Precies. Google zou dus ook geblokkeerd kunnen worden. Google zet dan wel niet direct torrent bestanden op hun servers, maar dat zegt niet veel. Torrent bestanden bevatten alleen maar verwijzingen en informatie over het te delen bestand.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja dan was het die
Maar vind het gezeur, als ik op ggogle een film titel+.tor neerzet doet ie hetzelfde als TPB![]()
En die mensen die nu op FB etc vragen hoe ze nu straks moeten downloaden
Beter gewoon het internet uitzetten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Precies. Google zou dus ook geblokkeerd kunnen worden. Google zet dan wel niet direct torrent bestanden op hun servers, maar dat zegt niet veel. Torrent bestanden bevatten alleen maar verwijzingen en informatie over het te delen bestand.
Laat ze Bram Cohen dan ook maar oppakkenquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Precies. Google zou dus ook geblokkeerd kunnen worden. Google zet dan wel niet direct torrent bestanden op hun servers, maar dat zegt niet veel. Torrent bestanden bevatten alleen maar verwijzingen en informatie over het te delen bestand.
Nah, vind ik niet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is opzich wel heel makkelijk he.
Hangt er vanaf hoe je het bekijkt. Als jij zegt dat je zaterdag een bepaalde film wilt zien, kun je hem of huren, kopen of downloaden. Denk dat je zelf de keuze maaktquote:
Ja true, en vanwege het feit dat via torrent en nieuwsgroepen ineens iedereen kon downloaden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:23 schreef Rossdale het volgende:
We zijn gewoon gewend geraakt aan keuzes, die we normaal gezien uberhaupt nooit hadden moeten hebben.
Komt eraan! ze waren nu bezig met Ierland geloof ik.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als ze nou eens netflix regelen in Europa zou ik niets meer downloaden en gewoon mijn abbo daarvoor betalen
11 dollar per maand geloof ik!quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Komt eraan! ze waren nu bezig met Ierland geloof ik.
Maar wat zijn de kosten van netflix btw?
Of iets al wel of nog niet uitgebracht is, is weer een ander verhaal, maar het is toch zo dat het online aanbod niks is? Daar gaat het mij meer om. Waarom moet ik per se naar de bios of naar de winkel als ik een film wil zien? Ik wil best betalen, maar dan moet het aanbod wel fatsoenlijk zijn. Ik ga niet vier dagen op een film wachten omdat ik die nergens anders kan vinden dan in de uithoeken van Marktplaats. Dan download ik 'm wel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je het bekijkt. Als jij zegt dat je zaterdag een bepaalde film wilt zien, kun je hem of huren, kopen of downloaden. Denk dat je zelf de keuze maakt
En als je een serie of film wilt zien die hier nog niet eens uit is, ja dan maak je de keuze toch helemaal zelf?
Het is een onvermijdelijk gevolg van het internet en daar moeten de film- en platenmaatschappijen, de game publishers en de rest zich op aanpassen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:23 schreef Rossdale het volgende:
We zijn gewoon gewend geraakt aan keuzes, die we normaal gezien uberhaupt nooit hadden moeten hebben.
Ja klopt, online aanbod valt vies tegenquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:40 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Of iets al wel of nog niet uitgebracht is, is weer een ander verhaal, maar het is toch zo dat het online aanbod niks is? Daar gaat het mij meer om. Waarom moet ik per se naar de bios of naar de winkel als ik een film wil zien? Ik wil best betalen, maar dan moet het aanbod wel fatsoenlijk zijn. Ik ga niet vier dagen op een film wachten omdat ik die nergens anders kan vinden dan in de uithoeken van Marktplaats. Dan download ik 'm wel.
Muziek koop ik trouwens wel gewoon via iTunes, omdat ik daar wl nagenoeg alles kan vinden en ik dan zelf niet meer hoef gaan klooien met ID3-tags en dergelijke. Daar wil ik best voor betalen.
En dat doen ze nu dan ookquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is een onvermijdelijk gevolg van het internet en daar moeten de film- en platenmaatschappijen, de game publishers en de rest zich op aanpassen.
Ik wil net zeggen. Neemt niet weg dat ze het op een verkeerde manier doen.quote:
Ik bedoel vooral dat ze hun eigen bedrijfsmodellen moeten aanpassen. Wat er nu gebeurd, is dat ze vooral de omgeving proberen aan te passen.quote:
Whut?quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:56 schreef Kutstudent het volgende:
Hee Alex, deze chicks lijken wel wat op jouw zusje.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |