quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:46 schreef gogosweden het volgende:
![]()
[ afbeelding ]Rofl wthSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Creeper hugs
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
twitter:jeb_ twitterde op donderdag 12-01-2012 om 16:39:04Just kidding, it's out: http://t.co/retjgFay reageer retweet
quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:02 schreef Jump het volgende:
Hij is er
http://mojang.com/2012/01/12/minecraft-1-1-update/twitter:jeb_ twitterde op donderdag 12-01-2012 om 16:39:04Just kidding, it's out: http://t.co/retjgFay reageer retweet
quote:Minecraft 1.1
+ Bow Enchantments
+ New language translations.
+ Sheep eat grass and regain their wool
+ Added spawn eggs to creative (the colors of the eggs even look like the mobs)
+ Added world type options (currently only super-flat and default)
* Golden Apple recipe
* Slightly smoothed color transitions between biomes
* Reduced brewing time to 20 seconds
* Removed collision box from ladders
* Bug fixing
Ik heb ooit eens een filmpje gepost dat van Notch zelf was, ergens versie 0.0.13 of zo waar dat al in zatquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:06 schreef mschol het volgende:
+ Sheep eat grass and regain their wool
zo, HEHE dat heeft lang mogen duren zeg, pffff..
doelde vooral op dat regain their wool....quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:12 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een filmpje gepost dat van Notch zelf was, ergens versie 0.0.13 of zo waar dat al in zat
Dat zegt hij toch? In die versie zat dat er al in.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:19 schreef mschol het volgende:
[..]
doelde vooral op dat regain their wool....
Dat niet hergoeien van wool was volgens mij gewoon een bug in 1.0 in de beta werkte et namelijk wel...quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch? In die versie zat dat er al in.
andere dingen aan mijn hoofd..quote:Waarom speel jij niet meer zo vaak btw?
Nee, er zat al wool regain in één van de allereerste versies van MC.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:23 schreef mschol het volgende:
[..]
Dat niet hergoeien van wool was volgens mij gewoon een bug in 1.0 in de beta werkte et namelijk wel...
[..]
andere dingen aan mijn hoofd..
Zie dit filmpje van 25 oktober 2009quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:19 schreef mschol het volgende:
[..]
doelde vooral op dat regain their wool....
quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:39 schreef Timwonnacott het volgende:
Golden apples zijn nu wel makkelijk te maken zeg, 8 nuggets (1 gold bar = 9 nuggets) + een appel, en die krijg je nu ook legit van leafs.
Ditquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:20 schreef SosuaCafe het volgende:
Bout update. Vernieuwing willen we zien. Diepere mijnen hogere limits, meer ores, meer mobs, vogels meer blocks!
dus klopt het wat ik zegquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, er zat al wool regain in één van de allereerste versies van MC.
Third party tool.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:01 schreef Berend. het volgende:
Ze moeten écht een downgrade functie maken in MC. Echt belachelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |