Dat is wel erg weinig.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:35 schreef TheArt het volgende:
Wammes turnt prima, dus Nederland pakt 100% zeker één plek voor de Spelen. Dan is het aan de KNGU om te kiezen wie. Probleem voor Zonderland is, als deze meerkamp niet goed verloopt en Wammes het ticket binnenhaalt, dat je moeilijk diegene kan thuislaten die het ticket voor Nederland heeft behaald.
EDIT: Terwijl ik dat zeg, gaat Wammes volledig de mist in op voltige: 11.133.
Zie mijn postquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:43 schreef Flitspaal het volgende:
Ik volg het trouwens hier:
https://twitter.com/#!/GymPOWER1
Nu onze grote held Thomas Bouhail alleen maar in de zaal kan zitten, hoef ik die niet live te zien. Frankrijk gaat aan kop. Hopelijk kan Thomas er dan weer bij zijn op de sprong. Maar wordt moeilijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:55 schreef TheArt het volgende:
Epke scoort 13.400 op voltige en staat inmiddels 1,2 voor op Wammes. Epke is beter op ringen normaal gesproken en normaal wint Wammes minstens een punt op Epke op sprong, maar 1,2 punt voorsprong moet genoeg zijn voor. Epke.
[..]
Zie mijn postDaar heb je livescoring. Kan je alles van iedere turners zien.
Zeker een prima score. Landde alleen wat diep, verder geen nahup ofzo.quote:
Inderdaad. Morgen ga ik het ook volgen. Maar startlijst is nog niet bekend.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:26 schreef TheArt het volgende:
Kan hier direct niet het Testevent-topic van gemaakt worden zodat we de vrouwen hier morgen ook kunnen bespreken?
Epke scoort 84.631 in de meerkamp en Wammes 82.881. Epke naar de Spelen.
Top-17 klopt niet. Ik snap niet waar dat vandaan kwam en ook ik dacht het eerst, maar heb de regels opgezocht.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:48 schreef Marcoss het volgende:
Zonderland moet nog wel bij de beste 17 eindigen toch? Of is dat een zekerheidje met deze score?
Top-25 van een geschoonde lijst geeft recht op een olympisch startbewijst. En die top-25 dan min de turners die zich hier plaatsen via het team (dus de Fransen zullen er hoogstwaarschijnlijk tussenuit gaan en dan staat hij al 5e).quote:If NOC with teams ranked 17 - 24 as per the Team ranking of CI from the 2011 WCH qualify for the OG, these NOC will be entitled to decide which gymnast among their two ranked gymnasts will participate at the OG, provided that the results of the second best ranked gymnast are higher than the first reserve gymnast. The quota place will be allocated by name.
Het is voor Wammes nu helemaal over ja.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:18 schreef Marcoss het volgende:
Aha, thanks, dan is het helemaal "mooi" dat Zonderland hoger scoort dan Wammes, scheelt weer gezeik
Epke gaat het gewoon redden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:44 schreef Flitspaal het volgende:
Als ik het goed heb uitgerekend en vooral begrepen, moet Epke nog 4 turners uit verschillende landen de vrije groepen achter zich laten. Dus 2 Oezbeken leveren toch maar 1 concurrent.
Hij staat nu 9e op de opgeschoonde lijst.
1 Corral (MEX)
2 Shek (HKG)
3 Verniaiev (UKR)
4 Maras (GRE)
5 Piasecky (SVK)
6 Leimlehner (AUT)
7 Giraldo (COL)
8 Capelli (SUI)
9 Zonderland (NED)
Er komen nog 12 verschillende landen in de mix-groepen.
Wammes staat al 18e op de opgeschoonde lijst, dus
Dat wordt inderdaad de grote vraag. Het zou wat zijn dat de Britse mannen tijdens de OS maar met 1 turner mogen starten, terwijl ze in de breedte als team goed genoeg zijn. Het wordt een mooie test voor die mannen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:54 schreef Flitspaal het volgende:
Geen idee hoe goed hij in de meerkamp is, maar Ude hoort ook op de OS. Dus maar hopen dat hij het haalt.
En dan natuurlijk de vraag of de Britten de druk aankunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |