Als ik auto rij, dan rij ik standaard 100, is veel beter voor mn verbruik en zoveel tijd win je nou ook weer niet met sneller rijdenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik rij alleen op de a12 waar ze aan het werken zijn 100
15 tot 30 min op mijn afstandquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als ik auto rij, dan rij ik standaard 100, is veel beter voor mn verbruik en zoveel tijd win je nou ook weer niet met sneller rijden
Daarom ben ik ook blij dat ik op 5 min fietsen van mn werk woonquote:
Nog niet, we wachten nog eventjes, ander krijg ik haar ouders op mijn dak denk ikquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:37 schreef Crazy-M het volgende:
lipjes heb je nu relatie ?
was even afgeleid door werk
hehe, die week van kerstvakantie staat mn record op 50 minquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook blij dat ik op 5 min fietsen van mn werk woon
Dit is dus een ja...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:52 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nog niet, we wachten nog eventjes, ander krijg ik haar ouders op mijn dak denk ik
inderdaad, ontkenningsfasequote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dit is dus een ja...Alleen jullie noemen het nog niet zo
T ging om het woordquote:
ok, ik was aan het twijfelen over het woordquote:
dat kan ik toch niet ruikenquote:
Ja zoiets jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dit is dus een ja...Alleen jullie noemen het nog niet zo
Klopt niet lijkt mequote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, ik was aan het twijfelen over het woord
quote:
jah volgens mij ook niet, klinkt nogal raar enzoquote:
hij moet eerst alle testen nog doorstaanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Hoe lang duurt het nog voordat de ouders goedkeuring geven?
hoop snel, probeer ze goed te overwinnen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Hoe lang duurt het nog voordat de ouders goedkeuring geven?
toch wel zienquote:
tjah, WH was weer aan het hunten en maakte weer een TT die kant nog wal slaatquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:07 schreef lipjes het volgende:
Btw, naar de TT toe, merk hem nu pas op
Pulp fiction
NEIN!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:07 schreef WhiteLightning het volgende:
Ist es jetzt 17.00hr oder etwas ?
heb hem toevallig van de week gezienquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, WH was weer aan het hunten en maakte weer een TT die kant nog wal slaat
nein, aber es ist 11:10quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:07 schreef WhiteLightning het volgende:
Ist es jetzt 17.00hr oder etwas ?
schade , ich habe keinen lust mir om zu arbeiten herr Entequote:
Rammstein - keine lustquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
schade , ich habe keinen lust mir om zu arbeiten herr Ente
ja voor de stats héquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:11 schreef lipjes het volgende:
gekke-m is ook weer lekker aan het spammen vandaag
nope, gewoon hard aan het werkenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:11 schreef lipjes het volgende:
gekke-m is ook weer lekker aan het spammen vandaag
Ja, het is wel te zien dat je nu er stats zijn ineens veel lapo's heb enzoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja inderdaad, probeer stiekum ook mee te doen hoor
gisteren niet echt gelukt zag ikquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja inderdaad, probeer stiekum ook mee te doen hoor
jah, server problemen, user problemen.quote:
viel nog meequote:
beter lapo hunten dan duck huntenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, het is wel te zien dat je nu er stats zijn ineens veel lapo's heb enzo
van mij had ik nog eens niet in de gatenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gisteren niet echt gelukt zag ik
lekker hequote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, het is wel te zien dat je nu er stats zijn ineens veel lapo's heb enzo
nee godver, gaat die M ineens zitten spammen als ik wegbenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gisteren niet echt gelukt zag ik
nou viel nog wel mee...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, server problemen, user problemen.
[..]
viel nog mee
Duck huntquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
beter lapo hunten dan duck hunten
[..]
van mij had ik nog eens niet in de gaten
en dan doe ik nog juist heel veel multi quotequote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:15 schreef lipjes het volgende:
[..]
nee godver, gaat die M ineens zitten spammen als ik wegben
quote:
ik vandaag lekkor nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en dan doe ik nog juist heel veel multi quote
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |