Ze staan er toch echtquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:56 schreef Fenomeno het volgende:
US books hebben ook nog geen methods voor andere fights dan Aldo - Mendes, en daar kopieert Unibet ze altijd van
Vind Rampage toch wel een van de beste nicknames in mma history!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:22 schreef Geo4kant het volgende:
MMA:
The Prodigy
Showtime (ook best aardig)
Rampage (Omdat ook bijna niemand zijn voornaam meer gebruikt dan weet je dat het een goede is)
Cyborg (roid Santos)
Tank
Shogun
Kickbox:
The Doctor
WOW DUDE... JOUW AVA, FUCKING TRIPPYquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:29 schreef 33 het volgende:
[..]
Vind Rampage toch wel een van de beste nicknames in mma history!
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
dat deel met Lorenzo is grappig, awkwarddddddddd
Oh dude dat stuk met Burt![]()
In combinatie met Keith Jardine vind ik het voor geen meter klinken. En nee, dat gaat niet over Keith als vechter, maar simpelweg over z'n naamquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:07 schreef Mujahedine het volgende:
Coolste nickname blijft toch 'The Dean of Mean' voor mij.
Die ben ik toevallig nu aan het kijkenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:55 schreef THEFXR het volgende:
PODCAST #174-joe rogan -Eddie Bravo, Brian Redban
Ustream.tv/joerogan he is with bravo and they talk cyborg hgh lesnar gsp cruz... MMA!
Inclusief epische t-shirtsquote:
Iedereen is altijd fucking eerlijk, echt awesome om naar te luisteren.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die ben ik toevallig nu aan het kijken
Wel tof met die dokter aan de telefoon en Bravie die geen problemen heeft met steroids/PEDs.
Ik vind die podcasts heel tof
Dit topic komt makkelijk vol vóór die tijd hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:11 schreef Fyodor het volgende:
Ik bedoelde meer dat over een paar dagen UFC RIO is...
Eens. The Reem Overeem is ook zo dubbelop.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:46 schreef SimtekF1 het volgende:
The Reem is echt een kut nickname, Demolition Man is zoveel vetter.
Dat is geen nickname meerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:13 schreef Tazmaniac het volgende:
Met dit gebagger komt het voor die tijd wel vol ja
War Machine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |