Ja waar?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:24 schreef Cactus1 het volgende:
Wat ben je toch ook een pauper dat je niet gewoon nieuwe haalt
Als echte junk ken je je plekken, voor als je onverhoopt 's nachts zonder peuken komt te zittenquote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 23:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als echte junk ken je je plekken, voor als je onverhoopt 's nachts zonder peuken komt te zitten
quote:Op maandag 9 januari 2012 23:42 schreef woads het volgende:
Hij is afgebroken.. ik loop wel naar de friture verdomme.
Een Limburger, of iets soortgelijks. Hoe kon het ook andersquote:Op maandag 9 januari 2012 23:42 schreef woads het volgende:
Hij is afgebroken.. ik loop wel naar de friture verdomme.
haha als ik iets kon om een peukje te verzenden had ik het zo gedaan. Wel een LuckyStrike of rook je dat niet?quote:
deze manquote:Op maandag 9 januari 2012 23:47 schreef bjanaan het volgende:
[..]
haha als ik iets kon om een peukje te verzenden had ik het zo gedaan. Wel een LuckyStrike of rook je dat niet?
Wat zit jij hier vrienden te hosselen op FOK! ?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:47 schreef bjanaan het volgende:
haha als ik iets kon om een peukje te verzenden had ik het zo gedaan. Wel een LuckyStrike of rook je dat niet?
hahaha mijn dikke j's zijn op.. Ik heb al sigaretten trouwens. Vive le pizzaria.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:52 schreef Jahr00n het volgende:
heb je geen dikke j in huis om te smoke?
6 gram hazequote:Op maandag 9 januari 2012 23:52 schreef Jahr00n het volgende:
heb je geen dikke j in huis om te smoke?
De world needs love sweet love.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat zit jij hier vrienden te hosselen op FOK! ?
Topic kicker ergo banquote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:31 schreef Appelvlap het volgende:
Lol!
Die van mij waren in een het water gevallen (nadeel van als je in een boom klimt en je je zakken niet dicht doet x))
In ieder geval ik heb ze gewoon allemaal uit het pakje gehaald en neer gelegd op de vensterbank, volgende ochtend gewoon allemaal droog! Ze zagen er dan wel verkrekt uit maar maakt niet uit ze deden het weer!!
Denk dat de sigaretten na 3 jaar wel droog zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Sigaretten kun je gewoon laten drogen. Alleen het papier wordt enigszins gelig, maar meer niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |