ik hoop dat hier in de buurt ook een keer wat goed ontploft, dan word mijn wijkje ook eindelijk eens mooiquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:51 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
toen waren er opeens miljoen beschikbaar voor een woonwijkje
Maar wel als jij niet thuis bentquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:51 schreef YazooW het volgende:
[..]
ik hoop dat hier in de buurt ook een keer wat goed ontploft, dan word mijn wijkje ook eindelijk eens mooi
Preciesquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Maar wel als jij niet thuis bent?
Moet je ff googlen op roombeek, is echt een prachtige wijk geworden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja, zo vaak kom ik niet in Enschede...
Behoorlijk nationaal nieuws hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja, zo vaak kom ik niet in Enschede...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op het blauw-witte tegeltjes gebouw naquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:53 schreef YazooW het volgende:
[..]
Moet je ff googlen op roombeek, is echt een prachtige wijk geworden.
Gek zeg.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:51 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
toen waren er opeens miljoen beschikbaar voor een woonwijkje
Ok, zal ik doenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:53 schreef YazooW het volgende:
[..]
Moet je ff googlen op roombeek, is echt een prachtige wijk geworden.
is op zich wel een interessant gebouw, staat alleen in de verkeerde omgeving.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:54 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
op het blauw-witte tegeltjes gebouw na
Ja, dat voeg ik me ook af: De radarpost in Nieuw-Milligen, die dus al het vliegverkeer in de gaten houdt wat ons luchtruim binnenvliegt, is op Google Maps nog geblurred. Maar het mag nu gewoon getoond worden dus?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:43 schreef YazooW het volgende:
Zijn dit niet van die plekjes die zijn gecensureerd op google maps?
quote:
dat denk ik ook. De bodem lijkt me de meest oninteressante aflevering. Meer Nederlsnd van Onder eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
[..]![]()
Volgende week klinkt saai, deze was wel leuk.
Ja, steeds meer ontwikkeling naar het noordenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:37 schreef ebke het volgende:
Nederland is vanuit Limburg begonnen zeiden ze?
Jazeker. Door zand dat door rivieren werd meegevoerd.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:37 schreef ebke het volgende:
en de mensheid in Afrika.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:37 schreef ebke het volgende:
En dan kruipt Henk het riool in?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we tegenwoordig 144
Wait what komt er nog tweede seizoen dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:01 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Zeg t kan niet 20 afleveringen durenvind t al heel wat afleveringen voor een eerste seizoen.
Weet niet, dit is iig de eerstequote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:05 schreef Napolitanos het volgende:
[..]
Wait what komt er nog tweede seizoen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |