verschillen wel per topicquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mensen die ooit gereageerd hebben in een vorig topic en niet op unfollow hebben geklikt gok ik
Ben jij zo klein??quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn eerste stap is 60.. Dan moet ik er nu nog 7 af. Vanavond maar weer sporten dan.
Hoelang ben je?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn eerste stap is 60.. Dan moet ik er nu nog 7 af. Vanavond maar weer sporten dan.
ik kan me nog herinneren dat ik in volledige alto-uitrusting (dus kisten en fluwelen jurk en alles) op de weegschaal ging staan en 70 woog. Ik voelde me net een rhinocerosquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:39 schreef BGTes het volgende:
Vroeger, toen ik dacht dat ik dik was toen ik 60 woog
dan is 60 idd precies goedquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
[..]
1.63 m... Ukkie, I izzz
Dat voelt niet chill neequote:Op woensdag 11 januari 2012 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan me nog herinneren dat ik in volledige alto-uitrusting (dus kisten en fluwelen jurk en alles) op de weegschaal ging staan en 70 woog. Ik voelde me net een rhinoceros
En mijn toenmalige vriendje een paar jaar later weer tegen kwam, en die bekende toen dat hij op dikke vrouwen viel, hielp ook niet echt mee
oh, mijn schoonmoeder zegt gewoon dat ik veel te zwaar ben, in my face like a bossquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:44 schreef BGTes het volgende:
[..]
Dat voelt niet chill nee
Mijn schoonouders laatst: Ja R valt wel echt op ronde vrouwen he?
Ik weet dat ik het ben, maar dan hoef je het nog niet te vertellen
Dat is een betere instellingquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, mijn schoonmoeder zegt gewoon dat ik veel te zwaar ben, in my face like a boss
En ik geef er niks om want ik ben het ook, lekker puh
Boh, dat dacht ik toen ook ja!quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:39 schreef BGTes het volgende:
Vroeger, toen ik dacht dat ik dik was toen ik 60 woog
Ja, in hypothetische theoretische vorm dan hequote:
Schattogquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
[..]
1.63 m... Ukkie, I izzz
quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:47 schreef BGTes het volgende:
[..]
Dat is een betere instelling
Ik ga even boodschapjes doen
Goed bezig!quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Schattog
Zo, net ff gewogen (jaja, na het ontbijt, weer -1.9weer fietsen en op eten letten does the trick
nog 2.5 kg verwijderd van mijn volgende motiverende cadeau voor mezelf
alhoewel ik daar ws de hits voor inzet..
Maar ook nogmaar 2,5 kg verwijderd van doel 1: 10 kg eraf/80 kg op de klok, yay!
zolang je huid hebt, blijf je altijd rolletjes houdenquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Boh, dat dacht ik toen ook ja!
Ik woog altijd rond de 56 en ik wou het het liefst richting 50 (dat zou dan wel ondergewicht zijn geweest, but who cares at 18) maar dat is nooit gelukt. Maar het lukte me wel om beneden de 60 te blijven.
En toen stopte ik met roken, werd ik door wat vervelende gebeurtenissen een soort van emo-vreter en toen raakte de weegschaal de 70 aan.
En nu ga ik proberen om in ieder geval weer richting 60 te gaan..
[..]
Ja, in hypothetische theoretische vorm dan he. Gaat volgens mij never nooit nie lukken om lager te komen, maar wellicht ben ik tegen die tijd ook wel tevreden. Ik wil gewoon geen rolletjes meer
.
oeh, da's fijn!quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Schattog
Zo, net ff gewogen (jaja, na het ontbijt) weer -1.9weer fietsen en op eten letten does the trick
nog 2.5 kg verwijderd van mijn volgende motiverende cadeau voor mezelf
alhoewel ik daar ws de hits voor inzet..
Maar ook nogmaar 2,5 kg verwijderd van doel 1: 10 kg eraf/80 kg op de klok, yay!
Yesj, dat klopt. Alleen had ik er eerst wel een stuk minderquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zolang je huid hebt, blijf je altijd rolletjes houden
Straks komt iedereen uit de slank en dieet reeks hierheen hahaquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
we lijken goddorie wel de dieetclub hier
ik ben anders aangekomen!quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik moest even terugdenken aan een oud-klasgenootje van me met haar maat 34 die zei dat ze zo vet wasquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Yesj, dat klopt. Alleen had ik er eerst wel een stuk minder.
Ik teken ook voor rolletjesquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik moest even terugdenken aan een oud-klasgenootje van me met haar maat 34 die zei dat ze zo vet wasZaten we in de kleedkamer bij gym, kromde ze haar rug helemaal, en dan zag je drie huidrolletjes. En dan riep ze: KIJK DIE VETROLLEN DAN
Ik zou overigens best rolletjes willen ipv mijn huidige kwabben
liever nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Straks komt iedereen uit de slank en dieet reeks hierheen haha.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
liever nietDie topicreeks heeft me 6 notes en 2 bans opgeleverd
![]()
Inclusief lijstjes.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
bb laatst zo he: ik moet ook afvallen, ik merk dat als ik op mijn zij in bed lig, mijn buik een soort flap is ipv een bolletje. Net als bij jou zeg maar.quote:
dat was 1 groot slangennest destijds... een groep gefrustreerde dikke sekreten bij elkaar die het allemaal beter wetenquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]Wat heb je gedaan dan?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bb laatst zo he: ik moet ook afvallen, ik merk dat als ik op mijn zij in bed lig, mijn buik een soort flap is ipv een bolletje. Net als bij jou zeg maar.
Ik:
(ik voelde me toen instant ontzettend ranzig.... mijn buik is een soort flap als ik lig![]()
)
Morantisch, hij is het niet
Bijna niemand is charmant als die op zijn zij ligt....ik heb een (klein) buikje en zelfs die preseteert het om als een blob opzij te vallen, om over tieten maar niet te sprekenquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]BB!!
Mijnes hangt trouwens ook lichtelijk over naar de zijkant als ik op mijn zij lig![]()
en dan allemaal commentaar op elkaars lijstjes gaan leveren!quote:
zolang ik op m'n zij lig gaat het nog, het wordt pas echt afstotelijk als ik op mijn rug ga liggenquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan allemaal commentaar op elkaars lijstjes gaan leveren!
"ja, in plaats van kaas op je brood kan je ook kipfilet pakken want dat is beter"
"nou, je moet echt wel wat meer eten hoor, dat is veel te weinig"
"je moet avocado's eten, einz!"
Echt, ik had altijd ruzie daar,
En als iemand dan taart ging vreten allemaal roepen van jaaa, dat mag best hoor, je moet niet te streng zijn! En als ik dan zei van, naja, als je af wil vallen moet je juist wel streng zijn kreeg ik ze allemaal op m'n dak
Zo lekker naar beide zijkantenquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zolang ik op m'n zij lig gaat het nog, het wordt pas echt afstotelijk als ik op mijn rug ga liggen
het was wel vermaeckelijckquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Damn, daar had ik bij willen zijn
Ik kan het me voorstellen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan allemaal commentaar op elkaars lijstjes gaan leveren!
"ja, in plaats van kaas op je brood kan je ook kipfilet pakken want dat is beter"
"nou, je moet echt wel wat meer eten hoor, dat is veel te weinig"
"je moet avocado's eten, einz!"
Echt, ik had altijd ruzie daar,
En als iemand dan taart ging vreten allemaal roepen van jaaa, dat mag best hoor, je moet niet te streng zijn! En als ik dan zei van, naja, als je af wil vallen moet je juist wel streng zijn kreeg ik ze allemaal op m'n dak
Neeee, niet serieus toch??quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
daar zat toch ook die gast die dacht dat een broodje tonijnsalade supergezond en slank was. Want tonijn is gezond en salade is nog gezonder! Einz!
zijn de avocado's nog steeds hot?quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen.
(Ik lurk wel eens daar als ik me écht verveel. Dramatopiques.)
quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
daar zat toch ook die gast die dacht dat een broodje tonijnsalade supergezond en slank was. Want tonijn is gezond en salade is nog gezonder! Einz!
Nope.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zijn de avocado's nog steeds hot?
ohjawelquote:
Goeden dieetquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ohjawel
alsmede de jongeman die kwam vertellen dat de enige manier om af te vallen was door dagelijks een bak magere kwark, een blikje tonijn op water en een mandarijn te eten
Afvallen zal je wel jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ohjawel
alsmede de jongeman die kwam vertellen dat de enige manier om af te vallen was door dagelijks een bak magere kwark, een blikje tonijn op water en een mandarijn te eten
wtfff!quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ohjawel
quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
En ook lief dat docent de rest van de cijfers neerzet, met 7,5 en 7 als hoogste cjifers, vind ik mijn 6 helemaal zo beroerd niet.
In de garnalencocktailquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:07 schreef Loqi het volgende:
Ik lust helemaal geen avocado, gekke dingen, zou ook niet weten waar je ze in moet doen om ze lekker te maken? tips?
Mijn a-england faal is geshipped
ik heb ook een tijgerbuik en ik heb niet eens een kind, einzquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:09 schreef Incantrix het volgende:
Och ja, ik heb een flubberbuik incl tijgerpatroontje en,ex-zwangerschapstietenals ik op mijn zij ga,liggen resemble ik een gedrapeerd gordijn
+1quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ook een tijgerbuik en ik heb niet eens een kind, einz
ja dat zijn van die krachtpatsertjes die zichzelf droog willen trainen enzo, sneuaardsquote:
een kerstpakket?quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:10 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en moeten jullie eens raden wat ik gisteren kreeg op mijn werk?
taart?quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:10 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en moeten jullie eens raden wat ik gisteren kreeg op mijn werk?
moronsquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat zijn van die krachtpatsertjes die zichzelf droog willen trainen enzo, sneuaards
botersla, garnalen, grapefruit, avocado en cocktailsausquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
en dan gewoon in stukjes erin? garnalen
Dat scheelt tijdens een zwangerschap weer, dan valt het niet zo tegenquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ook een tijgerbuik en ik heb niet eens een kind, einz
Douche-ze!quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat scheelt tijdens een zwangerschap weer, dan valt het niet zo tegen
En ik ga maar eens douchen maisjes, bis später
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |