Nou, we zullen zien, kan vrijdag werken, dus misschien als ze morgen bellen dat ik het ook heb dan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:59 schreef -tape- het volgende:
[..]
Dat was dus het eerste wat ik vroeg, ja je kunt ze nog steeds bellen. Ook op de dag zelf (spoedjes) bellen ze nog wel door.
En ja, het is al geïmplementeerd bij de mensen die gebeld zijn.
Ik heb vorige week een Leon met xx-TBH-x afgeleverd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:26 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
S is inderdaad het nieuwste. Of zijn ze al bij de T? T heb ik iig nog niet gezien.
Laat me raden. Burgemeester van Slijpelaan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:29 schreef Kevindinhinho het volgende:
R'dam - Emmeloord in een Ibiza met nauwelijks 80...
wat is dat toch een kutbak zeg. alleen een smart is nog ergerquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:26 schreef Panthera. het volgende:
Morgen twee (korte) ritjes, allebei Toyota Prius. Prima, automaatje erbij, laat gaan
Helemaal goed! 10 punten voor Joppie!quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:38 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Laat me raden. Burgemeester van Slijpelaan?
Als je met een gloednieuwe Seat uit Rotterdam moet vertrekken, moet je geheid daar heen. Ben er al twee keer geweest nu.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:05 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Helemaal goed! 10 punten voor Joppie!
Beetje aardige mensen daaro?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:50 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Als je met een gloednieuwe Seat uit Rotterdam moet vertrekken, moet je geheid daar heen. Ben er al twee keer geweest nu.
Knap, een zafira voor 49 mil..quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:51 schreef invine het volgende:
Net klaar met werken.. voor het eerst een hiker gezien die de rol van pc over moest nemen wegens ziekte. Pendeldiensten rijden is best ok, heb nu een nieuwe zafira voor de deur staan van ongeveer 49.000 euro
Jawel. Neem wel je rijbewijs mee want daar maken ze kopie van voor je vertrekt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:22 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Beetje aardige mensen daaro?
Heb hem over het algemeen altijd mee, maar toch bedankt dat je het even zegtquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:38 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Jawel. Neem wel je rijbewijs mee want daar maken ze kopie van voor je vertrekt.
Full option show modelquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:22 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Knap, een zafira voor 49 mil..
Blijft een opel.. maar rijd opzich niet zo heel slecht, maar wie er ooit zoveel geld uit gaat geven voor een opel is echt een idiootquote:
Dat was ook mijn eerste gedachte. Maar goed, wie weet staat er bij diegene ook nog wel een mooie AM of een Maserati op de oprit, weten wij veel?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:13 schreef invine het volgende:
[..]
Blijft een opel.. maar rijd opzich niet zo heel slecht, maar wie er ooit zoveel geld uit gaat geven voor een opel is echt een idioot
Ja een tourerquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:50 schreef Pizzabodem het volgende:
Is het zo'n Zafira Tourer? Dat ding kan inderdaad idioot duur zijn volgens mij. Ziet er wel beter uit dan de vorige Zafira, want wat een lelijk hok is/was dat.
Al heb ik voor die 49k dan liever een Ford S-max. (Zoals deze). Zoiets wil ik toch wel een keertje rijden.
Klinkt als de Seat-dealer vlakbij de Kuip? Heb daar ook 1 keer een gloednieuwe Seat opgehaald. Ging wel naar Leeuwarden trouwens, niet naar Groningen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:38 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Jawel. Neem wel je rijbewijs mee want daar maken ze kopie van voor je vertrekt.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Voor 50k zou ik 25.000 McKroketten kopen
Volgens mij ben ik altijd pas na het weekend betaald als de 15e in het weekend viel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:48 schreef HaWk07 het volgende:
Krijgen we deze maand as vrijdag betaald of wordt het na het weekend?
Ik ga met de bus vanaf Rotterdam Lombardijen, is ook maar drie minuten, ben je ook bijna bij de grote weg..quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:41 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, die ja. Met de tram (23 geloof ik) naar halte Dwarsdijk en dan de grote weg oversteken, dan ben je er al.
Waarom is iedereen toch zo verlieft op die atmosferische rotzooi. Knal er een turbo bij op, like this: http://suchen.mobile.de/f(...)stateCar&tabNumber=2quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:07 schreef RTS91 het volgende:
Voor 50k zou ik lekker in Duitsland shoppen en een mooie 330i meenemen.
X5, A6quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:32 schreef RTS91 het volgende:
Ach, zolang jij de A6 en SUV's de shit vind zal ik daar ook maar niet op in gaan.![]()
Je wordt al verstandiger, maar dan is er altijd nog de 335d. Yups, voor 50k moet je natuurlijk wel het beste van het beste hebben, hehequote:Op donderdag 12 januari 2012 09:32 schreef RTS91 het volgende:
Overigens zou ik trouwens een 330d halen i.p.v. een 330i
De McKroket is anders wel enige lekkere dat de McDonalds in z'n assortiment heeft!quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:38 schreef Panthera. het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Voor 50.000 zou ik een tweede hands auto van 10.000 kopen en een paar keer flink op vakantie gaan. Heb je veel meer aan.
Emmen is hartstikke leuk hoorquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:36 schreef Franknfurter het volgende:
Ik heb nog even een ritje Zwolle - Houten gekregen van een bijna-smekende centraledame. Eerst wilden ze me een ritje Emmen - Barneveld aansmeren maar dat vond ik wat ver reizen.
Ik ben gewoon hardcorequote:Op donderdag 12 januari 2012 14:19 schreef joppie_saus het volgende:
Smartphone nemen. Is alleen maar beter voor het milieu, met je uitgeprintte Google Maps kaartjes en 9292ov gedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |