o okquote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar kosten/baten analyse valt negatief uit
Ben nog op zoek wat wel door die analyse heen komt...quote:
puppyquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ben nog op zoek wat wel door die analyse heen komt...
quote:
is cool manquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]zeker niet...
ben niet zo'n huisdierenfan
quote:
o okquote:
je bent wel heel spraakzaam vanmorgen...quote:
nee waren even naar een auto van collega kijken door het raamquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je bent wel heel spraakzaam vanmorgen...
laat me raden, je reactie zal zijn: o ok
is mijn kloonquote:
waarin?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:39 schreef Moeraskat het volgende:
Stagiaire : doe er cola in dat ontweekt
ontweekt ?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:39 schreef Moeraskat het volgende:
Stagiaire : doe er cola in dat ontweekt
* Crazy-M slaat space wakker.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die moet volgend jaar sowieso opnieuw
Ghehe... dacht ik ook een keer voor een vak... toen had ik precies een 5,5quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik doe niet negatief, ik zie de realiteit. Ik kon 4van de 9 vragen niet invullen en de overige 5 heb ik sowieso niet voor 100% goed
Hier telt niet de helft goed is een voldoendequote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ghehe... dacht ik ook een keer voor een vak... toen had ik precies een 5,5
Inderdaad ...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ontweekt ?
[..]
* Crazy-M slaat space wakker.
Niet zo negatief jij !
Ja, dan kan cola helpenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Inderdaad ...
O het bakje van het koffiezet ding .. Zit vol smurrie
Bij open vragen ook al kun je geen antwoord geven ee nomschrijving geven zoals jij het denkt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik doe niet negatief, ik zie de realiteit. Ik kon 4van de 9 vragen niet invullen en de overige 5 heb ik sowieso niet voor 100% goed
geen schoonmaakbedrijf voor koffieapparaten ?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Inderdaad ...
O het bakje van het koffiezet ding .. Zit vol smurrie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |