Preciesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:56 schreef Timo20 het volgende:
een heleboel films gezien maar kan voor geen enkel koppeltje stemmen![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:51 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Precies![]()
Misschien volgende ronde..? Wanneer begint die, want deze loopt al ff mee
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:00 schreef Gorro het volgende:
Maandagavond sluit de ronde. Wil je nog deze ronde nog updaten, doe dat dan dus dit weekend
En deze?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:06 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ow, crap. Compleet vergeten. Hij stond niet in de Volkskrant lijst (geen bios-premiere) en ik had hem zelf in mijn eigen lijst niet aangemerkt als DVD premiere, dus daarom heb ik er niet aan gedacht. Zonde, staat wel in mijn eigen top 20. Een potentiële winnaar lijkt het me echter niet, dus gevalletje "zonde maar helaas".
Tin Tin ga ik nog niet eens kijken als ik geld toe krijgquote:Op maandag 30 januari 2012 19:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het redelijk onbegrijpelijk dat er maar 2 stemmen zijn voor duel 47. En dat het dan een gelijkspel is ook
Hij hoort nochtans bij de beste 10 films van het jaarquote:Op maandag 30 januari 2012 19:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Tin Tin ga ik nog niet eens kijken als ik geld toe krijg.
Dat staat er tochquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens mij heeft Carnage duel 50 gewonnen.
Wat is dezequote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tweede Ronde
Alleen stemmen als je beide films gezien hebt
30. Tropa de Elite 2: O Inimigo Agora É Outro - Bridesmaids
Duel 29 vond ik nogal moeilijk.
Ook geen updates.
Ik vind die Tropa de Elite films (ook de eerste) onzettend rommelige films, met een onsamenhangend script waar alles maar door elkaar wordt gegooid zonder dat het enige meerwaarde heeft. Dat het er voor de rest flashy uitziet en goed geacteerd is, weegt dan minder zwaar door wanneer de hele opzet van de film me ergert. Het is niet zo dat ik Bridesmaids zo fantastisch vond of zo.quote:
Dat ja.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik gok balen dat hij moest kiezen.
Ja, en dus is het niet jammer als een ook goede film van hem tegenover een andere goede film staat?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
De regisseur van Shi heeft ook al betere films gemaakt.
Dat is juist precies de uitslag die ik verwacht had hier.quote:Op woensdag 1 februari 2012 07:43 schreef CoJackso het volgende:
Toch een tegenvaller dat The King's Speech makkelijk wint van Somewhere. Had ik niet verwacht op dit forum.
Ik denk dat er heel weinig plekken zijn waar de uitslag andersom zou zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:19 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat is juist precies de uitslag die ik verwacht had hier.
Dan kunnen we nu stoppen met stemmenquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:52 schreef Mainport het volgende:
The king's speech gaat dit toernooi winnen.
Ik ga mn money op Drive zetten, lijkt me meer een FOK!film, beetje actie erin.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan kunnen we nu stoppen met stemmen
Black Swanquote:Op donderdag 2 februari 2012 08:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als ze elkaar niet eerder tegenkomen, dan gewoon een finale tussen Drive en Black Swan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |