abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106749793
Main card
Aldo vs. Mendes -
Belfort vs. A. Johnson -
Palhares vs. Massenzio -
E. Silva vs. Prater -
Barboza vs. Etim -
^O^
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  vrijdag 13 januari 2012 @ 02:19:26 #177
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_106750076
fuck,fuck en nog eens fuck! :( :r

Mazzagatti Draws UFC 143 Referee Assignment for Condit-Diaz
pi_106750105
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 01:49 schreef Hoogstaande het volgende:
Main card
Aldo vs. Mendes -
Belfort vs. A. Johnson -
Palhares vs. Massenzio -
E. Silva vs. Prater [ afbeelding ] -
Barboza vs. Etim -
^O^
Lefties FTW ^O^
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_106750545
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 01:49 schreef Hoogstaande het volgende:
Main card
Aldo vs. Mendes -
Belfort vs. A. Johnson -
Palhares vs. Massenzio -
E. Silva vs. Prater [ afbeelding ] -
Barboza vs. Etim -
^O^
Doe je een multi-bet?
pi_106751719
Main card
Aldo vs. Mendes - DEC
Belfort vs. A. Johnson - (T)KO
Palhares vs. Massenzio - SUB
E. Silva vs. Prater - (T)KO
Barboza vs. Etim - (T)KO

Dit gaat het voor mij worden.
Aldo is p4p zeer goed, al heeft Mendes een redelijke kans om hem te verslaan. Ik denk dat Aldo zoals altijd uiteindelijk wel aan het langste eind trekt. Zeer goede tdd, als het naar de latere rondes gaat dan krijg je misschien een kopie van Aldo's gevecht tegen Hominick.

A. Johnson wordt door velen onderschat, ik denk dat hij een gewichtsklasse hoger alleen maar meer tot zijn recht komt. Het is een monster en hij kan Vitor overpoweren eind ronde 1 of ergens in ronde 2. Johnson via decision of TKO!

Palhares stapt de kooi uit met een mooie sub (hopelijk).

Erick Silva zou eerst tegen Siyar moeten, we zullen zien hoe goed hij echt is. Het vorige gevecht was natuurlijk erg snel afgelopen, maar die gast heeft volgens mij ontzettend veel potentieel.

Barboza via legkicks TKO?

Oh en Geo, wegens familie verplichtingen kijk ik niet live :P
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_106751763
Report: Back injury could force Kenny Florian into early MMA retirement

Zou toch jammer zijn...
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_106751797
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 02:19 schreef THEFXR het volgende:
fuck,fuck en nog eens fuck! :( :r

Mazzagatti Draws UFC 143 Referee Assignment for Condit-Diaz
Wat nog veel erger is i.m.o.: Cecil Peoples is één van de drie judges :(
pi_106756416
Lees nu op Sherdog dat iemand zegt dat de tickets voor UFC in Zweden binnen 15min uitverkocht waren.. :P nou weet ik niet meer wie van fok! wou gaan, pax? En heb je tickets?
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:32:08 #184
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_106757049
Ik zou niet gaan.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_106757114
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:09 schreef Geo4kant het volgende:
Lees nu op Sherdog dat iemand zegt dat de tickets voor UFC in Zweden binnen 15min uitverkocht waren.. :P nou weet ik niet meer wie van fok! wou gaan, pax? En heb je tickets?
Goed nieuws lijkt me, voor Duitsland was nooit zoveel animo.

Maar mensen die geen kaartje hebben kunnen altijd nog naar Frankrijk... (als het doorgaat natuurlijk)
http://www.sherdog.net/forums/f2/ufc-event-france-1962481/
pi_106757483
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 04:06 schreef Opperkwal het volgende:

[..]

Doe je een multi-bet?
Nee :)
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:49:25 #188
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_106757651
Aldo
Belfort
Palhares
Silva
Etim

Barboza zag er in het begin fantastisch uit, maar ik heb een beetje het idee dat hij gestagneerd is. En Etim brengt het wel.
pi_106757681
Belfort of Rumble.... that's the question.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:16:40 #190
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_106758692
Does Mendes have a granite chin...? That's the question.

Aldo vs. Mendes - TKO
Belfort vs. A. Johnson - (T)KO
Palhares vs. Massenzio - SUB
E. Silva vs. Prater - (T)KO
Barboza vs. Etim - DEC
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_106761588
mbish86 twitterde op maandag 09-01-2012 om 20:17:25 There was some confusion, so I got confirmation from the UFC that all PPV/FOX main events will be 5 rounds while FX/FUEL shows will be 3. reageer retweet
:') all main events will be 5 rounds from now on.. niet dus!

quote:
This means fights like Gustafsson/Lil Nog Sanchez/Ellenberger Miller/Guillard will be 3 rounders.
Kut concept is het ook, altijd al gevonden.....
  vrijdag 13 januari 2012 @ 14:31:32 #192
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_106761693
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 14:29 schreef Geo4kant het volgende:
mbish86 twitterde op maandag 09-01-2012 om 20:17:25 There was some confusion, so I got confirmation from the UFC that all PPV/FOX main events will be 5 rounds while FX/FUEL shows will be 3. reageer retweet
:') all main events will be 5 rounds from now on.. niet dus!

[..]

Kut concept is het ook, altijd al gevonden.....
De mainstream heeft nog geen geduld voor 5 rondes! Understand, you must!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_106761803
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 14:31 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

De mainstream heeft nog geen geduld voor 5 rondes! Understand, you must!
Nee 5 round main events is gewoon kut .. :') het moet leuk en speciaal blijven voor title fights, wacht maar tot er wat lackluster 5 rounders komen met mensen met niet zo'n geweldige gastank of een stel wrestlers..
  vrijdag 13 januari 2012 @ 14:57:02 #194
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_106762627
Ik sta wel achter main events van vijf rondes. Als vechters hun title shot verdienen met een main event van vijf rondes, heeft de kampioen niet een heel erg groot voordeel in de latere rondes. Wel zo eerlijk.
pi_106764102
Splacka nailed it!

Aldo vs. Mendes
Belfort vs. A. Johnson Wie zei hier ooit: "Never bet against a wrestler in Brasil?"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Palhares vs. Massenzio
E. Silva vs.Prater Yeah I said it...
Barboza vs. Etim
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_106764299
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 14:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik sta wel achter main events van vijf rondes. Als vechters hun title shot verdienen met een main event van vijf rondes, heeft de kampioen niet een heel erg groot voordeel in de latere rondes. Wel zo eerlijk.
Ja maar niet elk main event bevat title contenders..
Dan moet je zeggen title eliminator fights moeten 5 rounds, maar dat kan vaak niet omdat de UFC nog wel eens wat wil omgooien..

Als je een BW/FW/LW fight hebt wat een om title contention gaat kan die goed niet het main event zijn omdat GSP op de card vecht of een andere grote naam of champ.. dan is hij maar 3 rounds, dan kun je je nog niet voorbereiden op de champ.

Dus het werkt niet altijd zo.. :P
pi_106764536
Of het wel of niet zo werkt doet er niet toe. Feit blijft wel dat een contender middels een main event kan ervaren hoe het voelt om tijdens een echt gevecht aanvoelt, met druk en alles eromheen, een vierde, dan wel niet een vijfde ronde te bereiken. Totaal anders dan tijdens de trainingen en dat stukje extra ervaring geeft hem een betere kans in een titelgevecht.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_106765722
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:09 schreef Geo4kant het volgende:
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:56:35 #199
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_106766809
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:45 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ja maar niet elk main event bevat title contenders..
Dan moet je zeggen title eliminator fights moeten 5 rounds, maar dat kan vaak niet omdat de UFC nog wel eens wat wil omgooien..
De meesten die in een main event vechten zijn ex-kampioenen, kampioenen of mensen die in de running zijn voor een title shot. Niet altijd, maar meestal wel. Dat is een goede lijn om te trekken.
quote:
Als je een BW/FW/LW fight hebt wat een om title contention gaat kan die goed niet het main event zijn omdat GSP op de card vecht of een andere grote naam of champ.. dan is hij maar 3 rounds, dan kun je je nog niet voorbereiden op de champ.

Dus het werkt niet altijd zo.. :P
Niet altijd, maar je moet ergens een grens trekken.
pi_106767016
Aldo
Belfort
Palhares
Silva
Etim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')