quote:
quote:
tis gelukkig niet veel. Paar jurkjes terug in de la leggen, schoenen op zn plaats. Jas ophangen en klaar.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 07:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Goedemorgen
aah kamer opruimen ...
liedje van kinderen voor kinderen opzet
oooo dat valt nog meequote:Op dinsdag 10 januari 2012 07:31 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
tis gelukkig niet veel. Paar jurkjes terug in de la leggen, schoenen op zn plaats. Jas ophangen en klaar.
Werkse allemaal
quote:
Chihuahua ?quote:
quote:
quote:
handigquote:Op dinsdag 10 januari 2012 07:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik was halverwege bij t sportcenmtrum, vergetew uit te vchecken, en weer terug
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 07:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nee uni, maar nu ben ik de stroom mensen kwijt dus hoop dat ik het kan vinden
o okquote:
o okquote:Op dinsdag 10 januari 2012 07:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nee uni, maar nu ben ik de stroom mensen kwijt dus hoop dat ik het kan vinden
iedereen aan het werk denk ikquote:
o gezelligquote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:32 schreef gianni61 het volgende:
ja, mn oppasbejaarde is weer hier. tot vanmiddag
beetje melk geven!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:33 schreef kruidkoekje het volgende:
En tis al opgeruimd!
Er zit hier een kat keihard te mauwen
water overheen gooienquote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:33 schreef kruidkoekje het volgende:
En tis al opgeruimd!
SLETJEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
beetje melk geven!
goeiemorgen
Beestje zal geen melk willen, is nu aan t vechten met de poes van de overburenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
beetje melk geven!
goeiemorgen
bijna 9:00 schooltijd,quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:36 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Beestje zal geen melk willen, is nu aan t vechten met de poes van de overburen
Goedemorgen
zo naar de bus toe. Benieuwd of t op dit tijdstip druk is. Ik hoop t niet
We zullen zien of je voorspelling kloptquote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bijna 9:00 schooltijd,
* Crazy-M voorspelt bus vol scholieren
die van ons ook al nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:37 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik kan men hond ook altijd zo pesten met water of ijsvind ie niet bepaald leuk :p
Daarom heb ik ook geen katquote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:33 schreef kruidkoekje het volgende:
En tis al opgeruimd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |