achteruitrijdend driften!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:48 schreef RTS91 het volgende:
Driften? 14% bijtelling = voorwielaandrijving = not working.
Daar hoor je mij ook niet over klagen! Alleen die Ibiza daarna..quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:05 schreef Franknfurter het volgende:
flikker op man! Meppel-breda in een a4?! Ik ben jaloers.
Dat zie je toch aan het kenteken?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:19 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Daar hoor je mij ook niet over klagen! Alleen die Ibiza daarna..
Edit: Volgens mij is ie gloedjenieuw. Dan is er helemaal geen probleem..
Waar kan ik vinden of ie nieuw is? Autoweek kentekencheck geeft geen bouwjaar, RDW kent hem al helemaal niet...
S is inderdaad het nieuwste. Of zijn ze al bij de T? T heb ik iig nog niet gezien.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:24 schreef Kevindinhinho het volgende:
Ik heb niet zoveel verstand van kentekens.. Is een XX-SXX-X. Snap jij dat?
T heb ik al rond zien rijden hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:26 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
S is inderdaad het nieuwste. Of zijn ze al bij de T? T heb ik iig nog niet gezien.
Zijn ze dit nu aan het testen? Ik heb er iig nog niets over gehoord.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:45 schreef -tape- het volgende:
Mensen al gebeld voor de nieuwe implementatiemethode van AR? Je wordt dus niet meer gebeld voor een rit, maar als je beschikbaar staat krijg je gewoon een mail, die je dan wel moet bevestigen. Hierdoor loop je geen ritten mis als je dus niet op kunt nemen. Handig!
Dat was dus het eerste wat ik vroeg, ja je kunt ze nog steeds bellen. Ook op de dag zelf (spoedjes) bellen ze nog wel door.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:50 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Zijn ze dit nu aan het testen? Ik heb er iig nog niets over gehoord.
Dan kunnen we ze straks zeker niet meer bellen om zelf om ritjes te vragen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |