Alleen nerds jailbreaken hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het gebrek aan vrijheid vind ik ook storend.
Bij m'n Android telefoons installeerde ik gewoon alles wat ik wilde, van welke bron dan ook, zonder een aanpassing aan de telefoon te hoeven maken.
Want leg je zusje of tante maar eens uit hoe ze een telefoon moeten "jailbreaken" om alles te mogen installeren.

Ik geloof niet dat mijn tante, zusje of moeder ooit de neiging zou hebben om te jailbreaken. Beetje Wordfeud, beetje Whatsapp, beetje Facebook. Geen jailbreak voor nodig hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het gebrek aan vrijheid vind ik ook storend.
Bij m'n Android telefoons installeerde ik gewoon alles wat ik wilde, van welke bron dan ook, zonder een aanpassing aan de telefoon te hoeven maken.
Want leg je zusje of tante maar eens uit hoe ze een telefoon moeten "jailbreaken" om alles te mogen installeren.

Een normaal formaat waarmee je niet fatsoenlijk kan internetten. Niet alle websites hebben een mobiele versie. Met een groter scherm zijn die websites een stuk beter te bezoeken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:34 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dat is juist de reden waarom ik een 4S heb gehaald, gewoon een normaal formaat. De meeste Android telefoons zijn van die twijfelgevallen waarbij je meestal niet eens weet of het nu een telefoon of een tablet is.

Klopt, voor de simpele mensen is het gwn een goed toestel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat mijn tante, zusje of moeder ooit de neiging zou hebben om te jailbreaken. Beetje Wordfeud, beetje Whatsapp, beetje Facebook. Geen jailbreak voor nodig hoor.

Ik kan er zelfs alle iPhone modellen realsize op bekijken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En je hebt een micro SD en USB slot

Adv de grafieken in de OP kan je dus stellen dat er in de VS veel simpele mensen wonenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt, voor de simpele mensen is het gwn een goed toestel.
Wel overpriced

Onderweg bezoek ik alleen de standaard sites; nu.nl, Fok etc. Doen het allemaal perfect.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:37 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Een normaal formaat waarmee je niet fatsoenlijk kan internetten. Niet alle websites hebben een mobiele versie. Met een groter scherm zijn die websites een stuk beter te bezoeken.

Even terugkomend op het hoofdpunt van dit topic: het is indrukwekkend, maar niet gek natuurlijk. Kerst is altijd een bizarre periode in de VS, het zijn juist de dure cadeaus die het goed doen. Het is dan ook niet echt een verrassing dat Apple de 4S juist in deze periode uitbrengt. Ik verwacht ook niet dat deze ontwikkeling zo explosief doorzet, dat vlakt vanzelf wel af.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:04 schreef TimCook het volgende:
[..]
Bijzonder indrukwekkend, gezien het feit dat de iPhone 4S pas halverwege oktober op de markt kwam. Iedereen zag natuurlijk wel een redelijke groei aankomen door de release van de nieuwe iPhone, maar een verdubbeling van het marktaandeel lijkt me wel buiten de verwachtingen... ben benieuwd hoe de markt zich in de komende maanden ontwikkelt.

Ik ben het niet eens met dit argument. Dat een telefoon geen alternatief is voor een PC kan zowel negatief als positief uitgelegd worden. De Galaxy Note is veel meer een vervanging voor de PC dan een iPhone terwijl het toch echt een telefoon is... De iPhone is op basis van dat criterium een minder goede telefoon.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:40 schreef YazooW het volgende:
[..]
Onderweg bezoek ik alleen de standaard sites; nu.nl, Fok etc. Doen het allemaal perfect.
Als ik uitgebreid wil internetten pak ik mijn laptop er wel bij.
Een telefoon is nog lang geen vervanging voor de PC.

Dat sowiesoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:40 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Adv de grafieken in de OP kan je dus stellen dat er in de VS veel simpele mensen wonen

+ Het feit dat er op elk winkelcentrum Apple Stores zitten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar veel mensen die apple aanhangen in de US. Nationalistisch hé. Dus 4S release zijn er meteen miljoenen mensen die het kopen. Dus stijgen de sales van iOS vergeleken met andrioid in de laatste maand.

Het is.....GEEN marktaandeel groei...maar sales!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Even terugkomend op het hoofdpunt van dit topic: het is indrukwekkend, maar niet gek natuurlijk. Kerst is altijd een bizarre periode in de VS, het zijn juist de dure cadeaus die het goed doen. Het is dan ook niet echt een verrassing dat Apple de 4S juist in deze periode uitbrengt. Ik verwacht ook niet dat deze ontwikkeling zo explosief doorzet, dat vlakt vanzelf wel af.

Snap ik, met een klein scherm verandert dat ook niet voor je. Ik laat nu veel vaker mijn laptop staan en pak eerder mijn telefoon. Puur omdat het kan en prima werkt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:40 schreef YazooW het volgende:
[..]
Onderweg bezoek ik alleen de standaard sites; nu.nl, Fok etc. Doen het allemaal perfect.

Wat is daar precies het verschil tussen? Volgens mij wordt marktaandeel doorgaans uitgedrukt als het aantal verkochte producten gedeeld door het aantal verkochte producten in de gehele markt over een bepaalde periode.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is.....GEEN marktaandeel groei...maar sales!

December zit niet in deze cijfersquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Even terugkomend op het hoofdpunt van dit topic: het is indrukwekkend, maar niet gek natuurlijk. Kerst is altijd een bizarre periode in de VS, het zijn juist de dure cadeaus die het goed doen. Het is dan ook niet echt een verrassing dat Apple de 4S juist in deze periode uitbrengt. Ik verwacht ook niet dat deze ontwikkeling zo explosief doorzet, dat vlakt vanzelf wel af.

Dat is nu net niet nodig als je een Note hebt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:40 schreef YazooW het volgende:
[..]

In sales ja. Maar marktaandeel is hoeveel mensen er iOS hebben en hoeveel mensen bijv. Android met de Galaxy S. Van de 4S zijn waars 75% van de verkochte toestellen verkocht aan mensen die al een iPhone hadden, dus stijgt het marktaandeel nauwelijks.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat is daar precies het verschil tussen? Volgens mij wordt marktaandeel doorgaans uitgedrukt als het aantal verkochte producten gedeeld door het aantal verkochte producten in de gehele markt over een bepaalde periode.

Had ik even overheen gekeken. Maar dan nog, de feestdagen zijn wel in december, maar dat betekent niet dat alle cadeaus in die maand gekocht worden. Dat heeft ontegenzeglijk effect op de verkopen.quote:

Dit vraagt om een bronquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In sales ja. Maar marktaandeel is hoeveel mensen er iOS hebben en hoeveel mensen bijv. Android met de Galaxy S. Van de 4S zijn waars 75% van de verkochte toestellen verkocht aan mensen die al een iPhone hadden, dus stijgt het marktaandeel nauwelijks.

Bron in de OP geeft sowieso niet het marktaandeel van iOS aan. Buiten dat, is dit in oudere cijfers wel gebleken.quote:

Volgens mij wordt marktaandeel zelden uitgedrukt zoals jij het zegt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In sales ja. Maar marktaandeel is hoeveel mensen er iOS hebben en hoeveel mensen bijv. Android met de Galaxy S. Van de 4S zijn waars 75% van de verkochte toestellen verkocht aan mensen die al een iPhone hadden, dus stijgt het marktaandeel nauwelijks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |