Ik mag dat deze keerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:52 schreef Godtje het volgende:
Op deze manier krijg ik wel erg veel het gevoel dat ik dingen dubbel lees
14 t/m 26 maart, alleen, maar op bezoek bij vriendinquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice!
wanneer? met wie? etc
ooh dat is al lekker snelquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
14 t/m 26 maart, alleen, maar op bezoek bij vriendin
o extra leuk dat je dan samen kunt zijn!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
In die periode is ze jarig en dan is er in ieder geval iemand
En naar haar eigen zeggen zal het ook haar laatste verjaardag zijn (iets met geloven dat ze zal sterven voordat ze 28 wordtquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
o extra leuk dat je dan samen kunt zijn!
http://en.wikipedia.org/wiki/27_Clubquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En naar haar eigen zeggen zal het ook haar laatste verjaardag zijn (iets met geloven dat ze zal sterven voordat ze 28 wordt)
Dusja kan haar dan moeilijk laten zitten haha
Volgens mij geloofde ze er al in voordat zij wist dat zoiets bestond. Maar het is tegenwoordig wel een dingetje met die bekendenquote:
Ik was ook van plan om niemand te meeten. Nu woon ik ermee samen en vind ik het eigenlijk best gezellig!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
ooit was ik van he bah meetenik ga niemand meeten
en een paar volhardende mensen hebben me gewoon in een hoek gedreven en nu vind ik het best gezellig!
Welkomstliedje voor Staal:quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:14 schreef Staal het volgende:
Ik zat me er gewoon mee te bemoeien terwijl ik echt nooit in de SC's kom. *grijns*
Niet verder vertellen.
Wat een gentleman ben jij.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als we de kosten delen wordt het een ander verhaal
Foei!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik zat me er gewoon mee te bemoeien terwijl ik echt nooit in de SC's kom. *grijns*
Niet verder vertellen.
Ja, het viel me laatst al op dat ik meer papiervisjes zag.quote:
Kroepoekje!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:03 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik was ook van plan om niemand te meeten. Nu woon ik ermee samen en vind ik het eigenlijk best gezellig!
[..]
Welkomstliedje voor Staal:
Huh?quote:
quote:
Die heb ik die stond net in de keukenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Blij dat je eindelijk je keukenprinses hebt?
Van?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:01 schreef Staal het volgende:
Joipoi heet niet Laysa.
Maar ik trapte er wel in. Dacht even dat je een kloon was van...
Kan je tegan niet even pingen dat je er bent?quote:
ik ben het Origineel...er is geen kloon van mijquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:01 schreef Staal het volgende:
Joipoi heet niet Laysa.
Anders kon je goed twee tegenstrijdige personen spelen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben het Origineel...er is geen kloon van mij
Wie zegt dat ik in het echt ben zoals ik op Fok postquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Anders kon je goed twee tegenstrijdige personen spelen.
Ik mag hopen dat je niet erger bent dan dit voor DK.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik in het echt ben zoals ik op Fok post
Die reacties als ze je dan in het echt mee maken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zou maar vast medelijden met hem gaan hebbenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je niet erger bent dan dit voor DK.
Nu ga je ook wat ver, ik heb hem meegemaakt in singles, geen medelijden nodig.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zou maar vast medelijden met hem gaan hebben
Wie zegt dat hij in het echt zo is ....dit is FOkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu ga je ook wat ver, ik heb hem meegemaakt in singles, geen medelijden nodig.
Je moest eens weten meid, je moest eens weten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu ga je ook wat ver, ik heb hem meegemaakt in singles, geen medelijden nodig.
Aangezien ik het irl nooit ga meemaken, ga ik dus maar af op zijn posts hier.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij in het echt zo is ....dit is FOk
Als jij in de fik zou staan zou ik er olie opgooien!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Aangezien ik het irl nooit ga meemaken, ga ik dus maar af op zijn posts hier.Geen medelijden voor DK
Dat mag, dan is het sneller over.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als jij in de fik zou staan zou ik er olie opgooien!
Dat ligt eraan hoe de wind staat, wat voor hout er gebruikt wordt en of je nog bij kennis bent als het begint te branden. De meeste stikken, hoewel sommigen echt branden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat mag, dan is het sneller over.?
Zeg niet veranderen he, jij zei "ik in de fik sta" niet dat ik op een brandstapel sta.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe de wind staat, wat voor hout er gebruikt wordt en of je nog bij kennis bent als het begint te branden. De meeste stikken, hoewel sommigen echt branden.
Sorry, macht der gewoonte.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg niet veranderen he, jij zei "ik in de fik sta" niet dat ik op een brandstapel sta.
Staalquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:01 schreef Staal het volgende:
Joipoi heet niet Laysa.
Mensen die vermaak halen uit een zuigende persoonlijkheid nabootsen (ik noem een JoeyT) zijn ook in levende lijve niet mijn soort mensen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wie is JoeyT?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mensen die vermaak halen uit een zuigende persoonlijkheid nabootsen (ik noem een JoeyT) zijn ook in levende lijve niet mijn soort mensen.
Zegt me niets dus verklaar u nader.quote:
een dumbphone kan niet pingen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kan je tegan niet even pingen dat je er bent?
Ik zuig niet.....Althans niet op Fokquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mensen die vermaak halen uit een zuigende persoonlijkheid nabootsen (ik noem een JoeyT) zijn ook in levende lijve niet mijn soort mensen.
Volgens mij moet je die toch wel eens in singles hebben zien posten over al zijn veroveringen of welke meiden hij ging veroveren.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zegt me niets dus verklaar u nader.
Opscheppers hekel aanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij moet je die toch wel eens in singles hebben zien posten over al zijn veroveringen of welke meiden hij ging veroveren.
Als dat zou is dan vond ik hem dus blijkbaar niet heel vervelend en daarnaast is singles daar toch voor bedoeld?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij moet je die toch wel eens in singles hebben zien posten over al zijn veroveringen of welke meiden hij ging veroveren.
Eet zequote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:00 schreef dawg het volgende:
en joe, wat een (soms grappige) aanfluiting was dat toch.
tijd om eens wat eten te gaan halen. en maken.
adiosss maar weer!
Ik vond hem ook niet vervelend. Of singles daarvoor is weet ik niet, zo ver ik het ken was het altijd een slowchat.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als dat zou is dan vond ik hem dus blijkbaar niet heel vervelend en daarnaast is singles daar toch voor bedoeld?
Volgens mij was hij er afgelopen jaar nog een paar keer. Niks veranderd.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:16 schreef Tegan het volgende:
JoeyT is echt een oude Single, heb hem iig al jaren niet meer gezien.
eerst maken. roerbakmie met een eitje.quote:
Iets met sambal erbij en nog veel dingen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:18 schreef dawg het volgende:
[..]
eerst maken. roerbakmie met een eitje.
iemand een goed recept voor gehaktballen? normaal doe ik alleen uien paneermeel en eiwit er doorheen maar wil weleens wat nieuws proberen. het moet een bal zijn.
ik doe altijd een zakje met gehaktkruiden, sambal, maggi en net nog iets waar ik dan zin hebquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:18 schreef dawg het volgende:
[..]
iemand een goed recept voor gehaktballen? normaal doe ik alleen uien paneermeel en eiwit er doorheen maar wil weleens wat nieuws proberen. het moet een bal zijn.
nou, heb al gedacht om een jalapeño erdoor te doen ook, en ui, knoflook, en nog wat dingen. denk dat ik gewoon wat ga proberen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Iets met sambal erbij en nog veel dingen.
ik gebruik zo min mogelijk kant en klare zooi. veel te zout en dan leer je nooit creatief koken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik doe altijd een zakje met gehaktkruiden, sambal, maggi en net nog iets waar ik dan zin heb
Niet zozeer de bal zelf, maar met gebakken uitjes en warme cranberry compotequote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Pesto er door heen doen en/of uitgebakken spekjesquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:18 schreef dawg het volgende:
[..]
pesto gaat niet echt met jalapeños samen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:22 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Pesto er door heen doen en/of uitgebakken spekjes
neh, met andijvie of zo.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zozeer de bal zelf, maar met gebakken uitjes en warme cranberry compote
ik ben anders enorm creatief met kokenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:21 schreef dawg het volgende:
[..]
ik gebruik zo min mogelijk kant en klare zooi. veel te zout en dan leer je nooit creatief koken.
Dat stond er niet bijquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:23 schreef dawg het volgende:
[..]
pesto gaat niet echt met jalapeños samen.
jawel. en olijven.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:25 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat stond er niet bij![]()
Ik heb al van alles in de gehaktballen gegooid zelfs zwarte/groene olijven
Ik ook niet vandaar dat ik vandaag bij de friettent maar eens binnen ben gefietstquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:28 schreef dawg het volgende:
ik bedenk me net dat ik hypocriet met een pakje die roerbakmie sta te kruiden.
hou het er maar op dat ik vandaag geen zin in koken heb.
Perzik?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:28 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Feta![]()
Perzik kan je ook eens proberen
Bah....onnatuurlijk zoutquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:28 schreef dawg het volgende:
ik bedenk me net dat ik hypocriet met een pakje die roerbakmie sta te kruiden.
hou het er maar op dat ik vandaag geen zin in koken heb.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:33 schreef Laysa het volgende:
Ik heb gehaktballetjes gemaakt....en blokjes aardappels en 2 kleuren paprika
Dit is een uitnodiging?quote:
beetje karig met de groenten wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:33 schreef Laysa het volgende:
Ik heb gehaktballetjes gemaakt....en blokjes aardappels en 2 kleuren paprika
dat het je moge smakenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:37 schreef dawg het volgende:
bijna klaar. alleen nog een eitje bakken.
weg dus weer. again.
Dat het mag smakenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:37 schreef dawg het volgende:
bijna klaar. alleen nog een eitje bakken.
weg dus weer. again.
Man VS Wild idee krijg ik nu.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dawg lijkt me toch meer een man die rauwe struisvogel eieren in een schaal doet en dat ineens achterover giet en dan de kruiden opeet.
je kan voor de variatie sambal op de pindakaas doenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:55 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb boterhammen pindakaas
liefjes boodschappen waren al niet zo'n succes (de helft vergeten) en wat ie er van gebrouwen heeft ook niet
heb braaf een half bordje op en toen dacht ik aargh
Hagelslag kan ook nogquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
je kan voor de variatie sambal op de pindakaas doen
Ja dat had ik er op gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |