quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bedankt allemaal.
Neem wat nutella-kaneel cake.
[ afbeelding ]
Nu je het zegt, ik heb helemaal geen bakspullen meer.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Nog nooit op![]()
Heb wel zin om weer te bakken trouwensMaar mijn nieuwe mixer is nog niet binnen
Waarom zou je wachten?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb helemaal geen vrienden in de buurt om iets mee te kunnen doen
Moet ik dan nu nieuwe vrienden gaan maken of wachten tot over een halfjaar?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb helemaal geen vrienden in de buurt om iets mee te kunnen doen
Moet ik dan nu nieuwe vrienden gaan maken of wachten tot over een halfjaar?
Ik kwamquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bedankt allemaal.
Neem wat nutella-kaneel cake.
[ afbeelding ]
In de buurt van Zwolle? Ik ken er daar niet echt veel denk ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Er wonen toch best veel FOK!kers in de buurt, of niet?
Anders heb je deze site: http://www.nieuwemensenlerenkennen.nl/portal.php
En hier op FOK Eenzame jongeren tussen 18-25 jaar
Waarom over een half jaar?
Toch niet over de cake hoop ik.quote:
In ieder geval PluisigNijntje.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In de buurt van Zwolle? Ik ken er daar niet echt veel denk ik.
En over een half jaar ga ik toch wel weer verhuizen, dus vind ik het ergens best wel zonde om nu hier vrienden te gaan maken. Ofzo.
Ja nou ik heb voor de rest geen andere gegevens van je.quote:
Nou ja, dat is een soort van mijn probleem, ik heb mijn leven lang niets anders gedaan dan mijn kamer af komen voor school/werk en verder niets, best lastig om het nu ineens te veranderen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In ieder geval PluisigNijntje.
Je gaat toch niet een half jaar alleen in je kamer zitten en er alleen uit komen voor werk en newb?
Als je weet waar je heen gaat verhuizen, kun je daar alvast vrienden maken.
Dankjewel nog danquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja nou ik heb voor de rest geen andere gegevens van je.
Anders had ik nog wel wat ondernomen voor je
Ik vind het eigenlijk best wel lekker dat mijn sociale leven een bietje op zn gat ligtquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, dat is een soort van mijn probleem, ik heb mijn leven lang niets anders gedaan dan mijn kamer af komen voor school/werk en verder niets, best lastig om het nu ineens te veranderen.
Same here.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best wel lekker dat mijn sociale leven een bietje op zn gat ligt
Dat van mij is nooit vermoeiend ofzo geweest, dus een pauze erin is niet echt iets waarop ik zat te wachten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best wel lekker dat mijn sociale leven een bietje op zn gat ligt
Dan kan ik het me wel voorstellen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat van mij is nooit vermoeiend ofzo geweest, dus een pauze erin is niet echt iets waarop ik zat te wachten.
Nieuwe mensen leren kennen is altijd goed. Daarom zijn er meets.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, dat is een soort van mijn probleem, ik heb mijn leven lang niets anders gedaan dan mijn kamer af komen voor school/werk en verder niets, best lastig om het nu ineens te veranderen.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Tenminste geen verplichtingenquote:
Ik heb alleen maar werk nu.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
Maar hebben jullie dan geen vrienden van school ofzo?
Maar dat zijn vaak mensen ver weg.. dat vind ik toch heel anders dan de vrienden die ik hier in de buurt heb.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nieuwe mensen leren kennen is altijd goed. Daarom zijn er meets.
Inderdaadquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:35 schreef palawan het volgende:
[..]
[..]
Tenminste geen verplichtingen
Al ga ik wel regelmatig nog sporten waar ik mensen zie, en praat ik op werk met collega's. En heb ook nog een grote familie.
Dus zit gelukkig ook niet in een sociaal isolement.
Ja, maar mensen verder weg ken ik wel genoeg, er is alleen niet echt iemand waar ik zo spontaan even langs kan fietsen ofzo, dat is het meer.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nieuwe mensen leren kennen is altijd goed. Daarom zijn er meets.
Jawel. Maar dezelfde 8 mensen iedere keer zien, gaat ook vervelen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
Maar hebben jullie dan geen vrienden van school ofzo?
Ik heb al 3 mensen hier in de buurt leren kennen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar dat zijn vaak mensen ver weg.. dat vind ik toch heel anders dan de vrienden die ik hier in de buurt heb.
Ja, dat kan bij mij sowieso niet omdat iedereen altijd aan het werk is of andere soortgelijke dingen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar mensen verder weg ken ik wel genoeg, er is alleen niet echt iemand waar ik zo spontaan even langs kan fietsen ofzo, dat is het meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |