Hier ook gewoon Brabants, al zal er ook wel een beetje Belgisch inzittenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:31 schreef Kutstudent het volgende:
Hier louter Brabants met een heeeel klein scheutje Amerikaans en nog wat Deens.
Tegen die tijd is Brabant een gemeente in de EU.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon een Brabander hoor.
Nee hoor, met New Kids 3: The Battle for Europe wordt het toekomstbeeld van Europa alvast geschetst en zal de basis gelegd worden waardoor Brabant zich over 2 decennia als het 4e rijk zal oprichten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Tegen die tijd is Brabant een gemeente in de EU.
dat nummer, godverquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:38 schreef Kutstudent het volgende:
Deze gasten zagen een aantal jaar geleden al hoe de natuurlijke rangorde ging.![]()
![]()
Hitler vergast en roeit jullie kamkervolk uit kk buiten landers whiteproud 4 life wpwwquote:
Die heb ik zeven jaar geleden nog gehoord, stond op Limewire geloof ikquote:
Ik heb volgens mij al deze nummers al wel eens gehoord.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:50 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Die heb ik zeven jaar geleden nog gehoord, stond op Limewire geloof ik
Haha, ja inderdaadquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:50 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Die heb ik zeven jaar geleden nog gehoord, stond op Limewire geloof ik
Tauch wordt langzaam volwassen, welkom in de echte wereld knulquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:26 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat een kutstudie doe ik toch ook. Ga je een half jaar lang door weer en wind op de meest klote tijden naar al die fucking hoor- en werkcolleges en krijg je één of ander gaar multiple choice-tentamen dat totaal niet overeenkomt met dat waar je al die tijd mee bezig bent geweest en waar alleen maar vragen in gestopt worden om je te naaien. Vragen met dubbele ontkenningen die je uiteraard over het hoofd ziet en rare zinsconstructies. Fuck dit en die hele universiteit.
Feel your pain negro. Net tentamen terug gekregen wat ik ZEKER wist dat ik gehaald had. 30% MC, 5 voor gekregen (ik faal in MC) en 70% open vragen. Open vragen bestonden uit 6 vragen waarvan ik er sowieso 4 van goed had beantwoord. goed de artikelen genoemd en een goede conclusie had en die kkleier van een leraar geeft me daarvoor een 4. Ik snap het oprecht niet meer wat ik moet doen om dat hoerenvak te halen, ik had het volgens antwoordmodel beantwoord. Wat een depressing dag.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:26 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat een kutstudie doe ik toch ook. Ga je een half jaar lang door weer en wind op de meest klote tijden naar al die fucking hoor- en werkcolleges en krijg je één of ander gaar multiple choice-tentamen dat totaal niet overeenkomt met dat waar je al die tijd mee bezig bent geweest en waar alleen maar vragen in gestopt worden om je te naaien. Vragen met dubbele ontkenningen die je uiteraard over het hoofd ziet en rare zinsconstructies. Fuck dit en die hele universiteit.
Wert behoorlijk goed hoor, heb je voor portofoons etc ook, mits beetje kwaliteit is.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sowieso, dat ding zit tegen je keel aan en detecteert zo je stem. Volgens mij werkt die shit voor geen meter, maar ik ben wel benieuwd.
Achja is graties enzulks
Nee, ik moet kauwen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
kneus ineens weg? Kwamen je ouders weer op bezoek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |