Geen idee, ik weet dat ik op de basisschool wel een keer een soort experimentele IQ-test heb gehad, en daar zaten moeilijkere vragen in dan in deze test. Maar dit is een echte fastfood-IQ-test, met celebrities, TV fragmenten, spreekwoorden (wat zegt een spreekwoord nou over je IQ kom op zegquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik vond dat er in voorgaande jaren wel lastigere onderdelen zaten.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:56 schreef Durnstic het volgende:
Waarom nemen jullie allemaal die scores zo serieus? Het is een amusementsprogramma, over het werkelijke IQ van de deelnemers zegt dit helemaal niets.
Niemand weet hoe ze heet.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
10x lees je 159 maar nergens zie ik een naam
Die zwarte van Knoop in je zakdoek.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
10x lees je 159 maar nergens zie ik een naam
Leeuwin ja.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die zwarte van Knoop in je zakdoek.
Juist daarom vraag ik waarom mensen serieus op de scores ingaan, alsof ze betrouwbaar zijn. Bijna net zo vreemd als mensen die serieus reageren op een onderzoek van het 'Wetenschappelijk Bureau van de SP'.quote:
Ja dat krijgen ze allemaal ..Hij zal wel in de leeftijf van over de veertig zijn.. Notabene Politicus vvder geweest.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:21 schreef SLP_ het volgende:
Verbaasde mij ook, en dan krijgt ie ook nog wat compensatie omdat ie ouder dan 35 is..
Ja.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
Alsof je slim moet zijn om in de tweede kamer te zitten
Niet bij de PVV, PvdA, SP en GL.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:24 schreef Arcee het volgende:
Ik heb steeds met verbazing naar het zwangere hoofd van Sophie gekeken.
Je hebt 'ik voel mezelf veel slimmer dan de rest van Nederland' fout gespeld.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:52 schreef waxmask het volgende:
Nou Nederland gefeliciflapstaart met een gemiddelde van 106....wat een dom dom dom volkje!!!!!!
Die kaken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |