Dat is evil!!!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]en
gaat hem elke keer keihard zetten als iedereen druk met spelen is
En dan moest je weer naar het zwarte gatquote:
Het is wel een belg ofzo dacht ikquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Die Grafmeester ziet er vet cool uit man!
[ afbeelding ]
Hij wordt ook steeds lelijker.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Die Grafmeester ziet er vet cool uit man!
[ afbeelding ]
Ik vond hem engquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
die 144 zielige-dieren-reclame![]()
![]()
![]()
Emoslinger!
en veel alcohol opquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
En IJs, wij spelen het alleen in het pikkedonker en zitten elkaar te stressen dus misschien dat dat ook meehelpt aan de lol
Ik val niet te stressen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
En IJs, wij spelen het alleen in het pikkedonker en zitten elkaar te stressen dus misschien dat dat ook meehelpt aan de lol
quote:
Bwhehe ja dan is het een lomp spel met een geschminkte man met een slecht accentquote:
hehehehe, lijkt me wel cool!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
Soms moet er ook 1 iemand de kamer uit, en dan gaat die grafmeester de rest een opdracht geven. Dan moet iedereen naar die ene gaan staren als hij terug komt, of rare dingen vragen
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Ze deden me denken aan de film Back Sheep en Isolation (uit mijn hoofd, gaat ove rgemuteerde koeienfoetussen)
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Ze deden me denken aan de film Back Sheep en Isolation (uit mijn hoofd, gaat ove rgemuteerde koeienfoetussen)
Aanraders, serieus!quote:
Jep.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe ja dan is het een lomp spel met een geschminkte man met een slecht accent
Joaahquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, lijkt me wel cool!
Kunnen we daar niet onze eigen versie van maken en die gebruiken voor meets?
Welke?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oeh enge film begint bijnaa! Spannond!
Najib, Jochem Meyer en Jeroen van Koningsbrugge word ik nooit zatquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:59 schreef megamandy het volgende:
Guido Weijers
Volgens mij ben ik de afgelopen jaren te slim geworden om cabaretiers grappig te vinden![]()
Wat een vreselijk figuur...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:59 schreef megamandy het volgende:
Guido Weijers
Volgens mij ben ik de afgelopen jaren te slim geworden om cabaretiers grappig te vinden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |