Ik ga wiki lezen. Fok is maar saai!quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:49 schreef dawg het volgende:
ja, zo dadelijk. even nog een paar nummers luisteren.
Oh bummerquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:48 schreef rhubarbje het volgende:
Potverdorie mijn stof niet gevonden! Hopelijk is het ergens
Oh dat weet ik welquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:32 schreef JDude het volgende:
KT, jij weet dit soort dingen:
Op mijn bureau hier staat een halogeen bureaulamp. Als ik die aan- of uitzet, wordt de stroom uit de USB-poort van mijn laptop heel even onderbroken(want daar hangt m'n mobiel aan te laden, en die maakt een geluidje als'ie (opnieuw) aan de stroom wordt gehangen). De laptop is op een andere plek in de muur geplugd dan de lamp.
What happened? [ afbeelding ]
Neh, want net gebeurde het wel een paar keer achter elkaar, precies als ik de lamp aan of uit deed.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:44 schreef Tegan het volgende:
Ja, misschien trekt die lamp ineens heel veel energie. Maar eigenlijk is het waarschijnlijk gewoon toeval.
Het magnetisch veld afkomstig van de trafo lijkt me.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Zal wel iets met de trafo's zijn ofzo.
Ik ben een slecht mens.quote:
nouja... Nieuwquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:22 schreef dawg het volgende:
Greatest Hits - Guns 'N' Roses
The Very Best Of Marvin Gaye - Marvin Gaye
Automatic For The People - R.E.M.
Best Of - Isley Brothers
Razor's Edge - AC/DC
Very Best Of - Golden Earring
At The Movies - Creedence Clearwater Revival
zo, nieuwe cd's besteld.![]()
Dank!quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:33 schreef rhubarbje het volgende:
ooeh ik zit weer klaar voor wie is de mol hoor
quote:
slecht hoor, 'kopen'.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:32 schreef Tegan het volgende:
. Ik heb net de discography van Madonna 'gekocht' want die miste ik nog
.
nope.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:33 schreef rhubarbje het volgende:
ooeh ik zit weer klaar voor wie is de mol hoor
[/twitter]
je mist trouwens nog een cd van dolly parton dawg
of had je die al?
moet je aan teganchickie vragen, die kijkt dat ook geloof ik.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:40 schreef rhubarbje het volgende:
is er trouwens een widm topic? want ik kan hem niet vinden en ik wou zeiken
in RLSquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:40 schreef rhubarbje het volgende:
You rememberedquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:40 schreef dawg het volgende:
[..]
moet je aan teganchickie vragen, die kijkt dat ook geloof ik.
dawg says: demolition man kijken.
Real Life Soaps & Streamsquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:40 schreef rhubarbje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |