Slim antwoord, zo zit je altijd wel goedquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
136, maar met een hele grote marge. Zou het ook een stuk beter kunnen doen. Aan de andere kant zou het me ook niet verbazen als hij nog veel verder keldert.
Wat een kut loting zeg...Die Marti is ook niet even de allermakkelijkste, en dan eventueel de #2 en of Gojow (en die is ook goed...)....(ja op zich kunnen ze allemaal tennissen maar dit zijn nou net spelers die het de laatste tijd ook goed doen in challengers (en Zemlja zelfs in ATPs))quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:01 schreef de_boswachter het volgende:
Volgende ronde tegen Javier Marti (181).
Bij een overwinning tegen Zemlja (2e geplaatst) of Gojowczyk.
Ja maar Thiemo eigenlijk ookquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:31 schreef de_boswachter het volgende:
Is die Marti geen gravelrukker ?
Vragen of een Spanjaard een gravelrukker is, dat is geen open deur intrappen meer. Dat is er met 120 km/h dwars doorheen denderen ....quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:31 schreef de_boswachter het volgende:
Is die Marti geen gravelrukker ?
Nowadays zijn er wel steeds meer hardcourt Spanjaarden natuurlijk..denk aan een Lalo, een GGL en in mindere mate Gralollers.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Vragen of een Spanjaard een gravelrukker is, dat is geen open deur intrappen meer. Dat is er met 120 km/h dwars doorheen denderen ....
Spanjaarden zijn gravelrukkers, Amerikanen hardcourthitters, Kroaten servicekanonnen van 2+ meter en Russen zijn gek in hun hoofd maar kunnen verdomd goed tenissen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nowadays zijn er wel steeds meer hardcourt Spanjaarden natuurlijk..denk aan een Lalo, een GGL en in mindere mate Gralollers.
En Fransen zijn chokersquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Spanjaarden zijn gravelrukkers, Amerikanen hardcourthitters, Kroaten servicekanonnen van 2+ meter en Russen zijn gek in hun hoofd maar kunnen verdomd goed tenissen.
Klassieke tennisindeling, works like a charm
En serviers zijn opgeversquote:
Nederlanders hadden we al gehad, jij bent af.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:29 schreef kruisthee het volgende:
En Nederlanders kunnen niet tennissen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verwacht hem stiekem tegen te komen in het competitieteam van mijn tegenstander ofzo, 5e klasse landelijkquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:26 schreef luckass het volgende:
Gaat die gast nog een keer ergens spelen?
Op z'n site en twitter is niks te vinden.
Ik durf met je te wedden van nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:13 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik verwacht hem stiekem tegen te komen in het competitieteam van mijn tegenstander ofzo, 5e klasse landelijk.
Oh echt?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:34 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik durf met je te wedden van niet.
Hij gaat nog spelen, no worries.
quote:
Met zijn talent zou ongveer iedereen het ook beter doen op de Tour. Tot nu toe heeft hij maar net boven het minimale uit zijn talent weten te halenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:53 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..].
Ik ben dat gekat op Thiemo een beetje beu, men doet soms net alsof ze het zelf beter zouden doen op de tour.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meh, ik ben ook jaren lang hartstikke lui geweest bij mijn studie terwijl ik nu 'best aardig' presteer, dus ik zou hetzelfde flikken als Thiemoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Met zijn talent zou ongveer iedereen het ook beter doen op de Tour. Tot nu toe heeft hij maar net boven het minimale uit zijn talent weten te halen
2-6quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:34 schreef Crocmaz het volgende:
Niet slecht geloot tegen Mertl in de eerste ronde.
Die baas heeft een challenger op nieuw caledonie gespeeldquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:00 schreef Tim86 het volgende:
211
http://www.atpworldtour.com/Tennis/Players/Me/J/Jan-Mertl.aspx
Bron = Nusportquote:De Bakker komende weken niet in actie
AMSTERDAM - Thiemo de Bakker verschijnt de komende twee tot drie weken niet op de tennisbaan. De nummer 254 van de wereld heeft last van ontstoken pezen in zijn enkel.
“Ik doe nu alleen fysieke trainingen. Het risico is te groot om al te gaan tennissen”, aldus De Bakker, die eind vorige maand een MRI-scan liet maken van het gewricht.
Hij ging met die resultaten voor een second opinion naar een andere arts, die hem aanraadde om even rust te nemen.
De Bakker speelde op 21 maart zijn laatste partij in het challengertoernooi van Bath. Captain Jan Siemerink liet hem afgelopen week buiten de selectie voor het Nederlandse Davis Cupteam.
quote:
Hij stijgt wel op de ranglijst!quote:Op maandag 9 april 2012 23:16 schreef Ericr het volgende:
Op naar plek 411, kom op Thiemo je kan het!
Nope. Volledig gedoemd.quote:
Enige wat ik zie op ATP World Tour is dit.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:00 schreef luckass het volgende:
Hij schijnt nog gespeeld te hebben ergens volgens zijn twitter.
Futuresquote:De Bakker staat voor rentree na blessure
RIJSWIJK - Thiemo de Bakker maakt waarschijnlijk volgende week zijn rentree in het tenniscircuit.
© ANP
De Westlander is hersteld van een enkelblessure en heeft de training hervat.
''Donderdag of vrijdag volgt nog een test, daarna hak ik de knoop door of ik weer wedstrijden ga spelen'', liet De Bakker weten.
Hij begint in dat geval met een aantal futuretoernooien in Italië en Spanje. ''Dat is voor mij de beste manier om ritme op te doen.''
De Bakker bereidde zich in Almere voor op zijn comeback. ''Ik begon met één keer anderhalf uur per dag rustig een bal slaan, maar nu zit ik al op twee, drie keer zo veel arbeid. Ik moet nu goed naar mijn lichaam luisteren, niet forceren.''
Op de ATP en in Challengers wint hij geen wedstrijd, dan is Futures spelen de volgende stap omlaag. Als dat ook niet lukt kan hij beter zijn rackets het water in gooien en kluizenaar worden in Tibet ofzo...quote:
Ik denk dat hij nooit potentieel top 5 is geweest. Daarvoor is zijn spel te zwak. Zeker op andere baansoorten dan gravel. Op gras komt hij nog redelijk mee, maar zijn spel is absoluut niet geschikt voor hard court.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Toch zou ik hem niet af willen schrijven. Hij moet toch een keer gewoon zijn fysiek op een rijtje kunnen krijgen, en zodra hem dat lukt is hij een potentiële top40-speler. Niet meer de potentiële top5-speler die hij was, helaas.
Ja, jij bedoelt die Duitser, Mats nog iets ... gozer waar hij ook mee trainde in Vegas bij Reyes oaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nooit potentieel top 5 is geweest. Daarvoor is zijn spel te zwak. Zeker op andere baansoorten dan gravel. Op gras komt hij nog redelijk mee, maar zijn spel is absoluut niet geschikt voor hard court.
Als hij een keer het licht ziet en zich beter kan opladen voor het tennissen (dus zowel lichamelijk als geestelijk) dan kan hij misschien nog mooie dingen gaan doen, anders is het een verloren zaak.
Toch opvallend dat dat jochie van Adidas (Hoe heet dat jong ook alweer?) hem wel kon stimuleren en dat andere trainers nog niet gelukt is.
Ach dat heb ik al een paar keer gehoord.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:44 schreef TheVulture het volgende:
Laatste kans om er iets van te maken denk ik
Die gozert ja. Ik zat met Merkel in mijn hoofd, maar dat is volgens mij iemand andersquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja, jij bedoelt die Duitser, Mats nog iets ... gozer waar hij ook mee trainde in Vegas bij Reyes oa
Nee dat is hemquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die gozert ja. Ik zat met Merkel in mijn hoofd, maar dat is volgens mij iemand anders
Opvallend dat iemand die maar een paar jaar ouder is dan hij en hem niet echt heel serieus trainde er wel voor zorgde dat hij goed bezig was.
Ah ok, toch goed.quote:
kan hij niet weer trainingsmaatje van nole worden?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:37 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe snel kun je afzakken zeg.
Vorig jaar was ik aanwezig op RG toen hij in de eerste ronde een pak slaag kreeg van Djoko, nu mag hij fucking futures gaan spelen
Hij is altijd al lui geweest, in de jeugd hing hij volgens de verhalen ook vaak in de snackbar (en die verhalen lijken me geloofwaardig gezien zijn gedrag als volwassene). Als je zonder er voor te gaan beste van de wereld in de jeugd kan worden, heb je echt wel de potentie om top 5-speler te worden. Puur qua intrinsiek tennistalent bedoel ik dan. Als Thiemo vanaf zijn 12e redelijk voor zijn sport had geleefd en vanaf zijn 18e vol... Maar ja, als... Het hebben van een mentaliteit speelt ook een rol voor het hebben van succes als tennisspeler.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nooit potentieel top 5 is geweest. Daarvoor is zijn spel te zwak. Zeker op andere baansoorten dan gravel. Op gras komt hij nog redelijk mee, maar zijn spel is absoluut niet geschikt voor hard court.
Als mensen rationeel waren zou dat helpen, helaas.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Dan te bedenken dat als hij gewoon 10 jaar lang zijn best doet als proftennisser hij gewoon de rest van zijn leven lui kan wezen, omdat hij dan genoeg geld heeft om van te kunnen leven
Heb ook via via gehoord dat ie stevig drinkt en rookt. Zegt wel genoeg over zijn instelling natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij is altijd al lui geweest, in de jeugd hing hij volgens de verhalen ook vaak in de snackbar (en die verhalen lijken me geloofwaardig gezien zijn gedrag als volwassene). Als je zonder er voor te gaan beste van de wereld in de jeugd kan worden, heb je echt wel de potentie om top 5-speler te worden. Puur qua intrinsiek tennistalent bedoel ik dan. Als Thiemo vanaf zijn 12e redelijk voor zijn sport had geleefd en vanaf zijn 18e vol... Maar ja, als... Het hebben van een mentaliteit speelt ook een rol voor het hebben van succes als tennisspeler.
nu nog of vroeger?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:42 schreef luckass het volgende:
[..]
Heb ook via via gehoord dat ie stevig drinkt en rookt. Zegt wel genoeg over zijn instelling natuurlijk.
In ieder geval recent. In hoeverre hij het nu om aan het gooien is.. ik heb er een hard hoofd inquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:42 schreef luckass het volgende:
[..]
Heb ook via via gehoord dat ie stevig drinkt en rookt. Zegt wel genoeg over zijn instelling natuurlijk.
Ferrerquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij is inderdaad echt de meest luie aap op deze aardkloot. En hij zuipt, feest en rookt als een malle inderdaad geloof ik. Maar bijvoorbeeld iemand als David Ferrer rookt ook als een ketterDus het kan wel!
Rookt Ferrer ja? Ik dacht dat geen enkele toptennisser rooktequote:Op woensdag 2 mei 2012 00:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij is inderdaad echt de meest luie aap op deze aardkloot. En hij zuipt, feest en rookt als een malle inderdaad geloof ik. Maar bijvoorbeeld iemand als David Ferrer rookt ook als een ketterDus het kan wel!
Ik weet nog wel dat ik Pioline ooit een keer bij de Davis Cup zag. Na zijn wedstrijd stond hij ergens in een hoekje van de zaal een peukie te rokenquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:23 schreef Salamando het volgende:
[..]
Rookt Ferrer ja? Ik dacht dat geen enkele toptennisser rookte.
Wat zie jij als "zonder er voor te gaan". Die jongen heeft bijna zijn hele leven minimaal 5 dagen per week getraind. Het is niet zo dat hij er alleen maar met zijn pet naar gegooid heeft al die jaren. Dan kom je nooit zo ver.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij is altijd al lui geweest, in de jeugd hing hij volgens de verhalen ook vaak in de snackbar (en die verhalen lijken me geloofwaardig gezien zijn gedrag als volwassene). Als je zonder er voor te gaan beste van de wereld in de jeugd kan worden, heb je echt wel de potentie om top 5-speler te worden. Puur qua intrinsiek tennistalent bedoel ik dan. Als Thiemo vanaf zijn 12e redelijk voor zijn sport had geleefd en vanaf zijn 18e vol... Maar ja, als... Het hebben van een mentaliteit speelt ook een rol voor het hebben van succes als tennisspeler.
Verkerk bijvoorbeeld heeft het een paar jaar voor elkaar gekregen om het redelijk om te gooien en toen kwam zijn talent ook naar boven.quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:40 schreef Morthill het volgende:
Zuipen als een ketter deed ik ook in de eerste jaren van mijn studie, tyfus lui was ik toenMaar na vier jaar heb ik dat omgegooid, dus het kan wel. Je moet een keer het licht zien, dat gebeurt alleen niet bij iedereen.
Uit betrouwbare bron gehoord: 2 pakjes per dagquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:23 schreef Salamando het volgende:
[..]
Rookt Ferrer ja? Ik dacht dat geen enkele toptennisser rookte.
Damn, dat is veelquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron gehoord: 2 pakjes per dag
Wat de fuckquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Grappig dat het de gasten zijn die het meeste van hun doorzettingsvermogen en uithoudingsvermogen moeten hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:07 schreef Norrage het volgende:
En volgens mij zijn er echt heel veel toptennissers die roken, zuipen etc...maar goed. Echt goed weten doe ik dat nietVooral de Argentijnen en Spanjaarden schijnen er wat van te kunnen, en Thiemo natuurlijk
Ik scrolde van onder naar boven, roept zoonlief ineens 'da's niet waar, Thiemo rookt niet!'quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Gewoon een snelweg voor zuurstof aangelegdquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Sja, als we t over zijn tennisresultaten gaan hebben zijn we snel klaar.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:48 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik scrolde van onder naar boven, roept zoonlief ineens 'da's niet waar, Thiemo rookt niet!'
Gaat dit topic eigenlijk al niet meer over Thiemo
quote:Op maandag 7 mei 2012 14:31 schreef de_boswachter het volgende:
Ws. gaat hij naar Spanje om een paar sloffen sigaretten bij Ferrer op te halen.
Nee, morgen.quote:
Als je ook wilt zien wie er serveert (en punt per punt) moet je even naar bet365 gaan, bovenaan op In-Play klikken en dan de wedstrijd uit de lijst kiezen, gaat wat sneller denk ikquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:25 schreef Tim86 het volgende:
http://www.flashscore.com/match/4GoQCF4M/#match-summary
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:56 schreef FedExpress het volgende:
Jongens, ik vind dat we eigenlijk niet moeten overdrijven. Die jongen waar hij tegen speelde staat gewoon top 1000 hoor!Die heeft dit jaar toch al dik 1000 euro bij elkaar geslagen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.atpworldtour.c(...)Perez-Sanz.aspx?t=paVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Knulletje van 18quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die heeft dit jaar toch al dik 1000 euro bij elkaar geslagen hoor![]()
http://www.atpworldtour.c(...)Perez-Sanz.aspx?t=pa
twitter:Thiemodebakker twitterde op woensdag 16-05-2012 om 17:48:55Helaas verloren vandaag, maar ik ben blij dat ik terug ben. Paar positieve dingen gezien en een erg mooi paar schoenen gekocht! reageer retweet
Flink doorgezakt met Martin in de bar, vermoedelijk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:13 schreef BobW het volgende:
[..]
Huh, ik dacht echt dat hij 17 was, maar hij was gister jarig.
ken jij ook maar 1 lekkere tennistrainsterquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:34 schreef luckass het volgende:
Nu neuken met trainsters, om er over 4 jaar achter te komen dat ie toch wel kan tennissen en dan weer top 50 staat?
Niet de verliezersronde dissen, dat is het enige niveau waar ik ooit de finale van een tennistoernooi heb gehaaldquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:43 schreef Outlined het volgende:
Mag Thiemo, nu hij meteen in de eerste ronde er uit ligt, nou aan de verliezersronde meedoen?
Ik ken uberhaupt geen trainsters.quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:48 schreef Outlined het volgende:
[..]
ken jij ook maar 1 lekkere tennistrainster
quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:43 schreef Outlined het volgende:
Mag Thiemo, nu hij meteen in de eerste ronde er uit ligt, nou aan de verliezersronde meedoen?
Ik denk dat 411 nog te hooggegrepen is voor hem hoor...quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:40 schreef Ericr het volgende:
Gaat veel te snel zo, straks staat hij al op 411 voordat het seizoen afgelopen is.
Nummer 508! Dat is bijna 2x zo goed als die vorige. 1-6 1-6 eraf gaat ie dan wssquote:Op zondag 20 mei 2012 17:15 schreef BobW het volgende:
Als derde geplaatst in Getxo! Hij zit in het kwart bij de kerel waar hij vorige week van verloor en in de helft samen met Joop Bos, de Nederlandse qualifier!
Eerste ronde tegen de Spanjaard Roberto Ortega-Olmedo, nummer 508 op de ranking.
Huh wat?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:41 schreef Morthill het volgende:
Hij heeft gewonnenironie is moeilijk enzo
Nee duidelijkquote:Op maandag 21 mei 2012 20:56 schreef Norrage het volgende:
Waarom zouden we ironisch zijn?
Gewoon een heldenprestatie van thiemoooow!
Joop Bosquote:Op maandag 21 mei 2012 23:12 schreef TheArt het volgende:
Hij dubbelt ook gewoon met Joop Bos in Spanje. Joopie is qualifier en heeft gewoon in Nederland een ranking van 1,8Zelfs mijn trainer heeft een ranking van 0,9 (oke ook wel wat futures achter zijn naam, maar toch)
Dat zou pas episch zijn geweest, Thiemo vs Djokovicquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:26 schreef luckass het volgende:
He, Marko Djokovic deed ook mee aan die future
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat zou pas episch zijn geweest, Thiemo vs Djokovic
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Werktennis helpt Thiemo verder in Getxo
Thiemo heeft op het Futuretoernooi van Getxo de kwartfinales bereikt. De 23-jarige Hagenaar was woensdag in de tweede ronde met 4-6, 7-5, 6-4 te sterk voor de Brit Morgan Phillips (ATP-529).
Aan vechtlust ontbrak het niet bij Thiemo. Phillips was op 5-4 in de tweede set op de service van de Nederlander twee punten verwijderd van winst, maar Thiemo knokte zich terug en won.
Werktennis
“Het was een zware pot, maar dit zijn in ieder geval wedstrijden waar ik wat aan heb. Op dit moment speel ik veel werktennis en daar moet ik mij doorheen zien te slaan. Voor mijn ritme is dit in ieder geval positief”, aldus Thiemo, die donderdag zijn kwartfinalepartij speelt.
Hij treft dan net als in de eerste ronde een Spanjaard: Enrique Lopez-Perez of Andres Artunedo Martinavarr.
Zelfs de nummer 200 van de wereld....zo hoog schat ik hem toch steeds nog wel in, maar nu echt totaal niet meer....quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:57 schreef Morthill het volgende:
totaal kansloosde nummer 40 van de wereld hoort dit soort spelers met 6-1 6-0 van de baan te vegen
Geen excuus tegen de #893 van de wereld.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:00 schreef de_boswachter het volgende:
Achja, hij heeft toch ook weinig tot geen wedstrijdritme opgedaan? Zo raar is het niet dat hij het dan lastig heeft met gasten die dag in dag uit op de baan staan.
quote:Wennen
“Het is lekker om te winnen, maar ik moet mezelf de tijd geven om goed in het ritme te komen”, sprak Thiemo na zijn zeges. Het verlies in Valldoreix heeft hij achter zich gelaten. “Vorige week was flink balen, maar nu wen ik aan de omstandigheden en voel ik dat het steeds beter zit.”
Veel Spanjaarden
De verschillen tussen een Futuretoernooi en een Challenger of ATP-toernooi zijn merkbaar, met name door de grote hoeveelheid Spanjaarden in het wedstrijdschema. “Acht van de tien spelers rent hier van hoek naar hoek, speelt met topspin en is topfit, dus het gaat echt niet vanzelf. Ik moet gewoon zorgen dat ik zelf steeds beter wordt.”
Hij zit nu in de halve finale.twitter:Thiemodebakker twitterde op donderdag 24-05-2012 om 15:14:58@Fleur_Aerts ben al klaar! 76 63 gew reageer retweet
quote:
Ik heb ooit in mijn jonge jaren ooit een wedstrijd kansloos verloren van Joop Bos.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:46 schreef de_boswachter het volgende:
Volgende topic moet Joop Bos in de TT
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:29 schreef Os__ het volgende:
[..]
Ik heb ooit in mijn jonge jaren ooit een wedstrijd kansloos verloren van Joop Bos.![]()
Kwam 1-0 voor, daarna 1-6 0-6 eraf getikt.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:28 schreef luckass het volgende:
zeker chil da @Thiemodebakker reageert op mijn tweet dagje kn niet meer stuk man
wat
Baasquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:29 schreef Os__ het volgende:
[..]
Ik heb ooit in mijn jonge jaren ooit een wedstrijd kansloos verloren van Joop Bos.![]()
Kwam 1-0 voor, daarna 1-6 0-6 eraf getikt.
Livescores waren er het hele toernooi alquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:22 schreef TheArt het volgende:
Vandaag zelfs livescores bij Thiemo en dat heeft hij in de gaten. Hij schiet uit de startblokken naar een 4-0 voorsprong
Ohquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Livescores waren er het hele toernooi al
Nee hoor, alleen eindstand.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Livescores waren er het hele toernooi al
Ik zou toch echt zweren dat ik hem deze week al ergens bij een livescore heb zien staan.quote:
Ik zou eerder willen zeggen dat er nog enigszins iets van een een basis blijkt te zijn ...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:27 schreef Norrage het volgende:
Er is progressie, dat is het enige wat ik durf te zeggen....
Die waren dan nog best goed voor een futurequote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:45 schreef luckass het volgende:
Ach, met de Davis Cup won ie ook gewoon nog van 2 Finnen.
Joop heeft Thiemo in de eerste dagen nog geleerd om op een normale manier te serveren en natuurlijk, om zijn dropshotjes te perfectioneren, want die dropshots van Thiemo komen niet in de buurt bij de toverballetjes van Joop.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:14 schreef wimderon het volgende:
Dit moet haast wel te maken met de invloeden van Joop Bos.
Het schijnt dat Joop Bos ook voor de lol met links speelt terwijl hij rechts is, iemand die hier meer over weet?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Joop heeft Thiemo in de eerste dagen nog geleerd om op een normale manier te serveren en natuurlijk, om zijn dropshotjes te perfectioneren, want die dropshots van Thiemo komen niet in de buurt bij de toverballetjes van Joop.
heet Joop Bos niet gewoon Martin Verkerk normaal gesproken?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:42 schreef Salamando het volgende:
[..]
Het schijnt dat Joop Bos ook voor de lol met links speelt terwijl hij rechts is, iemand die hier meer over weet?
Vorige week was het 1e ronde al exit tegen echt een volstrekte nobody. Er is progressie...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:03 schreef Norrage het volgende:
Verliezen in een futurethiemo
Tegen wie eigenlijk? Bekende naam?:p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
twitter:StokerSports twitterde op dinsdag 29-05-2012 om 17:09:42Thiemo de Bakker can't give a follow-up to his good performance in Getxo last week. Dutchman withdraws in Madrid with a shoulder injury. reageer retweet
knap hoor Norrage.quote:Op zondag 27 mei 2012 10:31 schreef Norrage het volgende:
Hij zal wel moe zijn nu, en zich geblesseerd terugtrekken...
wie wat waar? Toch gespeeld? en opgegeven?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:43 schreef luckass het volgende:
Sami REINWEIN (GER) 3-6 7-5 1-0 Retired Thiemo DE BAKKER (NED) [4]
Voor de volledigheid
Dit was de wedstrijd waar hij opgaf door die blessure waar ik het over had.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
wie wat waar? Toch gespeeld? en opgegeven?
Ja ik ook dacht dat ie zich voor het toernooi had teruggetrokken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
wie wat waar? Toch gespeeld? en opgegeven?
En Jopie Bos gaat kwalificaties doenquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:10 schreef Crocmaz het volgende:
Thiemo komt gewoon een future spelen in mijn woonplaats van 9 tot 16 juni! Samen met Huta Galung.
Dit kan ik tot nu toe vinden als deelnemerslijst.
Jesse Huta Galung (Ned)
Pablo Galdon (Arg)
Bastian Knittel (Ger)
Hans Podlipnik-Castillo (Chi)
Gerald Melzer (Aut)
Michael Ryderstedt (Swe)
Alexandre Folie (Bel)
Antal van der Duim (Ned)
Nick van der Meer (Ned)
Patrik Rosenholm (Swe)
Alexandre Sidorenko (Fra)
Germain Gigounon (Bel)
Thiemo de Bakker (Ned)
Julien Dubail (Bel)
Henri Kontinen (Fin)
Olivier Patience (Fra)
Alexander Flock (Ger)
Juan-Manuel Valverde (Arg)
Kijken dus
Dat meen je nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:37 schreef luckass het volgende:
[..]
En Jopie Bos gaat kwalificaties doen
Ik ben er elke maandag donderdagavond, vrijdag en zaterdag. Ik hoop zo dat ie aanwezig isquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:38 schreef luckass het volgende:
[..]
Wij willen een uitgebreid verslag van zijn wedstrijd.
Kwalificaties zijn 1 of 2 dagen voor het hoofdtoernooi hequote:Op donderdag 31 mei 2012 21:41 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Ik ben er elke maandag donderdagavond, vrijdag en zaterdag. Ik hoop zo dat ie aanwezig is
Perfect dusquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:44 schreef luckass het volgende:
[..]
Kwalificaties zijn 1 of 2 dagen voor het hoofdtoernooi he.
Philip Davydenko is ook van de partijquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:37 schreef luckass het volgende:
[..]
En Jopie Bos gaat kwalificaties doen
quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Grappig om die TT van deze reeks terug te lezen. "Op naar de top 20", "eindelijk weer een NL toptennisser", dat soort werk
Alleen NL'ers kunnen zo hard falenquote:Op donderdag 7 juni 2012 09:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Grappig om die TT van deze reeks terug te lezen. "Op naar de top 20", "eindelijk weer een NL toptennisser", dat soort werk
Doet ie ook (al zal die wel opgeven na 2 games ofzo)quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:49 schreef Norrage het volgende:
ThiemoIk dacht dat hij meedeed aan het epische Zuidwolde?
Oh het waren de kwali draws in het ITF topicquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:53 schreef luckass het volgende:
[..]
Doet ie ook (al zal die wel opgeven na 2 games ofzo)
Alsof Thiemo van Joop kan winnenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oh het waren de kwali draws in het ITF topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |