aah okquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor de hobby he. tractor pulling
Kom nou meequote:
* Crazy-M loopt meequote:
quote:
Ik gisterquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmmm patatjes.. ik had lekkere kipfilet gehad
* Crazy-M jat stukje taart voor MK en mijquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:09 schreef kruidkoekje het volgende:
Goedenavond allemaal, ik ga morgen zo lang uit slapen ik heb er zin in
eerst die krantjes bezorgen, daarna men bedje terug in met oogding voor en oordoppen in! Niemand die me stoort jeej
Ik heb nog steeds taart
goed bezigquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:07 schreef WAHRHEIT het volgende:
Er komen frietjes aan over enkele minuten
men moet de boel ook schoonhoudenquote:
Ik heb nog aardbei und appelkruimelt. En dacht dat poesteje van appelkruimelt hielt , in ieder geval dacht ik van de week te lezenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M jat stukje taart voor MK en mij
stuur maar wat opquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:09 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik gisterVond mezelf wel bazig gekookt hebben
JA? EN?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:10 schreef Crazy-M het volgende:
MK !!!! Rokje en Wahreit zeggen vieze woordjes !!!!
kloptquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:11 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ik heb nog aardbei und appelkruimelt. En dacht dat poesteje van appelkruimelt hielt , in ieder geval dacht ik van de week te lezen
het is FRIETquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
stuur maar wat op
[..]
JA? EN?
Is m'n nick echt zo lastig te spellen ?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:10 schreef Crazy-M het volgende:
jahquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:12 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Is m'n nick echt zo lastig te spellen ?
ik heb het synoniem voor gefrituurde aardappelreepjes vanavond niet genoemd hoorquote:
Ik wil ook 300 milquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:14 schreef Crazy-M het volgende:
Space![]()
pfff, die nieuwe topman van applekrijgt gewoon ff 300 mil om te zorgen dat hij bij apple blijft
jij droomt teveelquote:
weet je gelijk waar het geld heen gaat van de apple spullen die je kooptquote:
eeewquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:10 schreef Crazy-M het volgende:
houden zoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb het synoniem voor gefrituurde aardappelreepjes vanavond niet genoemd hoor![]()
nee, is tijdverspillingquote:
mja, echt ergquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:17 schreef kruidkoekje het volgende:
En ik hoorde nog dat die vent van apple voorheen, maar 1 dollar vroeg per jaar. Wat een gierigerd zeg de nieuweling
nee hoor, in de tussentijd kun je betere dingen doenquote:
ze mag nu niet wegquote:
regels zijn er om gebroken te wordenquote:
sommige nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
regels zijn er om gebroken te worden
quote:
Alsof er iets leukers is dan in bedje liggen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee hoor, in de tussentijd kun je betere dingen doen
jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:25 schreef Droomert het volgende:
[..]
Alsof er iets leukers is dan in bedje liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |