Ze is trouwens ook niet eens knap, dus waarom ze die sloerie uit de sloppen geselecteerd hebben als boegbeeld mag Joost weten.
quote:Het is mij..... Rrrrrrobberrrrrrt. En ik donderrr van woede!
Op dinsdag 16 juli 2002 00:14 schreef Marble het volgende:
sloerie uit de sloppen
Sorry.
Ik ken het nummer (gelukkig?) niet dus ik heb geen mening.
quote:Nee dat is waarschijnlijk Vanessa Carlton die jij bedoelt, ik heb het over de blonde bimbo Nova Space die blijkbaar top priority is bij de playlist van TMF.
Op dinsdag 16 juli 2002 00:15 schreef -Will- het volgende:
Wie? Pianomeisje?
quote:Platenmaatschappij zal TMF wel een extra zakcentje hebben toegestopt... Maar goed, dat gebeurt geloof ik met zo een beetje alle clips op die zender. Kan me niet voorstellen dat ze nog clips draaien omdat de nummers echt mooi zijn of de clips origineel.
Op dinsdag 16 juli 2002 00:16 schreef Marble het volgende:[..]
Nee dat is waarschijnlijk Vanessa Carlton die jij bedoelt, ik heb het over de blonde bimbo Nova Space die blijkbaar top priority is bij de playlist van TMF.
ze is best lekker hoor...vond der prima te pruimen toen ik der zag...
nee, de slechtse zangeres is allang arrived... namelijk die tuinkabouter met tieten: SITA
komaan he, ze danst zoals een dansles op het bejaardentehuis... en zelfs een kikker heeft meer uitstraling dan haar
En sorry hoor, maar die Nova Space is echt een domme troela. Als je dat al hot vindt... Wat vind je trouwens van het nummer zelf?
quote:wat heeft dit met zangcapaciteiten te maken
Op dinsdag 16 juli 2002 00:40 schreef sir_dalord het volgende:
hallo!!!!
ze is best lekker hoor...vond der prima te pruimen toen ik der zag...nee, de slechtse zangeres is allang arrived... namelijk die tuinkabouter met tieten: SITA
komaan he, ze danst zoals een dansles op het bejaardentehuis... en zelfs een kikker heeft meer uitstraling dan haar
ik vind die Sita ook niks hoor overigens
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 10:35 schreef Witchfynder het volgende:
Nah ja, een plaatje ervan zoeken is ook al kut te doen.
quote:ok, het nummer is een klein beetje k*t... en ze ziet er ook dom uit...maar wou alleen maar duidelijk maken dat we sita niet mochten vergeten
Op dinsdag 16 juli 2002 00:51 schreef Marble het volgende:
Sita was vorig jaar al in the picture, dus dat gaat niet op.En sorry hoor, maar die Nova Space is echt een domme troela. Als je dat al hot vindt... Wat vind je trouwens van het nummer zelf?
quote:Zet TMF maar aan, ze valt bijna niet te missen. Komt echt om de haverklap voorbij.
Op dinsdag 16 juli 2002 10:35 schreef Witchfynder het volgende:
Nah ja, een plaatje ervan zoeken is ook al kut te doen.
vind de zang wel meevallen hoor, zeker voor zo'n 13 in een dozijn cover
quote:Cyndi Lauper.
Op dinsdag 16 juli 2002 13:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
van wie is het origineel ook al weer?
En dan nog van die dombo kiddies die denken "Kewl, wat een leuk nieuw origineel nummer". Get lost! Hoe vaak ik al niet tot grote verbazing van die luitjes heb moeten vertellen dat het helemaal geen origineel nummer is ...
"Plat als een dubbeltje" muziek, het mag van mij, maar laat ze met hun fikken van goeie nummers die destijds met gevoel gebracht werden afblijven. What's *&@^%#$ next? Sunday Bloody Sunday van U2 ofzo met een housebeat eronder en zonder idee van het onderwerp gezongen?
Aaaarghh. Pfff. Afijn. Dit wilde ik ff kwijt en da's nu gelukt. Ik zal wel te oud worden voor deze shit ...
Horen al die domme TMF-smssers dan niet hoe slecht ze is?
Oh well, het nummer zelf is op zich best aardig. Alleen zij is afgrijselijk.
en deze spant nog niet eens zo de kroon, hij is eigenlijk gewoon hetzelfde, en dat verontrust mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |