quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh lol!
Die was ik alweer vergeten.
jaja. Hoax.!quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zie deze quoteik wist je lengte
Wat romantisch!quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zie deze quoteik wist je lengte
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lullig voor al die zestienjarige meisjes van vorige week.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, als ik jou zie word die 2cm langer
quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar ik bedoelde eigenlijk mijn andere lengte1.92?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
Maar ik bedoelde eigenlijk mijn andere lengte1.94 joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denken dat het meerdere meisjes van 16 warenquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:13 schreef twi het volgende:
[..]
Lullig voor al die zestienjarige meisjes van vorige week.
Ze waren allebei 8?quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat het meerdere meisjes van 16 waren
Maar ik bedoelde eigenlijk mijn andere lengte1.87 mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Heb je het nu nog over de leeftijd van de meisjes of over de lengte van je jodokus?quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
15 zal mn absolute dieptepunt zijn
Niet over mn jodokus gelukkigquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:14 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je het nu nog over de leeftijd van de meisjes of over de lengte van je jodokus?
Penis, piemel, lul.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet over mn jodokus gelukkig
Noem hem Renéquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zit te denken om hem een andere naam te geven
Lama?quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Janusquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik noem em bassie.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:18 schreef Drommeldaris het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |