SPOILER: wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:De arrestatie van een 30-jarige Amerikaan is wereldnieuws. Niet omdat hij iets vreselijks heeft gedaan, maar vanwege zijn naam: Beezow Doo-Doo Zopittybop-Bop-Bop.
De man met misschien wel de gekste naam 'ever', werd opgepakt in Madison in de staat Wisconsin, na klachten van omwonenden over overlast.
Veranderde zijn naam
Beezow Doo-Doo Zopittybop-Bop-Bop heette eerst Jeffrey Drew Wilschke. Dat vond hij blijkbaar niet gek genoeg en dus veranderde de Amerikaan zijn naam in otkober. Handig voor in het rijbewijs en paspoort.
Gek op diamanten
Volgens zijn Facebook-pagina is Zopittybop-Bop-Bop nog single en houdt hij van eten, staan, lopen, denken en diamanten.
De Amerikaan wordt verdacht van drugsbezit, illegaal wapenbezit en schending van de regels voor zijn proeftijd.
Hmm met een los oortje er aan? wazige shizzlequote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:57 schreef Rossdale het volgende:
Zojuist dit gewonnen bij NGgamer:
[ afbeelding ]
Ik ben echt benieuwd of die shit een beetje werktMisschien ben ik dan ook een keertje te verstaan
Ja oke, ik moet nog ff peuke halen en koffie drinke.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Sold, zeg ff als je online bent dan, want heb nu scherm uitgezet
Sowieso, dat ding zit tegen je keel aan en detecteert zo je stem. Volgens mij werkt die shit voor geen meter, maar ik ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm met een los oortje er aan? wazige shizzle
oke !quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja oke, ik moet nog ff peuke halen en koffie drinke.
Meld zo wel.
Hmm ben benieuwd of het lekker zitquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sowieso, dat ding zit tegen je keel aan en detecteert zo je stem. Volgens mij werkt die shit voor geen meter, maar ik ben wel benieuwd.
Achja is graties enzulks
Shit zou in principe wel moeten werkenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sowieso, dat ding zit tegen je keel aan en detecteert zo je stem. Volgens mij werkt die shit voor geen meter, maar ik ben wel benieuwd.
Achja is graties enzulks
Voor 50%quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
oke !
[..]
Hmm ben benieuwd of het lekker zitMaar true, je bent een Nederlander he
In theorie wel jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:06 schreef Pixell het volgende:
[..]
Shit zou in principe wel moeten werken
De andere 50% is Belg ? of toch stiekem Duitser?quote:
rustig rustig, heb Duits bloed in de familie zittenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:09 schreef Rossdale het volgende:
Belg
Ik ben geen mof, dat is Fräulein Tamsel
Dat dacht ik al wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
rustig rustig, heb Duits bloed in de familie zitten![]()
Jij denkt sowieso veelquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat dacht ik al wel.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij denkt sowieso veel. Maar als het in de familie zit, wil niet zeggen dat ik het heb sufkut
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij denkt sowieso veel. Maar als het in de familie zit, wil niet zeggen dat ik het heb sufkut
Nah,quote:
Dat had ik ook wel verwachtquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij bent nu automatisch Duitser hoor, dat je het even weet.
Ik blijf gewoon een Brabander hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:32 schreef Tauchmeister het volgende:
Boeie, over een paar decennia noemen we onszelf toch allemaal Europeanen.
Hier ook gewoon Brabants, al zal er ook wel een beetje Belgisch inzittenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:31 schreef Kutstudent het volgende:
Hier louter Brabants met een heeeel klein scheutje Amerikaans en nog wat Deens.
Tegen die tijd is Brabant een gemeente in de EU.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon een Brabander hoor.
Nee hoor, met New Kids 3: The Battle for Europe wordt het toekomstbeeld van Europa alvast geschetst en zal de basis gelegd worden waardoor Brabant zich over 2 decennia als het 4e rijk zal oprichten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Tegen die tijd is Brabant een gemeente in de EU.
dat nummer, godverquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:38 schreef Kutstudent het volgende:
Deze gasten zagen een aantal jaar geleden al hoe de natuurlijke rangorde ging.![]()
![]()
Hitler vergast en roeit jullie kamkervolk uit kk buiten landers whiteproud 4 life wpwwquote:
Die heb ik zeven jaar geleden nog gehoord, stond op Limewire geloof ikquote:
Ik heb volgens mij al deze nummers al wel eens gehoord.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:50 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Die heb ik zeven jaar geleden nog gehoord, stond op Limewire geloof ik
Haha, ja inderdaadquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:50 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Die heb ik zeven jaar geleden nog gehoord, stond op Limewire geloof ik
Tauch wordt langzaam volwassen, welkom in de echte wereld knulquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:26 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat een kutstudie doe ik toch ook. Ga je een half jaar lang door weer en wind op de meest klote tijden naar al die fucking hoor- en werkcolleges en krijg je één of ander gaar multiple choice-tentamen dat totaal niet overeenkomt met dat waar je al die tijd mee bezig bent geweest en waar alleen maar vragen in gestopt worden om je te naaien. Vragen met dubbele ontkenningen die je uiteraard over het hoofd ziet en rare zinsconstructies. Fuck dit en die hele universiteit.
Feel your pain negro. Net tentamen terug gekregen wat ik ZEKER wist dat ik gehaald had. 30% MC, 5 voor gekregen (ik faal in MC) en 70% open vragen. Open vragen bestonden uit 6 vragen waarvan ik er sowieso 4 van goed had beantwoord. goed de artikelen genoemd en een goede conclusie had en die kkleier van een leraar geeft me daarvoor een 4. Ik snap het oprecht niet meer wat ik moet doen om dat hoerenvak te halen, ik had het volgens antwoordmodel beantwoord. Wat een depressing dag.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:26 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat een kutstudie doe ik toch ook. Ga je een half jaar lang door weer en wind op de meest klote tijden naar al die fucking hoor- en werkcolleges en krijg je één of ander gaar multiple choice-tentamen dat totaal niet overeenkomt met dat waar je al die tijd mee bezig bent geweest en waar alleen maar vragen in gestopt worden om je te naaien. Vragen met dubbele ontkenningen die je uiteraard over het hoofd ziet en rare zinsconstructies. Fuck dit en die hele universiteit.
Wert behoorlijk goed hoor, heb je voor portofoons etc ook, mits beetje kwaliteit is.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Achja is graties enzulks
Nee, ik moet kauwen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
kneus ineens weg? Kwamen je ouders weer op bezoek?
ja en waarschijnlijk zat ie zonder broek met zijn joystick BF3 te spelen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
kneus ineens weg? Kwamen je ouders weer op bezoek?
Godver epischquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:34 schreef KneusTeun het volgende:
Ultimate Edition voor Homefront aangekondigd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wtfquote:
Heb me al ingeschrevenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zo klaar met spaghetti, tijd om BF3 weer aan te gooien
btw :
http://www.gothamcityimpostors.com/
ook een titel om in de gaten te houden
ja de gast hierboven mijquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:05 schreef Tauchmeister het volgende:
Iets voor sommigen hier?
http://fiverr.com/cathy01(...)facebook-for-10-days
Maurice much?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:05 schreef Tauchmeister het volgende:
Iets voor sommigen hier?
http://fiverr.com/cathy01(...)facebook-for-10-days
Kut ding? Juist niet dudequote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:10 schreef Pixell het volgende:
Jezus Nick, ik weet dat jij en je vriendin graag zo'n kutding willen, maar doe het in een spoiler ofzo
Wat voor stage/werk ga je doen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:12 schreef Frankii het volgende:
Vanaf 6 februari stage lopen. 5 maanden lang mag ik het zure werkleven gaan proeven, 40 uurtjes per week.
En ik heb er eigenlijk best wel zin in
Kun je nog vaker naar de griekquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:12 schreef Frankii het volgende:
Vanaf 6 februari stage lopen. 5 maanden lang mag ik het zure werkleven gaan proeven, 40 uurtjes per week.
En ik heb er eigenlijk best wel zin in
...*zucht*.quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:36 schreef Rossdale het volgende:
Woensdag oh woensdag, gij schoonste dag der dagen... 's Morgens nog een halve week... 's Middags slechts twee dagen
Vanavond Flashpoint?quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:09 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
...*zucht*.
Maar die ochtend duurt zo vertyft lang
uhu, maar gelukkig zijn we pas een half jaar mee bezigquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:32 schreef Rossdale het volgende:
Inderdaad hehe
30 minuten cutscene kijken terwijl je achterop een auto zit -> 5 minuten knallen -> 30 minuten cutscene kijken terwijl je achterop een auto zit
Echt die shit hadden ze skippable moeten maken
Nou die ochtend ben ik al door geslapenquote:Op woensdag 11 januari 2012 08:36 schreef Rossdale het volgende:
Woensdag oh woensdag, gij schoonste dag der dagen... 's Morgens nog een halve week... 's Middags slechts twee dagen
you go girlquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:29 schreef dreamzk het volgende:
Deze boy boy heeft besloten om zich van zn beste kant te laten zien en de hoogleraar er maar uit te bluffen. Alleen mensen met een 5 hebben recht op inzage dus deze nigga gaat pretenderen dat hij een 5 heeft en dan de arme man crazy maken met allemaal steekhoudende argumenten wat dan hopelijk resulteert in een zesje.
Slaat imo nergens op. Herkansing is 5 dagen nadat het resultaat online komt en alleen mensen met een 5 hebben recht op inzage. Ik heb 4,8 en naar mijn insziens verdien ik meer punten maar ik heb dus geen recht om het met de leraar erover te hebben. Nazi's bij de uva.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:31 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Slaat imo nergens op. Herkansing is 5 dagen nadat het resultaat online komt en alleen mensen met een 5 hebben recht op inzage. Ik heb 4,8 en naar mijn insziens verdien ik meer punten maar ik heb dus geen recht om het met de leraar erover te hebben. Nazi's bij de uva
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |