quote:Op maandag 9 januari 2012 22:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik d8 dat wordt geen vloekende TT
Speesquote:Op maandag 9 januari 2012 22:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh vorige tt was slinkende hoarders, ik dacht de hele tijd stinkende
Elektronica mee in de badkamerquote:Op maandag 9 januari 2012 22:38 schreef Puckzzz het volgende:
FUUUUUUUUUUUUU!!!! I think I broke my phone!!!! Damn....ik had 'm langs me liggen op de rand van het bad maar die bleek vrij nat te zijn. Ik heb er na het bad nog wel foto's van mijn haar mee gemaakt, maar toen droop er ineens water uit. Dus ik hem uit elkaar halen en afdrogen. Maar nu knippert het opstart symbool alleen nog maar
Is hoeren klote tyfus geen vloek?quote:
Oh oh....quote:Op maandag 9 januari 2012 22:38 schreef Puckzzz het volgende:
FUUUUUUUUUUUUU!!!! I think I broke my phone!!!! Damn....ik had 'm langs me liggen op de rand van het bad maar die bleek vrij nat te zijn. Ik heb er na het bad nog wel foto's van mijn haar mee gemaakt, maar toen droop er ineens water uit. Dus ik hem uit elkaar halen en afdrogen. Maar nu knippert het opstart symbool alleen nog maar
Ik d8 hetzelfdequote:Op maandag 9 januari 2012 22:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is hoeren klote tyfus geen vloek?
Neeequote:Op maandag 9 januari 2012 22:38 schreef Puckzzz het volgende:
Ja nokia, die dingen zijn onverwoestbaarquote:Op maandag 9 januari 2012 22:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
NeeeMaar er is nog hoop, laat hem een nachtje uit elkaar, op de verwarming ofzo. Zo kwam mijn nokia er ook weer bovenop na de wasmachine
Weet je wat ik ook wat voor jou vind Lin?quote:
fohnen! Vriendin van mij liet haar samsung in haar voetenbad vallen maar na een tijdje fohnen deed ie het gewoon weerquote:Op maandag 9 januari 2012 22:38 schreef Puckzzz het volgende:
Wel eerst heat-protecting-spray erop spuitenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
fohnen! Vriendin van mij liet haar samsung in haar voetenbad vallen maar na een tijdje fohnen deed ie het gewoon weer
Slaap lekker trixie!quote:Op maandag 9 januari 2012 22:42 schreef Incantrix het volgende:
Oh, of zoals Mojo Jojo uit de Powerpuff Girls! 'curses!'
Maar ik ben ook verhuisd naar omgeving met dekens en kussens, dus ik zeg doei
![]()
Sweet dreams darlings!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |