Opvallend ja, want als planoloog ben je nota bene zelf een gamma.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:12 schreef lyolyrc het volgende:
Het toontje van de commentator begint mij ook een beetje de keel uit te hangen. Maar voor de rest vind ik de serie wel mooi.
Meneer de planoloog heeft trouwens blijkbaar nog nooit van gamma's gehoord. In wat voor typen woningen mogen die dan wel wonen?
Ik ook, en die woontorens brrr.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:49 schreef ebke het volgende:
Ik krijg het echt ontzettend benauwd als ik al die kleine iele woninkjes in die steden zie.
Heerlijk, alles bij de hand.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:16 schreef NouMooiNiet het volgende:
Mooi programma!
[..]
Ik ook, en die woontorens brrr.
No way dat ik ooit in een stad ga wonen..
Je kan ook overdrijvenquote:Op maandag 23 januari 2012 01:58 schreef Arsenal2012 het volgende:
Nog 46 uur te gaan! Aftellen is begonnen naar de volgende aflevering. Woehoee!
Jouw mening, maar gelukkig is dat niet de waarheid. Ik overdrijf niet, eerder superenthousiast.quote:
De Rotterdamse haven is nu wel vaak genoeg in beeld geweest.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:27 schreef Arsenal2012 het volgende:
Dat zou wel mooi zijn. Nederland als distributieland mede dankzij de Rotterdamse haven en Luchthaven Schiphol. Wie weet komt dat nog.
Niet zo mauwen over het "wij nederlanders"want het wordt heel goed en gedegen gebracht.quote:Op woensdag 11 januari 2012 03:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik word een beetje moe van die zwijmeltoon en "Wij Nederlanders, blablabla". Kom gewoon met nuchtere feiten en maak er geen emotionele soap van. Bovendien wordt er wel erg weinig data gebruikt. De eerste aflevering was erg goed wat dat betreft, juist door data te combineren kunnen nieuwe inzichten verkregen worden, maar dat laten ze nu al een paar afleveringen na.
Preciesquote:Op maandag 23 januari 2012 13:36 schreef Iwanius het volgende:
Jij begrijpt schijnbaar de essentie niet dat men wil aangeven met deze documentaire, en wel dat wij als volk best wel uniek zijn gezien de ligging van Nederland en hoe alles is onstaan.
Mag je best wel trots op zijn.
Wat is "vaak" ? Dat kan voor een ieder anders zijn. Dus ook voor mij. Het blijft een belangrijk gebied.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
De Rotterdamse haven is nu wel vaak genoeg in beeld geweest.
De hele eerste aflevering ging alleen maar over de Rotterdamse haven.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:46 schreef Arsenal2012 het volgende:
[..]
Wat is "vaak" ? Dat kan voor een ieder anders zijn. Dus ook voor mij. Het blijft een belangrijk gebied.
En dan?quote:Op maandag 23 januari 2012 14:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
De hele eerste aflevering ging alleen maar over de Rotterdamse haven.
Ohw sorry dat wist ik niet meneer Piles. He verdorie! Hahahahquote:Op maandag 23 januari 2012 15:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is Nederland van boven, niet de Rotterdamse haven van boven.
Tsja als het onderwerp "transport" is (of was het haven?) zou het vreemd zijn als ze boven Emmeloord gaan filmen he. Idem voor waterhuishouding. Rotterdam is nou eenmaal een van de belangrijkste steden van Nederland op heel veel punten.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is Nederland van boven, niet de Rotterdamse haven van boven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |