Zat ik ook aan te denken. Maar zou het dan niet handiger zijn de koelkast tegen de muur te zetten en de nieuwe kast tussen keukenblok en koelkast?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:34 schreef Spanky78 het volgende:
Een apothekerskast is ideaal. Dus zoeen die je in zijn geheel uittrekt, een soort verticale lade dus.
ja een apothekerskast is zeker ideaal maar het lijkt me knap lastig om die zelf te maken, en je verliest wellicht flink wat centimeters met het 'frame' denk ik..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:34 schreef Spanky78 het volgende:
Een apothekerskast is ideaal. Dus zoeen die je in zijn geheel uittrekt, een soort verticale lade dus.
Je verliest iets breedte, maar je gebruikt de volle diepte..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:39 schreef Irakkie het volgende:
dank iedereen voor de snelle reacties
[..]
ja een apothekerskast is zeker ideaal maar het lijkt me knap lastig om die zelf te maken, en je verliest wellicht flink wat centimeters met het 'frame' denk ik..
Zou ik niet doen, het verschil tussen de huidige keuken en de nieuw te maken kast valt dan meer op.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken. Maar zou het dan niet handiger zijn de koelkast tegen de muur te zetten en de nieuwe kast tussen keukenblok en koelkast?
Ik ga ook zoiets maken waarschijnlijk, als een soort bak op wieltjes, maar dat wordt lastig (lees: onstabiel) als je kast heel hoog moet worden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:39 schreef Irakkie het volgende:
dank iedereen voor de snelle reacties
[..]
ja een apothekerskast is zeker ideaal maar het lijkt me knap lastig om die zelf te maken, en je verliest wellicht flink wat centimeters met het 'frame' denk ik..
Het lijkt mij onpraktisch erachter omdat je hem dan langs de muur opentrekt en de koelkastdeur schaniert aan die kant.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:49 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, het verschil tussen de huidige keuken en de nieuw te maken kast valt dan meer op.
[..]
Dat is heel waar!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:53 schreef Lienekien het volgende:
Het lijkt mij onpraktisch erachter omdat je hem dan langs de muur opentrekt en de koelkastdeur schaniert aan die kant.
Verkeerde PI?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:56 schreef MT-SJEEZER het volgende:
Weet niet of jullie wijndrinkers zijn?
Anders kun je een plaat gelijk met de koelkast maken met gaten erin waar precies een wijnfles inpast.. en dan diverse flessen onder elkaar.
Er is niet genoeg ruimte om e koelkast te verplaatsen. Je hebt dan geen bewegingsruimte meer tussen koelkast en blad.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:07 schreef OeJ het volgende:
De koelkast kan daar ook helemaal weg, en op de plaats staan waar nu die zakken hangen, zodat je de keuken uit kunt breiden; sowieso is meer bladruimte vaak prettig.
En als je de koelkast dan te prominent aanwezig vindt (ook al is hij niet lelijk), dan tik je ergens een leuk scherm op de kop; daar is best wel veel keus in, voor ieder wat wils.
TS is jouw vriend(je)?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:09 schreef nikky het volgende:
[..]
Er is niet genoeg ruimte om e koelkast te verplaatsen. Je hebt dan geen bewegingsruimte meer tussen koelkast en blad.
Mooiste oplossing is toch wel een (wijn) drankrek of een apothekerskast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |