Nederlanders staan hoog aangeschreven op dat vlak. 2011 nog een NL winnaar world choclate mastersquote:Op maandag 9 januari 2012 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat maakt de docu ook meteen zo spannend. Dit ZIJN al chef-koks van uitzonderlijk niveau, en ze staan bij het examen/wedstrijd praktisch net zo te trillen als een gemiddelde leerlingkok die zijn eerste horeca-papiertje probeert te halen. Eén doet al voor de 4e keer mee, dus is er al 16 jaar mee bezig om de MOF te behalen
Was jij niet al slapenquote:
Mwah, slechts één spatie teveelquote:
Ja, maar lag nog tv te kijken en zag iets lekkers gepost wordenquote:
Echtquote:Op maandag 9 januari 2012 22:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
En het lekkerste is: ik heb er geen oven voor nodig!!!
Ja, ik heb het recept.. bodem van bastognekoekjes!!!quote:Op maandag 9 januari 2012 22:39 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Echt. Heb jij nog een speciaal recept oid?
caloriebommetje dusquote:Op maandag 9 januari 2012 22:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, ik heb het recept.. bodem van bastognekoekjes!!!
Heb het recept van vikingsmeisje hier geplaatstquote:Op maandag 9 januari 2012 22:39 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Echt. Heb jij nog een speciaal recept oid?
Ochjee, ik krijg nu al trekquote:Op maandag 9 januari 2012 22:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, ik heb het recept.. bodem van bastognekoekjes!!!
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb het recept van vikingsmeisje hier geplaatst
Of wil je dat ik het daar weg haalquote:
Ik hou het liever nog even geheim.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:42 schreef superkokje het volgende:
Steve goedenavond![]()
Is de mol al gevonden
En daar mag ik niet komen dusquote:Op maandag 9 januari 2012 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
das lekker makkelijk, alles voor jezelf houdenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En daar mag ik niet komen dus
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
das lekker makkelijk, alles voor jezelf houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |