SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom in de GRTDOJW SC!
Een leuke en gezellige SC voor mensen die echt geen reet te doen hebben. Hieronder een kleine FAQ.Onze FAQ
Ten allertijde ben je verplicht je te houden aan de FOK! huisregels
Q: Klinkt heel leuk dat SC maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen die gezellig mee wil kletsen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch?
Q: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Als je gewoon normaal meedoet, dan hoor je er gewoon heel snel bij. Notoire bagger en zeikusers die hier alleen komen om te baggeren, bashen of wat dan ook zullen dan ook genegeerd worden.
Persoonlijke aanvallen zijn ook een no-go.Onze stamgasten
We noemen geen namen, dit veranderd nogal. Doe gewoon gezellig mee!
Voorstel voor meet:
Als je interesse hebt in een meet met mensen uit GRTDOJW, moet je MD maar even een pm sturen, dan kunnen we beter plannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel meet!
Kom allemaal naar het Amerikaanseland van dudesque. Alles wordt verzorgd alleen de reiskosten niet
Statistieken:
Met dank aan Piles voor de StatsJa nee
Groeves en grottenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:27 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik struikelde over 'ondergronds'. Que?
the fuck ?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:33 schreef Ladylike het volgende:
In een groeve in belgie heb ik fok ook in een donker hoekje vereeuwigd![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:33 schreef Ladylike het volgende:
In een groeve in belgie heb ik fok ook in een donker hoekje vereeuwigd![]()
[ afbeelding ]
Hoort bij deze generatie, net als oude tekeningen daar binnenquote:
Ah lolquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoort bij deze generatie, net als oude tekeningen daar binnen
krassen en houtskool is geaccepteerd binnen het bergloperswereldje, mits geen beschadiging van andere tekeningen e.d.
Yep, heftige discussie toen in KSC dat ik alles vernieldequote:
Maar het kan toch ook nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep, heftige discussie toen in KSC dat ik alles vernielde
weten niet waar ze over lullen
maar goed.. ieder zn mening, hoe verdraaid en onwetend ook...
Kiekeboequote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
Me in een zwaar illegale en gevaarlijke groeve
Al heb je idioten die pijlen met verf op de muur spuitenquote:
Jouw meningquote:
Er is een vrouwtje dat heeft tot aan haar dood (wel is waar illegaal, maar gedoogd) tot in de jaren 80 in een grotje gewoondquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:38 schreef WAHRHEIT het volgende:
Gewoon een paar authentieke cavemen laten wonen met grote knuppels
Met wifi en stroom wil ik dat ook welquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Er is een vrouwtje dat heeft tot aan haar dood (wel is waar illegaal, maar gedoogd) tot in de jaren 80 in een grotje gewoond
super mooie locatie voor een kluizenaar
Zal wel lekker ruikenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
er woont ook iemand in het riol in brussel
nee man, back to basicquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:40 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Met wifi en stroom wil ik dat ook wel
survivorman!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee man, back to basic
Overleven in de natuur
God kill me nowquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:43 schreef Crazy-M het volgende:
hadihoooooooooooooooooooooooooo
hier is uw dag en avond entertainer,
de man die iedereen te baas is en nog gestoorder is dan een psychopaat.
De man die overal aan denkt,
uw enige echte: CRAZY-M![]()
![]()
misschien dit jaar op vakantie, maar dan is het echt een week zonder internetquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:40 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Met wifi en stroom wil ik dat ook wel
* applaudisseertquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:43 schreef Crazy-M het volgende:
hadihoooooooooooooooooooooooooo
hier is uw dag en avond entertainer,
de man die iedereen te baas is en nog gestoorder is dan een psychopaat.
De man die overal aan denkt,
uw enige echte: CRAZY-M![]()
![]()
quote:
* Crazy-M gooit Lipjes tussen de piranjas en haaien en krokodillen.quote:
dank u mevrouwquote:
jij bent heul geen god!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gooit Lipjes tussen de piranjas en haaien en krokodillen.
Have fun![]()
een bij heeft geen handjes, klapjostiquote:
nee, ik ben gek, en vandaag geloof ik dat ik god benquote:
Voor even... ik ben een stroomhoer en internet junkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee man, back to basic
Overleven in de natuur
ik kan prima een week kamperenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:45 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Voor even... ik ben een stroomhoer en internet junk
Mag ik je aanraken?quote:
* Crazy-M signeert de sjaalquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken?
* hevige fan is
En wilt u mijn sjaal signeren?
Binnenkort eens survivallen met vriendenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik kan prima een week kamperen
MK en Lady, gaan jullie mee ?
quote:
dat lijkt me ook echt gaafquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Binnenkort eens survivallen met vrienden
Zijn we al tijden van plan
En afspraken maken over wie wie opeet voor als puntje bij paaltje komtquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Binnenkort eens survivallen met vrienden
Zijn we al tijden van plan
geen dank, geen dankquote:
Maya de bij wel!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een bij heeft geen handjes, klapjosti
nee man, gewoon lekker kampvuurtje, marshmellows enzoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:48 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
En afspraken maken over wie wie opeet voor als puntje bij paaltje komt
ik ben neit gek, ik ben een vliegtuig, en als je me niet geloofd dan stap je maar uit!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, ik ben gek, en vandaag geloof ik dat ik god ben
dat is een bij met een geboorte afwijkingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |