Laat mij maar een paar uurtjes in de werkplaats staan voor dat geld pfffquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:49 schreef ebeaydojraes het volgende:
http://www.manfrotto.us/category/8374.1018696.0.0.0/Sympla_Rig
prijzen staan er nu ook bij. complete set voor 1150 US dollar.
maar voor zo'n systeem mag je dat er best voor betalen
Die hier ook voorbij kwam, maar dan via E-bay. Zag dat pixmania aardig wat verzendkosten rekent.quote:
Die prijzen vallen wel mee ja, welke componenten hebben jullie?quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:12 schreef Stefan het volgende:
Ik heb mn rig in gedeeltes gekocht via cinegearpro, deze week is ie zo goed als klaar
Heb btw, deze nog via DX aangeschaft...quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:30 schreef shiznuts het volgende:
Je hebt ook veel shizzle in China places... www.chinaprices.us / www.dx.com / www.aliexpress.com voor je DSLR.
Echt goede rigs komen o.a. van Cinevate en Redrock.Maar inderdaad prijzig...
Zijn op Ebay ook wel geinige dingen te vinden. Zoals verschillende soorten stabilizers.
En? is het wat?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Heb btw, deze nog via DX aangeschaft...
http://www.dealextreme.co(...)-cgr-d16s-more-42304
follow focus is in deze USB sturing (dus alleen met AF objectieven). maar goed het blijven rods en ik neem aan dat andere FFers er ook op passen.quote:
Heb al een aantal malen H.264 ge-edit, ik werk in Premiere CS 5.5, maar mijn ervaring is dat het met CUDA toch echt beter gaat. Bloedsnel scrubben, ondanks een Core i7, nog steeds niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:01 schreef KaMo het volgende:
Ik edit H.264 ja, gaat prima
https://vimeo.com/35279898
Check deze short film, ook gewoon gefilmd met een 550D!
Mijn i7 doet het prima hier, en ik heb geen flauw idee wat CUDA is of doetquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:05 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Heb al een aantal malen H.264 ge-edit, ik werk in Premiere CS 5.5, maar mijn ervaring is dat het met CUDA toch echt beter gaat. Bloedsnel scrubben, ondanks een Core i7, nog steeds niet.
Komt mooi uit, heb laatst een enorme hoop tie-ribs gekocht.
Oh ja, van die gast..quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:57 schreef Drommelsch85 het volgende:
Van het weekend op een strandfeest voor de tweede keer gefilmd met een geleende 550D, Røde Videomic Pro en Sigma 30mm 1.4 lens! Beviel echt heel erg goed, zeker omdat ik eigenlijk altijd al filmde met een Canon XH-A1 of vergelijkbaar. MiniDV is uit de tijd, capturen is tijdrovend, de beelden zijn minder strak, idem voor de lichtgevoeligheid. Interviews filmde ik toch al amper dus XLR is voor nu minder belangrijk.
Ben erg tevreden met wat ik heb geschoten, zeker voor de 2e keer filmen met een dSLR. Ik ben dan ook zeker van plan een 600D aan te schaffen vanwege het draaibare LCD. Mijn røde videomic (gewone versie, niet de pro) kan ik bij de 600D nog wel hergebruiken. Van lenzen heb ik weinig verstand maar vond die Sigma al aardig fijn werkenEen Follow Focus wil ik ook, maar kan nu niet al te veel uitgeven. Wie weet waar ik dit ding koop behalve eBay?
[ afbeelding ]
En editen jullie native H.264 (onder Premiere met CUDA), of conventeren jullie het naar AVID of ProRes (Final Cut?)
Dat weet ik nog niet. De 12e besteld en ze moeten mijn order nog 'shippen'quote:
Euh ja, maar niet om in te editten, h264 is ridicuul zwaar. Formaten als ProRes zijn niet voor niets uitgevonden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:14 schreef shiznuts het volgende:
Enne... h.264 is gewoon een goede solid standaard.
Als afleverformaat ja, neemt weinig ruimte in vergelijking met vergelijkbare standaarden maar is geen ideaal edit-formaat.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Enne... h.264 is gewoon een goede solid standaard.
Dat is dan ook niet waar AE voor gemaakt is.quote:Op woensdag 18 april 2012 07:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heeft iemand nog tips/sites over het werken en editten van video in After Effects?
Veel sites gaan over animeren e.d. Maar weinig over dus echt videobeelden verwerken.
Ik heb ook vaak ge-edit via Premiere. Dat heb ik aardig onder de knie. Althans de basis...quote:Op woensdag 18 april 2012 08:00 schreef Stefan het volgende:
After Effects is weer een stapje verder, eerst maar eens het gewone monteren onder de knie krijgen lijkt me
Het compleet monteren gebeurd er natuurlijk niet in. Maar je kan wel vaak goeie/handige effecten/correcties maken in AE op behaalde clips, toch?quote:Op woensdag 18 april 2012 08:01 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet waar AE voor gemaakt is.
Klopt, maar daar vraag je niet om.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Het compleet monteren gebeurd er natuurlijk niet in. Maar je kan wel vaak goeie/handige effecten/correcties maken in AE op behaalde clips, toch?
Sorry...quote:Op woensdag 18 april 2012 09:31 schreef nietzman het volgende:
[..]
Klopt, maar daar vraag je niet om.
Wat wil je precies doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |