SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist dat het rond 11en gebeurde.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Nee? Je ban is koud een half uur afgelopen en je bent er alweer.
je bedoelt 'een'?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
De TT klopt niet. Het is 'Terug naar en ban'.
Tot ziens.
Bans worden niet besproken opa, dit levert je een ban op.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
NOES.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:51 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken opa, dit levert je een ban op.
Ziehier: [FORUM] Banmeldtopic #2
Haha!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ga je gang.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:23 schreef Stofje het volgende:
Ik heb zin om een liedje te zingen en een dansje te wagen.
Het beeld wat ik van je had, wat doe je?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:30 schreef Stofje het volgende:
[..]en met luide stem: Sjalala sjalali!
Wat! Ik ben gewoon in een vrolijke bui! Laat me een dansje doen en zingen over de zon, de maan en de sterren!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het beeld wat ik van je had, wat doe je?
Haha, Stofje heet in 't echt Frank! Maar lekker nummertje inderdaad.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat! Ik ben gewoon in een vrolijke bui! Laat me een dansje doen en zingen over de zon, de maan en de sterren!
En dan vraag je waarom en dan reageren ze nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:26 schreef Compoantje het volgende:
Voelt kut, een ban krijgenHelemaal als je niet eens weet waarom
En tevens: Ajax
Inderdaad.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:28 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
En dan vraag je waarom en dan reageren ze nietlekker geregeld hoor.
Meestal weet je heel goed waarom, natuurlijk. Op FOK! bannen ze je niet om niks. Ik heb ook wel eens een uiterst discutabele ban gehad waar ik het pertinent mee oneens was, maar ik snapte te beweegredenen op zich wel toen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:28 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
En dan vraag je waarom en dan reageren ze nietlekker geregeld hoor.
Dus jij hebt wel een reden gekregen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Meestal weet je heel goed waarom, natuurlijk. Op FOK! bannen ze je niet om niks. Ik heb ook wel eens een uiterst discutabele ban gehad waar ik het pertinent mee oneens was, maar ik snapte te beweegredenen op zich wel toen.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:48 schreef Quisho het volgende:
De mods zijn duidelijk Feyenoord supporters en onderdrukken Ajax supporters hier op het forum!
CONSPIRACY!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |