Lefties FTWquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:49 schreef Hoogstaande het volgende:
Main card
Aldo vs. Mendes -
Belfort vs. A. Johnson -
Palhares vs. Massenzio -
E. Silva vs. Prater [ afbeelding ] -
Barboza vs. Etim -
Doe je een multi-bet?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:49 schreef Hoogstaande het volgende:
Main card
Aldo vs. Mendes -
Belfort vs. A. Johnson -
Palhares vs. Massenzio -
E. Silva vs. Prater [ afbeelding ] -
Barboza vs. Etim -
Wat nog veel erger is i.m.o.: Cecil Peoples is één van de drie judgesquote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:19 schreef THEFXR het volgende:
fuck,fuck en nog eens fuck!![]()
![]()
Mazzagatti Draws UFC 143 Referee Assignment for Condit-Diaz
Goed nieuws lijkt me, voor Duitsland was nooit zoveel animo.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:09 schreef Geo4kant het volgende:
Lees nu op Sherdog dat iemand zegt dat de tickets voor UFC in Zweden binnen 15min uitverkocht waren..nou weet ik niet meer wie van fok! wou gaan, pax? En heb je tickets?
twitter:mbish86 twitterde op maandag 09-01-2012 om 20:17:25There was some confusion, so I got confirmation from the UFC that all PPV/FOX main events will be 5 rounds while FX/FUEL shows will be 3. reageer retweet
Kut concept is het ook, altijd al gevonden.....quote:This means fights like Gustafsson/Lil Nog Sanchez/Ellenberger Miller/Guillard will be 3 rounders.
De mainstream heeft nog geen geduld voor 5 rondes! Understand, you must!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:29 schreef Geo4kant het volgende:
twitter:mbish86 twitterde op maandag 09-01-2012 om 20:17:25There was some confusion, so I got confirmation from the UFC that all PPV/FOX main events will be 5 rounds while FX/FUEL shows will be 3. reageer retweet
all main events will be 5 rounds from now on.. niet dus!
[..]
Kut concept is het ook, altijd al gevonden.....
Nee 5 round main events is gewoon kut ..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:31 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
De mainstream heeft nog geen geduld voor 5 rondes! Understand, you must!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Palhares vs. Massenzio
E. Silva vs.Prater Yeah I said it...
Barboza vs. EtimIk ben vergeten wat ik als signature had...
Ja maar niet elk main event bevat title contenders..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik sta wel achter main events van vijf rondes. Als vechters hun title shot verdienen met een main event van vijf rondes, heeft de kampioen niet een heel erg groot voordeel in de latere rondes. Wel zo eerlijk.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:09 schreef Geo4kant het volgende:
Lees nu op Sherdog dat iemand zegt dat de tickets voor UFC in Zweden binnen 15min uitverkocht waren..nou weet ik niet meer wie van fok! wou gaan, pax? En heb je tickets?
De meesten die in een main event vechten zijn ex-kampioenen, kampioenen of mensen die in de running zijn voor een title shot. Niet altijd, maar meestal wel. Dat is een goede lijn om te trekken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar niet elk main event bevat title contenders..
Dan moet je zeggen title eliminator fights moeten 5 rounds, maar dat kan vaak niet omdat de UFC nog wel eens wat wil omgooien..
Niet altijd, maar je moet ergens een grens trekken.quote:Als je een BW/FW/LW fight hebt wat een om title contention gaat kan die goed niet het main event zijn omdat GSP op de card vecht of een andere grote naam of champ.. dan is hij maar 3 rounds, dan kun je je nog niet voorbereiden op de champ.
Dus het werkt niet altijd zo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |