Van mij in de Suzuki Swift uit 1992 van mijn moeder. Ik vond het moeilijkquote:Op zondag 15 januari 2012 14:15 schreef Franknfurter het volgende:
Je rijles-auto blijft toch je eerste auto he. Ofja. Mijn eerste échte keer gas geven en schakelen was in een opel astra uit 1993
Ik heb de snelweglocatie, dus voor mij wordt het de Q-liner gok ikquote:Op zondag 15 januari 2012 14:21 schreef ajaxcruijff het volgende:
[..]
Oke. Naar welke bushalte gaan we lopen? Snelweg of postkantoor?
Mijn eerste ritjes alleen was in de Twingo van m'n moeder, uit 2002. Best lol gehad met dat auto'tje, ondanks dat het eigenlijk als een drol rijdtquote:Op zondag 15 januari 2012 14:19 schreef Mallet het volgende:
[..]
Van mij in de Suzuki Swift uit 1992 van mijn moeder. Ik vond het moeilijk. Ik zat altijd op de pedalen te letten als m'n moeder reed en ik dacht hoe moeilijk kan het zijn.. Ze liet gewoon de koppeling half opkomen en dan reed je.. Dat ging bij mij toen toch even wat anders.
Hou de bus dan even voor mij tegen mocht ik 10 minuten later zijnquote:Op zondag 15 januari 2012 14:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb de snelweglocatie, dus voor mij wordt het de Q-liner gok ik
Haha, ik in een Toyota Landcruiser die vaststond in de modder.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:19 schreef Mallet het volgende:
[..]
Van mij in de Suzuki Swift uit 1992 van mijn moeder. Ik vond het moeilijk. Ik zat altijd op de pedalen te letten als m'n moeder reed en ik dacht hoe moeilijk kan het zijn.. Ze liet gewoon de koppeling half opkomen en dan reed je.. Dat ging bij mij toen toch even wat anders.
Nope, ook nog steeds niet. Zal maandag wel worden denk ik.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:06 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Had les in een Astra en mijn eerste keer alleen was in een Volvo 440
Jij ook nog steeds geen loon gehad, Pizzabodem?
Ik weet niet goed wat ik hiervan moet vinden. Dat bovenstuk hoeft allemaal niet zo van mij en die knoppen zijn gemaakt voor reuzenhandenquote:Op zondag 15 januari 2012 15:45 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik had rijles in een ruimteschip.
[ afbeelding ]
2.2 diesel, lekker snel ding. Had verder nog nooit zelf een stukje in een auto gereden op een parkeerterrein ofzo, volgens mij ben ik echt een uitzondering daar in.
Zo'n digitale weergave van de snelheid zouden meer auto's mogen hebben, zo boven het stuur uit. Is wel handig vind ik.
SOS!quote:Op zondag 15 januari 2012 16:38 schreef Zwansen het volgende:
Is er van alle TS's nog nooit iemand geweest die ff die taalfout uit de TT kon halen?
Volgens mij is het een robot (Dat hoop ik tenminste). Anders heeft hij/zij echt geen leven.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:11 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Die mongool heeft ook eens op mij gereageerd, sneu hannes is dat.
quote:Op zondag 15 januari 2012 17:03 schreef Pizzabodem het volgende:
https://twitter.com/#!/taalnazi![]()
We zijn wel studenten he, dus we horen slim over te komen. Dus die fout kan er idd wel uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |