quote:Op zondag 15 januari 2012 20:46 schreef roflkartoffel het volgende:
Lol:
Auto OM 1600 halen, auto VOOR 1600 afleveren.![]()
Die in Almere is toch wel langer dan 1600 open btw?
Ah joh, is goed voor je urenquote:Op maandag 16 januari 2012 11:34 schreef Hojdhopper het volgende:
Van een half uur vóór op schema naar een als uur achter. Mijn dag is nu al verneukt.
Ik kom tijdens tentamens de laatste tijd steeds een andere hiker van EW tegen waarmee ik ooit in Winsum heb gestaan bij het postbedrijf.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:31 schreef S-RS het volgende:
Haha zit nu in de trein bij een hiker van EW die ik een keer in Putten tegen kwam:P
Pff dat is wel ff beter, ik ben de afgelopen 4x niet gebeld. Berlijn is wel gaaf trouwens, 2 maanden terug ook een paar dagen geweest.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:34 schreef Franknfurter het volgende:
Zo, ik heb afgelopen 2 weken 33,5 uur gewerkt! Dat wordt dus een leuk weekendje weg naar Berlijn volgende maand (krijg vlak voor het weekendje salaris)
Leuke anekdote over de Fiat Croma. M'n pa en ik een paar jaar geleden naar een autozaak, voor een andere auto kijken. Zagen we dat ding staan. Testritje gemaakt, alles prima in orde. Vervolgens ziet m'n pa de naam achterop, zegt ie: "Laat maar, ik ga niet in zo'n bak boter rondrijden"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |