goede film idd!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:14 schreef TheThirdMark het volgende:
Escape from Alcatraz all the way.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:37 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Mensen die Clint Eastwood niet kennenx oneindig
Eindbaasquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:43 schreef Garisson72 het volgende:
Toen ik in Carmel was, werd mij verteld dat Clint daar alleen maar burgemeester wilde worden om regelgeving aangepast te krijgen ten behoeve van de horeca die hij in dat stadje had.
Hoe fucking awesome is dat!quote:On February 27, 2005, at age 74, he became the oldest person to win the Best Director Oscar for Million Dollar Baby (2004). His 96-year old mother was in attendance at the ceremony.
Hoog bejaard zijn en nog een moeder hebben inderdaadquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:48 schreef Cracka-ass het volgende:
Dit is trouwens mijn favoriet:
[..]
Hoe fucking awesome is dat!
Een jaar later stierf ze.![]()
Zat jij hier in?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:43 schreef Garisson72 het volgende:
Toen ik in Carmel was, werd mij verteld dat Clint daar alleen maar burgemeester wilde worden om regelgeving aangepast te krijgen ten behoeve van de horeca die hij in dat stadje had.
Zelfs mijn fysieke afwezigheid zou jou geen voldoening geven, want er zijn duizenden mensen op dit forum die mij altijd in hun gedachten zullen hebben!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:38 schreef stroopdoosch het volgende:
Ga weg ts en kom nooit meer terug.
Ga gewoon weg, je bent niet grappig en je zult dat ook nooit worden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:13 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Zelfs mijn fysieke afwezigheid zou jou geen voldoening geven, want er zijn duizenden mensen op dit forum die mij altijd in hun gedachten zullen hebben!!!
Echt leuk dat jij niets beters te doen hebt in je leven dan je te frustreren over mij. Ik maak blijkbaar een deel uit van je leven. Je ergert je i.i.g. wel aan mij, wel grappig om te zien.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:18 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Ga gewoon weg, je bent niet grappig en je zult dat ook nooit worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |