De mannen? Ja hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:37 schreef Keukenkast het volgende:
dit is toch waar homo's van houden?
Ik wil die in de witte tanktop met dat witte ding om z'n arm/elleboogquote:
Welke is wie?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:46 schreef Keukenkast het volgende:
Blijkbaar vinden ze elkaar ook behoorlijk geil
''In an interview with the New! magazine on 27 April 2010, Ryan confessed he had threesomes with his bandmate Duncan James, while answering the question about James bisexuality''
Eentje is 'bi' (net zo gay als Ang3l dus). Die met die stekels is het. Volgens mij is dat Duncanquote:
Klik je altijd op alles?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:02 schreef Steve het volgende:
Door Kug zit ik nu steeds met DING DONG THE WITCH IS DEAD in mijn hoofd. Nu staat 'ie zelfs weer in de OP.
Ken je dat niet gewoon omdat je de film een keer gezien hebt? Ik hoef nergens op te klikken om het zo voor de geest te halenquote:
Ik lees nooit wat er bij de youtubejes staat, ik klik wel gewoon altijd.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ken je dat niet gewoon omdat je de film een keer gezien hebt? Ik hoef nergens op te klikken om het zo voor de geest te halen.
En dat terwijl ik nog hartstikke alive and kicking benquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:02 schreef Steve het volgende:
Door Kug zit ik nu steeds met DING DONG THE WITCH IS DEAD in mijn hoofd. Nu staat 'ie zelfs weer in de OP.
Dat.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ken je dat niet gewoon omdat je de film een keer gezien hebt? Ik hoef nergens op te klikken om het zo voor de geest te halen.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:16 schreef Ang3l het volgende:
En dat terwijl ik nog hartstikke alive and kicking ben
Hoe wordt het minder saai?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:45 schreef Vlarp het volgende:
Ik vind het topic een beetje saai worden.
Daar sta ik nog met mijn oude naam tussen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://www.piles.nl/fok/index.php?
Ik weet alleen niet of deze reeks er tussen staat.
Ik moest even nadenken wat die ook alweer was, maar ik het alweer.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Daar sta ik nog met mijn oude naam tussen..
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon weg moet gaan.
En nu moeten wij allemaal zeggen "quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan is er geen user meer vanaf het eerste deel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij kunt ook flink vals zijn hèquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En nu moeten wij allemaal zeggen "! Niet gaan Vlarp! Alsjeblieft, we kunnen niet zonder jou en je *hips*-momentjes! Je bent te waardevol voor het voortbestaan van deze reeks! PLEASE BLIJF DOE HET NIET GA NIET WEG NEE VLARP NEEEE!!!!"?
Erik is lief, hoor!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:41 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Jij kunt ook flink vals zijn hè
Ik ga er altijd van uit dat mensen er wel tegen kunnen omdat ze me beter kennenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:41 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Jij kunt ook flink vals zijn hè
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga er altijd van uit dat mensen er wel tegen kunnen omdat ze me beter kennen. Ook bij mensen die me niet kennen
.
Dat is wel een beetje makkelijk. Als er dingen niet begrepen worden zeggen van 'ik ging ervanuit dat je er wel tegen kunt.'. Gebruik je dit argument nu als vrijbrief om er alles maar uit te flappen?quote:
Tha_Erikquote:
Niet zo serieus doenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje makkelijk. Als er dingen niet begrepen worden zeggen van 'ik ging ervanuit dat je er wel tegen kunt.'. Gebruik je dit argument nu als vrijbrief om er alles maar uit te flappen?
Ik noem je heul grappigquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:59 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Tha_Erik
Homoderator
Wat is dat toch de laatste tijd dat bij nieuwe topics eerst een lading heul grappige usertjes even hun plasje moeten plegen?
En dan reageer je ook echt op me nadat mijn eerste post in homo een jaar eerder was.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar nu lijkt het net of ik echt onvriendelijk ben.
Maar naast jou waren er in dat topic opeens ook allerlei andere nieuwelingen. Dus vandaar. Het was niet alleen op jou gericht. En ik ben toch wel bijgedraaid? Ik ben nu toch wel lief enzo? Tegen jou danquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:01 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
En dan reageer je ook echt op me nadat mijn eerste post in homo een jaar eerder was..
Oops. Sorry. Ik ben bang voor een ban enzo, dus ik ben wat voorzichtig.quote:
De littekens blijven.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar naast jou waren er in dat topic opeens ook allerlei andere nieuwelingen. Dus vandaar. Het was niet alleen op jou gericht. En ik ben toch wel bijgedraaid? Ik ben nu toch wel lief enzo? Tegen jou dan?
Die heb je nu toch, een mooi plekkie? Mooi in the middle?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou ik heb hier geregeld om mijn plekje moeten strijden hoor
Oh ik kan niet bannenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oops. Sorry. Ik ben bang voor een ban enzo, dus ik ben wat voorzichtig.
Bang voor een ban? Waarom?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oops. Sorry. Ik ben bang voor een ban enzo, dus ik ben wat voorzichtig.
Niet zo huiliën.quote:
oef gelukkig.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik kan niet bannen. En ik vraag er ook niet zomaar een aan
.
Anders ik wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
Wat is van slag?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Herkennen jullie dat trouwens? Dat je ergens een erg leuke gozer hebt gezien en dat je er zowaar al 2 dagen door van slag bent?
Die foto's die jij plaatst maken je plekje al helemaal vast gemarkeerd.quote:
Er niet helemaal bij, niet goed opletten, wat traag met alles, door het nadenken & namijmeren?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er niet helemaal bij, niet goed opletten, wat traag met alles, door het nadenken & namijmeren?
Je normale scherpte is wat weg, zeg maar.
Alleen van het zien van iemand? Wel dat je erover nadenkt, maar niet helemaal van slag.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Herkennen jullie dat trouwens? Dat je ergens een erg leuke gozer hebt gezien en dat je er zowaar al 2 dagen door van slag bent?
Jij raakt toch wel van slag als je mij ziet?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:17 schreef Steve het volgende:
[..]
Alleen van het zien van iemand? Wel dat je erover nadenkt, maar niet helemaal van slag..
Ja maar dat heb ik nu al zo lang, dat ben ik inmiddels gewend.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:19 schreef Keukenkast het volgende:
Jij raakt toch wel van slag als je mij ziet?
Ik moet ook meestal even met kloppend hart in een donkere kamer bijkomen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik nu al zo lang, dat ben ik inmiddels gewend..
Jammer dat Lasco er niet meer is.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:05 schreef Cosmo2.0 het volgende:
De reden dat ik hier ooit ben gaan posten was L-ascorbinezuur..
Ik denk dat ik 1 van de weinige mensen ben waar deze reeks gewoon open staat in m'n browser, zelfs als ik 'm opstart. Gewoon uit gewoonte.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En nu moeten wij allemaal zeggen "! Niet gaan Vlarp! Alsjeblieft, we kunnen niet zonder jou en je *hips*-momentjes! Je bent te waardevol voor het voortbestaan van deze reeks! PLEASE BLIJF DOE HET NIET GA NIET WEG NEE VLARP NEEEE!!!!"?
Was het een garpje dan!N!N!:O!U&*!T&^!R^%!E$^%!&*!@!@!@?!?!?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga er altijd van uit dat mensen er wel tegen kunnen omdat ze me beter kennen. Ook bij mensen die me niet kennen
.
Hier ook hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 1 van de weinige mensen ben waar deze reeks gewoon open staat in m'n browser, zelfs als ik 'm opstart. Gewoon uit gewoonte.
ik zou het tabblad wel missen.
jij kwam hier heel stilletjes als een dief in de nacht en ging na je 1e post direct pittenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
die je na te trouwen dan direct ging vermoordenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:07 schreef Keukenkast het volgende:
Ik kan me herinneren dat ik na mijn eerste paar posts meteen uitgehuwelijkt werd aan Stroekie
Mooie tijden
Golddiggerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die je na te trouwen dan direct ging vermoorden
waarom heb je dat in godsnaam onthouden, dat weet ik zelf niet eensquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij kwam hier heel stilletjes als een dief in de nacht en ging na je 1e post direct pitten
elke gek zijn gebrekquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom heb je dat in godsnaam onthouden, dat weet ik zelf niet eens
Je weet toch dat Stroekie alles opschrijft in het grote boek?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom heb je dat in godsnaam onthouden, dat weet ik zelf niet eens
toch zou ik een slechte Sinterklaar of wapperpiet zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je weet toch dat Stroekie alles opschrijft in het grote boek?
Wel de restjes wol verwijderen he..?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:54 schreef Keukenkast het volgende:
Ik ga maar eens een breiwerkje opzetten..
Bedoel je draden inweven? Je weet toch hoe goed ik daarin benquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wel de restjes wol verwijderen he..?
Het is nieuwe informatie voor mij, hoor!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:54 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Bedoel je draden inweven? Je weet toch hoe goed ik daarin ben
Van die edwin krijg ik schrale slijmvliezen. Dr Oliver Reid uit ATWT is veel toffer.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:25 schreef TheVulture het volgende:
@ Keukenkast: Noud blijft volgens mij leven in GTST getuige de spoilers, ik denk echt dat ze karakter Edwin laten sneuvelen, toch jammer van het eerste echte homostelletje in een Nederlandse soap!
Die dame kan half GTST zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Ben blij dat die Kooimans en die ene overspelige dame eruit gaan. Hoe heet ze ook alweer.
Ik niet.quote:
quote:
Want je kan natuurlijk niet GTST kijken én graag boeken lezen.quote:
Zoveel mis je niet. 't is simpel ontspannend vermaak.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:51 schreef De_Directeur het volgende:
Ik heb nog nooit een aflevering van GTST gezien.
en zo heeft ieder zijn bijzondere hobby's, ik maak bijvoorbeeld worst, ook niet alledaagsquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:54 schreef Keukenkast het volgende:
Ik ga maar eens een breiwerkje opzetten..
Ik maak ook worst, maar ik gebruik wel echte darmen, want ik vind die synthetische vellen niets.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
en zo he
[..]
en zo heeft ieder zijn bijzondere hobby's, ik maak bijvoorbeeld worst, ook niet alledaags
ow wat leuk eindelijk een hobbygenoot, nee ik gebruik ook echte darm, maar maak jij ook gedroogde worsten dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik maak ook worst, maar ik gebruik wel echte darmen, want ik vind die synthetische vellen niets.
Nee, dat rijpen en drogen duurt me te lang. Respect dat je dat wel maakt. Dat duurt toch weken?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow wat leuk eindelijk een hobbygenoot, nee ik gebruik ook echte darm, maar maak jij ook gedroogde worsten dan?
directeur is voormalig G_E, maar hij is nog niet uit die kastquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:04 schreef MisterO het volgende:
Ik haal directeur en gebrokenglas constant door elkaar
Ah directeur is een oudgediende dus. Snap ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
de
[..]
directeur is voormalig G_E, maar hij is nog niet uit die kast
en en dan al dat gedoe me die schimmels daarom ben ik daar ook niet aan begonnen, ben jij gaan maken naar aanleiding van dat boek Over worstquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, dat rijpen en drogen duurt me te lang. Respect dat je dat wel maakt. Dat duurt toch weken?
Nee, ik was student op een beperkt budget en ik had een folder gekregen voor vrouwen waarop stond OF JE WORST LUST. Hoe je zelf goedkoop een worst kon maken. Niet dat ik er verstand van heb hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
7 maand
[..]
en en dan al dat gedoe me die schimmels daarom ben ik daar ook niet aan begonnen, ben jij gaan maken naar aanleiding van dat boek Over worst
dan moet je dat boek halen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, ik was student op een beperkt budget en ik had een folder gekregen voor vrouwen waarop stond OF JE WORST LUST. Hoe je zelf goedkoop een worst kon maken. Niet dat ik er verstand van heb hoor.
Nee, het was een recept voor verse worst, maar die vond ik niet zo. Het mocht best wat pittiger. Maar het was best makkelijk vond ik. Kon je gelijk een hoop maken voor in de vriezer. Gemakkelijker dan gehaktballen bakken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan moet je dat boek halen.
Maar heb je al een toprecept?
Haha, ik heb dat een paar keer gedaan in een ver verleden. Het was gewoon met half om half gehakt. Rundvlees alleen zou te droog zijn, maar varkensvlees alleen weer te vet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
er zijn zo veel soorten (chorizo, merguez, knoflookworstjes, venkelworstjes etc)
welke verhouding vet/vlees gebruik je?
jammer, ik dacht een bondgenoot gevonden te hebben, ik doe wel echt met een molen etcquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, ik heb dat een paar keer gedaan in een ver verleden. Het was gewoon met half om half gehakt. Rundvlees alleen zou te droog zijn, maar varkensvlees alleen weer te vet.
Eigenlijk was het gewoon in een bak de ingrediënten roeren en dan met je vingers in een darmpje duwen. Het was niet echt zoals het hoort met een gehaktmolen en een worstpers.
Uiterst ambachtelijk! Hoe droog je die dingen goed? Rook je ze ook?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jammer, ik dacht een bondgenoot gevonden te hebben, ik doe wel echt met een molen etc
zoals ik al zei, ik droog nog niet, ik rook ook nog niet, heb hieraan al mijn handen volquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Uiterst ambachtelijk! Hoe droog je die dingen goed? Rook je ze ook?
ik ook, absoluut, er is NIEMAND zoals ikquote:
Hoooooiquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ah directeur is een oudgediende dus. Snap ik.
En dan heb je cosmo en keukenkast. Die lijken in gedrag ook wel erg op elkaar.
Ja het is best een werk en ik ben geen prins in de keuken. Niet eens een boer.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zoals ik al zei, ik droog nog niet, ik rook ook nog niet, heb hieraan al mijn handen vol
Oh ja joh?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:36 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hoooooi
Ik lijk niet op Cosmo, ik lijk op mezelf.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik snap niet dat hij de schijn op wil blijven houden, terwijl hier iedereen weet dat de directeur G_E is
Het waren losstaande posts, geen verband tussen die twee.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:56 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Want je kan natuurlijk niet GTST kijken én graag boeken lezen.
Shrek als hij klaar is met een opname en de restjes schmink wil verwijderen.quote:
Dat vroeg ik me ook af. The missing link?quote:
Homoseksuele macho-mannen met een complex?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:05 schreef Keukenkast het volgende:
Het is inderdaad ook niet mijn ideale type
Ik snap de obsessie met spieren sowieso maar moeilijk
De gespierde mannen of hun vervelende fanboys?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Homoseksuele macho-mannen met een complex?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |