De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vieze FiPohunter!quote:
Moet je nagaan dat ik het snel doorgelezen heb, maar de redactie mist zoiets. Serieus, wat een pauperniveau daar.quote:
Misschien wel een lapo hunter, maar zeker geen homo.quote:
Erg slecht ja. Maarja technisch gezien spreek je het wel hetzelfde uit natuurlijk.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat ik het snel doorgelezen heb, maar de redactie mist zoiets. Serieus, wat een pauperniveau daar.
Dat betwijfel ikquote:Op maandag 9 januari 2012 21:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
Misschien wel een lapo hunter, maar zeker geen homo.
rimg?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:44 schreef Dalando het volgende:
[rimg][/rimg]
[ [url=http://i.fok.nl/usericons/284294/g47r0[1].gif]afbeelding[/url] ]
Ik heb een verlovingsring om mijn ringvinger zitten, van mijn vriendin.quote:
Ik heb het nu helemaal doorgelezen. Maar dat bericht wemelt van de spelfouten en de grammatica en de zinsopbouw zuigt echt als een verjaardagstoeter op een begrafenis.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:44 schreef Nectar het volgende:
[..]
Erg slecht ja. Maarja technisch gezien spreek je het wel hetzelfde uit natuurlijk.
Zie het plaatje rechts.quote:
[/quote]quote:
Even zoekenennenenequote:Op maandag 9 januari 2012 21:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik had ertussenin iets gezet voor jou maar je vind het toch niet
Die snap ik niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:47 schreef BBQSausage het volgende:
AFKORTING HIER VAN DAT ZINNETJE ZO
[ code verwijderd ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |