Nederlanders staan hoog aangeschreven op dat vlak. 2011 nog een NL winnaar world choclate mastersquote:Op maandag 9 januari 2012 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat maakt de docu ook meteen zo spannend. Dit ZIJN al chef-koks van uitzonderlijk niveau, en ze staan bij het examen/wedstrijd praktisch net zo te trillen als een gemiddelde leerlingkok die zijn eerste horeca-papiertje probeert te halen. Eén doet al voor de 4e keer mee, dus is er al 16 jaar mee bezig om de MOF te behalen
Was jij niet al slapenquote:
Mwah, slechts één spatie teveelquote:
Ja, maar lag nog tv te kijken en zag iets lekkers gepost wordenquote:
Echtquote:Op maandag 9 januari 2012 22:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
En het lekkerste is: ik heb er geen oven voor nodig!!!
Ja, ik heb het recept.. bodem van bastognekoekjes!!!quote:Op maandag 9 januari 2012 22:39 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Echt. Heb jij nog een speciaal recept oid?
caloriebommetje dusquote:Op maandag 9 januari 2012 22:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, ik heb het recept.. bodem van bastognekoekjes!!!
Heb het recept van vikingsmeisje hier geplaatstquote:Op maandag 9 januari 2012 22:39 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Echt. Heb jij nog een speciaal recept oid?
Ochjee, ik krijg nu al trekquote:Op maandag 9 januari 2012 22:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, ik heb het recept.. bodem van bastognekoekjes!!!
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb het recept van vikingsmeisje hier geplaatst
Of wil je dat ik het daar weg haalquote:
Ik hou het liever nog even geheim.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:42 schreef superkokje het volgende:
Steve goedenavond![]()
Is de mol al gevonden
En daar mag ik niet komen dusquote:Op maandag 9 januari 2012 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
das lekker makkelijk, alles voor jezelf houdenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En daar mag ik niet komen dus
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
das lekker makkelijk, alles voor jezelf houden
En ik heb het van hyves.. Iemand postte het daar en ik heb het zelf al een paar keer gemaakt... mams verheugt zich nu al op mijn verjaardagquote:Op maandag 9 januari 2012 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Staat nu ook in mijn recepten folder op Google-Docs
En daar mocht Vikingsmeisje ook al bij
Jij hebt het sneller te pakken dan ikzelfquote:Op maandag 9 januari 2012 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
Maar goed, even netjes toestemming vragen:
@Vikingsmeisje mag ik jouw recept hier ook neerzetten ?
Klopt, binnen 60 seconden gepostquote:Op maandag 9 januari 2012 22:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij hebt het sneller te pakken dan ikzelfToe maar..
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
in een halve minuut na de toestemming.. had je het al onder je Ctrl+V??
Zo heerlijk als je het ook nog gaat uitleggenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Maar tekst stond nog wel geselecteerd in mijn google-docje, dus het was tabje wisselen CTRL+C terug hier naar toe. Nieuwe post klikken en kopje bokkepootjestaart maken en CTRL-V.
Dan is het nu officieel.. Gefeliciteerd, u heeft geen leven!!!quote:Op maandag 9 januari 2012 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
Eng, ik heb zojuist ingestemd met mijn eerste FOK!-meet
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zo heerlijk als je het ook nog gaat uitleggen
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
Dat was uit mijn post-gemiddelde toch allang bekendquote:Op maandag 9 januari 2012 22:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan is het nu officieel.. Gefeliciteerd, u heeft geen leven!!!![]()
![]()
De meeste FOK!ers zijn best oké.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
ik geef je nog een half jaar en dan ben je blauwquote:Op maandag 9 januari 2012 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
En jij pl4kkie, kom je ook ?quote:
Dat weet ik nuquote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik geef je nog een half jaar en dan ben je blauw
Nou ja, in het echt bedoelde ik ook meer.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat weet ik nu![]()
Maar in mijn eerste FOK!-maandjes kwam ik vooral de minder oké lui tegen
Dankzij jaren pauze is die van mij heerlijk naar beneden gegaan..quote:Op maandag 9 januari 2012 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat was uit mijn post-gemiddelde toch allang bekend
oh ja, vertelquote:Op maandag 9 januari 2012 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat weet ik nu![]()
Maar in mijn eerste FOK!-maandjes kwam ik vooral de minder oké lui tegen
Wat denk jezelf? De eerste meet ben ik ook geweestquote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik denk het ook!! 2012 wordt jouw blauwe jaar!!
Echt nietquote:Op maandag 9 januari 2012 22:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Mijn FOK!-vriendjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het beloofd hèquote:Op maandag 9 januari 2012 22:56 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Wat denk jezelf? De eerste meet ben ik ook geweest. En zeker nu jij komt
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
quote:
Kijk pl4kkie weet tenminste het juiste antwoord te gevenquote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn FOK!-vriendjesik sta bovenaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar haal je dat lijstje nu weer vandaan![]()
Ik ga het volgende maand merkenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:55 schreef Steve het volgende:
[..]
Nou ja, in het echt bedoelde ik ook meer..
Een half jaar terug had jij ook niet gedacht dat je naar een meet zou... Dus we hebben nog wel even!quote:Op maandag 9 januari 2012 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kijk pl4kkie weet tenminste het juiste antwoord te geven
Jij wel...quote:Op maandag 9 januari 2012 22:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik sta bovenaan![]()
Tooltje van GlowMouse http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.phpquote:Op maandag 9 januari 2012 22:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik sta bovenaan![]()
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
Laysa
IrishBastard
Toverheks
Yashaaaaa
Mikkie
MaryMouse
FANNvanhetlaatsteuur
HostiMeister
remlof
Ian_Nick
Copycat
Californium
PietjePuk007
Cocktailprikker
Kally
Rituals
Lavenderr
motorbloempje
Coos
swarmahoer
iBenny
Swine
superkokje
Samzz
missbehavin
gomi
hondjes
Meesterchef
Ceetje..
Scrutinizer
morgane
Jian
kaatje50
PatriQue89
Gert
Bastard
charmed_angel
spuitje
starla
Renesite
quote:
Ik ook bij jouquote:
Ik sta niet eens tweede!!quote:Op maandag 9 januari 2012 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Er kan er maar ééntje bovenaan staan
quote:MaryMouse
Ceetje..
bollokus
kaatje50
kahaarin
Drassss
markvanrinsum
jesje1982
Vikingsmeisje
Niki.P
Vultarian
Stability
PoezeligDing
pietpaniek
sjampoeh
versabommie
pl4kkie
knagsje
iBenny
MissJ.24
Blackprinces
De_Kardinaal
Urb
MargrietV
TimeJumper
Chanel5
Candyfreak
chufi
beequeen
mazaru
Capt1caveman
Flow3r
Pearlbitch
danilel
Annelies-G
Reksie1981
Tamaartje
ruudpuntenel
suzi1
Day
Noelle06
LekkerSimpel
Spooky4u
Toverheks
charmed_angel
D.
Darklight
Wazigwijfke
Ireth
waxmask
ik vind je wel lievquote:Op maandag 9 januari 2012 23:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Bij jou sta ik tenminste wat in de top,
quote:
Mij niet danquote:
ik gelukkig niet meer!quote:Op maandag 9 januari 2012 23:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
weet je wel dat je nog steeds een post gemiddelde hebt van boven de 100 per dag
quote:Op maandag 9 januari 2012 23:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
weet je wel dat je nog steeds een post gemiddelde hebt van boven de 100 per dag
Meet van de ABO-SCquote:Op maandag 9 januari 2012 23:11 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb er inmiddels teveel ontmoet..
Wat voor meet ga je heen?
quote:Op maandag 9 januari 2012 23:12 schreef superkokje het volgende:
ik ga mijn bed in, morgen verplichte puf en blus training
slaap lekker, lieve kokkiequote:Op maandag 9 januari 2012 23:12 schreef superkokje het volgende:
ik ga mijn bed in, morgen verplichte puf en blus training
dat weet ik al vele jaren. Ben blij dat het dit jaar eindelijk maar 3 uur duurtquote:Op maandag 9 januari 2012 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]trusten kokje
En niet zo zuchten, ik voel mij een stuk veiliger als je weet hoe je moet puffen en blussen
Waar haal je die weer vandaan?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
Grafisch over 2011:
[ afbeelding ]
Puf ze!quote:
http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar haal je die weer vandaan?
Als een smurf! Even kijken!quote:Op maandag 9 januari 2012 23:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
MaryMouse met grafiekjes en tooltjes.. Die wordt echt wel blauw
Zijn niet mijn grafiekjes en tooltjes hoor. Weet ze gewoon te vindenquote:Op maandag 9 januari 2012 23:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
MaryMouse met grafiekjes en tooltjes.. Die wordt echt wel blauw
Ik heb ook niet gezegd dat ze van jou zijn..quote:Op maandag 9 januari 2012 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zijn niet mijn grafiekjes en tooltjes hoor. Weet ze gewoon te vinden
Je kan of het linkje plaatsen (staat onder de grafiek) of met een tooltje zoals gyazo plaatje grabbenquote:Op maandag 9 januari 2012 23:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
En hoe plaats ik dan dat grafiekje?
Topdag 16-12-2011 met 313 postsquote:Op maandag 9 januari 2012 23:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)dinaal&tab=tab_graph
Gna, gna.... 18 posts in BNWquote:Op maandag 9 januari 2012 23:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Aantal posts per subforum voor gebruiker "De_Kardinaal" van 01-01-2011 t/m 01-01-2012
-knip-
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Kijk mijn truth danquote:
Dus morgen op gesprekquote:Op maandag 9 januari 2012 23:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Wow.. Instelling waar mijn jobhunter goede contacten mee heeft, spreekt me erg aan!! Krijg gewoon zin om morgen aan de slag te gaan!
lijkt mij een goed planquote:Op maandag 9 januari 2012 23:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
morgen jobhunter maar eens mailen...
Wat is dan gebruikelijk in jouw branche voor een soortgelijke baan?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
lijkt mij een goed plan![]()
Collega en ik zijn beiden benaderd door een JH voor dezelfde job bij een klant van hun..... Schitterend verhaal, eindigd die vent met markt-conform salaris..... gewoon dus 1000-1500 ónder wat gebruikelijk is in mijn branche
O shit, salarisonderhandelingen.. daar ben ik niet goed inquote:Op maandag 9 januari 2012 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
lijkt mij een goed plan![]()
Collega en ik zijn beiden benaderd door een JH voor dezelfde job bij een klant van hun..... Schitterend verhaal, eindigd die vent met markt-conform salaris..... gewoon dus 1000-1500 ónder wat gebruikelijk is in mijn branche
In ieder geval 1000-1500 bruto/maand meer dan wat deze firma boodquote:Op maandag 9 januari 2012 23:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat is dan gebruikelijk in jouw branche voor een soortgelijke baan?
Ik ben dienaar Gods en mijn loon is het hiernamaals.
Wil ik je wel mee helpen hoor, heb pl4kkie ook wat tips gegevenquote:Op maandag 9 januari 2012 23:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O shit, salarisonderhandelingen.. daar ben ik niet goed in
stapje voor stapje.. eerst maar eens goed nadenken of ik dit wel (maar ik weet het al bijna zeker!)quote:Op maandag 9 januari 2012 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wil ik je wel mee helpen hoor, heb pl4kkie ook wat tips gegeven
Je moet gewoon ook op je gevoel afgaan. Als dit nu goed voelt moet je de volgende stap zetten. Als een gesprek níet goed voelt moet je het niet doen.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
stapje voor stapje.. eerst maar eens goed nadenken of ik dit wel (maar ik weet het al bijna zeker!)
slaap lekker.. ik ga een grote nota voldoen en dan ook maar eens naar bed.. morgen klussen met di papa!quote:Op maandag 9 januari 2012 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
ga ook mijn nestje opzoeken. Hoef gelukkig morgen niet te puffen en blussen
quote:Op maandag 9 januari 2012 23:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
slaap lekker.. ik ga een grote nota voldoen en dan ook maar eens naar bed.. morgen klussen met di papa!
bedankt voor je gezelligheid!!
Dat klopt, vanmiddag ga ik ze in de praktijk gebruikenquote:Op maandag 9 januari 2012 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wil ik je wel mee helpen hoor, heb pl4kkie ook wat tips gegeven
Overdag posten in dit draadje? De zotheid!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:19 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat klopt, vanmiddag ga ik ze in de praktijk gebruiken
Ik moet toch wat..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Overdag posten in dit draadje? De zotheid!
Ik ben ooit officieel genomen. Domme kleine lettertje in het contract ook.quote:
Bij een nieuwe werkgeverquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben ooit officieel genomen. Domme kleine lettertje in het contract ook.![]()
Waarvoor plakkert?
Ik vroeg niet bij wie maar als wat?quote:
quote:
buurtjes hebben een hekel aan mequote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
Kokje
![]()
Ik voelde mij hier al heel erg alleenig vanavond![]()
Heb je je buurtjes terug?
Is de puf en blus afgerond? (was al bang dat je bij de blus in de puf was blijven steken)
ikke nie hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
buurtjes hebben een hekel aan me![]()
quote:Krijg wel volop gifts![]()
Alles goed met moeders?quote:Alles weer overleefd. ff gebuurt bij moeders, en ruzie met neuk gemaakt.
Zijn sinds vandaag op de zaak over op citrix waardoor ik exchange server kan gebruiken. Alleen neuk wil niet
dan had je meer dan ik, ik had wel het giga bedrag van ¤ 5,-quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ikke nie hoor
[..]blijf gewoon sturen
[..]
Alles goed met moeders?
slechts 35 euro, nog steeds niet genoeg om je een nieuwe foon te geven.
Citrix, leeft dat nogHoeft niet aan de neuk te liggen hoor. Hoor ook van iphone en android gebruikers dat er problemen zijn met synchen met Exchange 2010. En ik neem aan dat ze over zijn op 2010
komt omdat mijn zesjes een nulletje was voor de negenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan had je meer dan ik, ik had wel het giga bedrag van ¤ 5,-
quote:Moeders prima, Neuk start programma niet eens op om in te stellen
nee nog niet Moet nog kaarten installeren op foonquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
komt omdat mijn zesjes een nulletje was voor de negen
[..]en
![]()
Heb je het filmpje gezien van de Jerome Simpson ?
* MaryMouse hoopt volgende maand wél geluk te hebben in de SL zodat ze kokkie eindelijk een fatsoenlijke foon kan gevenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
nee nog niet Moet nog kaarten installeren op foon
dat hoop ikzelf al maandenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse hoopt volgende maand wél geluk te hebben in de SL zodat ze kokkie eindelijk een fatsoenlijke foon kan geven
Nog maar een paar maandjes en dan neem je gewoon een Samsung Galaxy SII of als je wat groter wilt een Samsung Notequote:
als de centjes het toelaten, wordt het ook een van die tweequote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog maar een paar maandjes en dan neem je gewoon een Samsung Galaxy SII of als je wat groter wilt een Samsung Note
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
Maar wat was het nu met dat puf-gedeelte van vandaag? Ik neem toch echt aan dat je niet naar een of andere zwangerschapsbegeleidingcursus hoefde.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:41 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
![]()
zeker niet Wat dacht je van reanimatie
vind het ook waanzin. ieder jaar is er wel iets veranderd. Als de nood aan de man komt maakt het niet uit wat je doet, als je maar wat doet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dat dacht ik wél, maar ben blij dat ik toen zelf buiten kennis was
Eigenlijk vind ik het nog steeds belachelijk dat je jaarlijks opnieuw moet komen. Iedere vijf jaar ala, maar jaarlijks, je gaat toch alleen maar 'pitten' want je weet 't wel.
En dan nog, omdat ik al in geen 10 jaar méér op herhaling geweest ben mag ik géén reanimatie meer uitvoeren. Wat moet ik dan doen als daar iemand ligt, simpelweg 112 bellen achteruitstappen en zeggen, 'ja joh, sorry, maar mijn ehbo+reanimatie-diploma is al meer dan 10 jaar niet meer geldig dus....'
quote:
Wel OK hoorquote:
quote:
Bikken is niet leukquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wel OK hoor![]()
En met jou en de keukenpuinzooi ?
Ja, ik.. Terwijl ik er gisteren om kwart over acht ingedoken ben!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:49 schreef superkokje het volgende:
iedereen laat opgestaan vandaag![]()
smoges![]()
ja, door de wekker heengeslapenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:49 schreef superkokje het volgende:
iedereen laat opgestaan vandaag![]()
smoges![]()
ik hoor het wel weer, is er maar 1 die werkt hierquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik was vanmorgen om 0500 gaan slapen.
Ja...helaas welquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik was vanmorgen om 0500 gaan slapen.
De inhoud was een enorme teleurstelling voor geestelijken en vrouwen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]D_K
![]()
Ik moest lachen om je Paus Paulus VI aanhaling
Ben trots op je, kokkie!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik hoor het wel weer, is er maar 1 die werkt hier
Tja, er moet toch iemand geld in het laadje brengenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik hoor het wel weer, is er maar 1 die werkt hier
Ik vond het eerlijk gezegd vervelender dat ik er wakker van werdquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
dus je kon je niet eens lekker opwarmen aan dat goddelijke lichaam
als ik lees wat jouw marktconform salaris is, ging ik minder werkenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, er moet toch iemand geld in het laadje brengen
tja, af en toe terugtellen en dan toch nog goud verdienen...quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
als ik lees wat jouw marktconform salaris is, ging ik minder werken
MaryMouse zit in hetzelfde beroepsveld als Maria Magdalena?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
en met behoud vanquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ben ik ook gaan doen..... 38 uur is sinds 2 januari ook nog maar 38 uur per week werken
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
MaryMouse zit in hetzelfde beroepsveld als Maria Magdalena?
hoezo, is zij ook onbevlekt ontvangenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
MaryMouse zit in hetzelfde beroepsveld als Maria Magdalena?
Ik snap alleen hoe een pc werkt. PUNT.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]niet meer maar werd voorheen wel eens een IT-hoer genoemd
Kreeg overuren toch niet gecompenseerd, dus gister maar even CAO en ATW erop nageslagen.quote:
Das een andere Maria lieverdquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoezo, is zij ook onbevlekt ontvangen
duurt zeker nog een jaar tot Functioneringsgesprekquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kreeg overuren toch niet gecompenseerd, dus gister maar even CAO en ATW erop nageslagen.
En aangezien ik een brave burgster ben en de wet niet wil overtreden, mogen ze nu maar extra capaciteit inhuren
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das een andere Maria lieverd
daaromquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
duurt zeker nog een jaar tot Functioneringsgesprek
Tja, kokkie is niet zo gek op kerst, dus weet dat natuurlijk nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
staan alletwee in het nieuwe testamentquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De Vries staat in het telefoonboek nog vaker.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
staan alletwee in het nieuwe testament
Ze staan alle vier in het nieuwe testamentquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
staan alletwee in het nieuwe testament
Vier??quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ze staan alle vier in het nieuwe testament
quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Maria, de moeder van Jezus
Maria Magdalena
Maria van Bethanië
Maria, de vrouw van Kleopas
(wikipedia is mijn vriend)
Originaliteit qua naamgeving zeg.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Maria, de moeder van Jezus
Maria Magdalena
Maria van Bethanië
Maria, de vrouw van Kleopas
(wikipedia is mijn vriend)
De Engelsen kennen er zelfs meer:quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]![]()
en ook het idee dat jij hiervoor wiki raadpleegt! daar is het toch veel te duur voor!!
Toen waren ze nog niet zo vindingrijk..quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Originaliteit qua naamgeving zeg.
En wij hebben Mary Mouse!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De Engelsen kennen er zelfs meer:
Mary (mother of Jesus), also called the Blessed Virgin Mary
Mary Magdalene, devoted disciple of Jesus
Mary of Bethany, disciple of Jesus; Roman Catholic tradition considers her the same person as Mary Magdalene
Mary (mother of James the son of Alphaeus)
Mary of Clopas, follower of Jesus
Mary, mother of John Mark
Mary (Romans 16:6), a New Testament woman
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het is wat met de Maria's nooit geweten dat het er zoveel waren. Flinke harem had die Jozef.
Kan je nagaan dat FOK! zelfs voor een kardinaal nog leerzaam kan zijnquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het is wat met de Maria's nooit geweten dat het er zoveel waren. Flinke harem had die Jozef.
En dan is bigamie zomaar afgeschafd! Komt dus eigenlijk in de beste families voor...quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Is het ook. Waarvoor dank!quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan je nagaan dat FOK! zelfs voor een kardinaal nog leerzaam kan zijn
Polygamie he, het zijn er meer dan twee!quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En dan is bigamie zomaar afgeschafd! Komt dus eigenlijk in de beste families voor...
staat toch geen aantal voor?gaat alleen om meerdere echtelijke verbindingen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is het ook. Waarvoor dank!
[..]
Polygamie he, het zijn er meer dan twee!
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
Kokkie heeft zeker níet de geweldige TD van Jerome Simpson gezien vóór de video van joetjoep werd verwijderd?
Deze is lang zo mooi niet, maar is wel de actiequote:
bedoel je die van 24-12 met saltoquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
Kokkie heeft zeker níet de geweldige TD van Jerome Simpson gezien vóór de video van joetjoep werd verwijderd?
Jeetje, ga je nu een Drassss-achtige actie uithalen en zeggen dat je die de 25e al gezien hadquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
bedoel je die van 24-12 met salto
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jeetje, ga je nu een Drassss-achtige actie uithalen en zeggen dat je die de 25e al gezien had
quote:
sowwyquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en niet even mij linkje sturen
Ik weet niet, maar jij wél want deze TD heeft de Bengals de overwinning op de Cardinals bezorgdquote:
Mij nick is van de vogel, niet van de club met dezelfde vogel als logo.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar jij wél want deze TD heeft de Bengals de overwinning op de Cardinals bezorgd
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mij nick is van de vogel, niet van de club met dezelfde vogel als logo.
Een exemplaar uit 2007 zegt wikiquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is wel een mooi manneke
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een exemplaar uit 2007 zegt wiki
Wiki is een waar ornitholoog!quote:
Slaapze!quote:
quote:
maar jij hebt andere kwaliteiten! vast!quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat maakt mij de enige die er geen zak van volgt! :|
Wie volgt er nu die maffe sporten?quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
maar jij hebt andere kwaliteiten! vast!
ikkequote:Op woensdag 11 januari 2012 23:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wie volgt er nu die maffe sporten?
Dat wel!
Ik volg alleen de paralympics voor paarden met been-protheses en het indoor-kampioenschap dwergwerpen.quote:
Wat volg jij dan?quote:
regionaal waterpolo!quote:
Wie lach jij uit??quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
regionaal waterpolo!
(en één keer in de maand presenteer ik een radioprogramma met voetbal, volleybal, zaalvoetbal, badminton, zwemmen....)
En je doet ook aan waterpolo?quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
regionaal waterpolo!
(en één keer in de maand presenteer ik een radioprogramma met voetbal, volleybal, zaalvoetbal, badminton, zwemmen....)
deed...quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En je doet ook aan waterpolo?
Je hebt je buren weer terugquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je hebt je buren weer terug
en dat niet alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had 350 messages en gun en cement molen werken, kan eindelijk cadeautjes uitpakken![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
en dat niet alleen![]()
Had 350 messages en gun en cement molen werken, kan eindelijk cadeautjes uitpakken![]()
oh? hoe ben je daar achter gekomen danquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]350 messages, dan ben je wel even aan het klikken geweest.
Bij mij werkt de gun en cementmolen nu ook. Muis heeft trouwens eerder deze week ontdekt dat die vuurbakken en hondehokken voorkomen dat de zombies je hek kunnen vernielen
Ik had een paar van die vuurbakken naast elkaar voor het hek gezet en zag dat de zombies eromheen moesten lopen. Toen ben ik gewoon wat gaan proberen. Daarom heeft muis nu ook haar auto buiten het hek staan. Nadeel is je kan erzelf ook niet doorheen, maar scheelt wel heel erg veel hekken reparerenquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
oh? hoe ben je daar achter gekomen dan
scheelt zeker. Moet zeggen dat ik dat op moment toch niet zoveel hoef te doen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had een paar van die vuurbakken naast elkaar voor het hek gezet en zag dat de zombies eromheen moesten lopen. Toen ben ik gewoon wat gaan proberen. Daarom heeft muis nu ook haar auto buiten het hek staan. Nadeel is je kan erzelf ook niet doorheen, maar scheelt wel heel erg veel hekken repareren
Muis heeft niet zoveel buurtjes als jij hè, en vindt het eigenlijk wel best zo. Ik heb er niet zoveel zin in om uren bezig te zijn met buren te bezoekenquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
scheelt zeker. Moet zeggen dat ik dat op moment toch niet zoveel hoef te doen.
kokkie heeft ook een paar honderd berichtjes![]()
Denk dat er nog eeen bug in de bazookas zit, heb al wel ontvangen, maar kan ze niet vinden
bezoek de buurtjes op het moment ook niet, als je maar terug stuurt, krijg jij ook weer giftsquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Muis heeft niet zoveel buurtjes als jij hè, en vindt het eigenlijk wel best zo. Ik heb er niet zoveel zin in om uren bezig te zijn met buren te bezoeken
Ow, dat zou wel vervelend zijn, muisie heeft net een opdracht waarbij ze killerzombies moet afschieten en dat kan blijkbaar alleen met een bazooka
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
bezoek de buurtjes op het moment ook niet, als je maar terug stuurt, krijg jij ook weer gifts
heb nu ook niks gehad bij geen van beidequote:Op donderdag 12 januari 2012 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]krijg ik daarom zo weinig bezoek
Huh, maar zowel ik als muis is bij jullie beiden langs gegaan hoorquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb nu ook niks gehad bij geen van beide
zijn er wel meer. Cement wordt ook niet opgeslagen, net als de bazooka. heb al 20 cement gekregen, maar niks te vindenquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huh, maar zowel ik als muis is bij jullie beiden langs gegaan hoor
Maar nu je het zegt, ook Rob heb ik vandaag bij beiden niet gezien.
Zou er nu weer een nieuwe bug zijn?
Oh, ik heb één cement gekregen en als ik nu op de cementmixer klik staat daar netjes 1/10, dus bij mij werkt dat denk ik wél.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
zijn er wel meer. Cement wordt ook niet opgeslagen, net als de bazooka. heb al 20 cement gekregen, maar niks te vinden![]()
Een ding scheelt, we kunnen ff verder
dat heb ik weer danquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ik heb één cement gekregen en als ik nu op de cementmixer klik staat daar netjes 1/10, dus bij mij werkt dat denk ik wél.
quote:
Vraag dan aan mij even een nieuwe, kunnen we kijken of het verzoek goed binnen komt.quote:
Mijn tent staatquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vraag dan aan mij even een nieuwe, kunnen we kijken of het verzoek goed binnen komt.
Ik heb zowel aan jou als aan kokkie ook om cement gevraagd (paar minuutjes terug).
Slaap lekkerquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
ik ben grieperig dus duik nu met paracetamol mijn nest in![]()
eet smakelijk morgenavond kokkie
dankjewel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
ik ben grieperig dus duik nu met paracetamol mijn nest in![]()
eet smakelijk morgenavond kokkie
Jahoor en hoe maakt u het?quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:42 schreef Ceetje.. het volgende:
helleu helleu, goeienavond![]()
![]()
28 jaar is lang![]()
Hoi D_Kquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoi muis!![]()
Foei muis!![]()
http://www.destentor.nl/n(...)/article10257529.ece
HET GAAT NIET OM DE LENGTE MAAR OM WAT JE ERMEE DOET!quote:
da's best lang, 28 jaar, om in een cel te zitten met een LCD TV in Peruquote:
Hebben ze daar LCD TV in de bajes? Ik wil ook een LCD TV, wie moet ik daar voor neersteken?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
da's best lang, 28 jaar, om in een cel te zitten met een LCD TV in Peru
Mary Mouseeeeeee![]()
![]()
![]()
D_K![]()
![]()
nee, gewoon hier thuis, voor m'n eigen LCD TVquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hebben ze daar LCD TV in de bajes? Ik wil ook een LCD TV, wie moet ik daar voor neersteken?
Waar heb jij al die tijd gezeten? In Peru voor je LCD TV?
Hm.... hier zou hij tbs gekregen hebben, en dat kan wél eens heel veel langer duren dan een gevangenis straf.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
langer als ie hier zou hebben gekregen
Ik ga daar een keertje heen om iemand neer te steken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, gewoon hier thuis, voor m'n eigen LCD TV![]()
Volgens de peruaanse TVheeft ie een cel met LCD TV, een mobiele telefoon met internet en weet ik veel wat nog meer
Hier was ie niet meer vrijgekomen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hm.... hier zou hij tbs gekregen hebben, en dat kan wél eens heel veel langer duren dan een gevangenis straf.
Meestal ben ik niet van het verwensen van mensen, maar dit figuur
ach, hij wordt daar wel omgelegd een keer, zodra z'n suikertante stopt met betalenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hm.... hier zou hij tbs gekregen hebben, en dat kan wél eens heel veel langer duren dan een gevangenis straf.
Meestal ben ik niet van het verwensen van mensen, maar dit figuur
dat geloof je toch zeker zelf nietquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hier was ie niet meer vrijgekomen.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:31 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga even m'n dochter van een feestje ophalen, tozzo
Geen een rechter zal hem ooit laten terugkeren in de maatschappij dus zijn TBS zal dan incidenteel verlengd worden tot zijn dood.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat geloof je toch zeker zelf niet
Ik dacht al, wat doet die horde bange boeren hier ineens, maar de vikingen komen.quote:
structureelquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen een rechter zal hem ooit laten terugkeren in de maatschappij dus zijn TBS zal dan incidenteel verlengd worden tot zijn dood.
ik ben er pas een paar uur uitquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]![]()
vroeg het bed weer in dus...
Ja, en baasje geloofde niet dat ik ziek was (is psiegiesj)quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]vandaag dus baasje gebeld dat Mary een dagje oversloeg?? Dan ben je echt ziek!!
Tijd dat baasje zelf eens iets spiegies krijgtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, en baasje geloofde niet dat ik ziek was (is psiegiesj)
Wie is Bart eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, en baasje geloofde niet dat ik ziek was (is psiegiesj)
Is meerder malen overspannen geweestquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Tijd dat baasje zelf eens iets spiegies krijgt
Je bedoeld Bart uit 'Barts Padawanquote:
O, meneertje denkt dat ie ervaringsdeskundige is.. ja, in plankjes misslaan...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is meerder malen overspannen geweest
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O, meneertje denkt dat ie ervaringsdeskundige is.. ja, in plankjes misslaan...
Ja die ken ik niet uit Star Wars.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je bedoeld Bart uit 'Barts Padawan' ?
beterschapquote:
Is uit Star Wars VII: the return of the Padawanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja die ken ik niet uit Star Wars.
Moeheid heerst volgens mij.. Ik ben ook zo moequote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
beterschap
Ik kruip er zo in. Bennie ziek, maar moe, moe, moe.
Beetje hard gewerkt wel, maar kutbaasje overspannen en d'r vent is weggelopen![]()
![]()
en dat maakte veul goed
Thanks,quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
beterschap
Ik kruip er zo in. Bennie ziek, maar moe, moe, moe.
Beetje hard gewerkt wel, maar kutbaasje overspannen en d'r vent is weggelopen![]()
![]()
en dat maakte veul goed
Weak in him the force is.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is uit Star Wars VII: the return of the Padawan
Bart is modje van DIG en doet de FOK! PR
ik zou er een moord voor plegen om een week helemaal niets te hoeven doenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Moeheid heerst volgens mij.. Ik ben ook zo moeVan het hele dagen niets doen
Ahum, zover zou ik toch niet willen gaanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zou er een moord voor plegen om een week helemaal niets te hoeven doen
En ik wil wel eens weer aan de slag... Gelukkig had Jobhunter goede ideeën..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Meestal kan je dan wat langer niets doen.. 28 jaar of zo...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum, zover zou ik toch niet willen gaan
ik weet, maarjaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Thanks,
Maar hard werken is ook niet gezond hoor
Mooi zo, gaat het toch een goed jaar wordenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En ik wil wel eens weer aan de slag... Gelukkig had Jobhunter goede ideeën..
ik kan #joran toch omleggenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum, zover zou ik toch niet willen gaan
Voor een moord krijg je meer dan een week. 28 jaar vrije tijd bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Job in welk vakgebied en als wat?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En ik wil wel eens weer aan de slag... Gelukkig had Jobhunter goede ideeën..
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Meestal kan je dan wat langer niets doen.. 28 jaar of zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |