quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:15 schreef Näsenbar het volgende:
Maandaag de "pizza partypan" gekocht die in de aanbieding was, gisteren vol verwachting een pizza erin gegooid maar helaasDe onderkant verbrande en de bovenkant bleef koud. Kan natuurlijk zijn dat ie er niet voor gemaakt is, maar waarom heet het dan een pizza partypan
![]()
http://www.action.nl/products/view/id/1222/-p/favoritelistid/26
Wij hadden zo'n ding een keer in een kerstpakket en hebben hem wel gebruikt als warmhoudpan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:17 schreef chansadres het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!
De bedoeling is dat je eerst de bodem er in bakt en dan naderhand wat ingrediënten er op gooit. Als je via google zoekt, vind je genoeg manieren om dit te doen. Een pizzapan word ook vaker gebruikt om te frituren of om gerechten in klaar te maken.
Wel in het zomer-camping assortiment. Weet niet of ze er nu ook zijn...quote:Op donderdag 19 januari 2012 07:51 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Verkopen ze slaapzaken bij Action?
Heb je gevraagd: "Kun je er pizza in bakken?" dan klopt het. Maar diepvriespizza's zijn gewoon niet mogelijk hierin. Maar Actionpersoneel weet vaak ook niet wat voor producten dat ze verkopen...quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:09 schreef Näsenbar het volgende:
De medewerkster van de action vertelde mij dat dit gewoon kon, maar dat was dus te mooi om waar te zijn
Meestal niet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 07:51 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Verkopen ze slaapzaken bij Action?
Ja, WD-40 (is het zelfde toch?). Alleen weet ik niet hoe veel het kost. Vast niet veel.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:39 schreef Miniem het volgende:
Hebben ze siliconenspray?
Zoja, enig idee wat het kost?
eh, das toch motorolie?quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:57 schreef Lizan het volgende:
[..]
Ja, WD-40 (is het zelfde toch?). Alleen weet ik niet hoe veel het kost. Vast niet veel.
ze hebben behoorlijke bussen, met 40%extraquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:57 schreef Lizan het volgende:
[..]
Ja, WD-40 (is het zelfde toch?). Alleen weet ik niet hoe veel het kost. Vast niet veel.
Nee is totaal niet hetzelfde.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:57 schreef Lizan het volgende:
[..]
Ja, hebben ze(bij de autoartikelen) en geen idee wat het precies kost maar het zal onder de 2 euro zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:39 schreef Miniem het volgende:
Hebben ze siliconenspray?
Zoja, enig idee wat het kost?
Nee, moet dat dan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:17 schreef FUFR het volgende:
Maar geef toe..je had eigenlijk niets nodig he
Is het te min om zelf op te slapen?quote:Op zondag 15 januari 2012 12:44 schreef MaLo het volgende:
Is het beddengoed (met name de dekbedovertrekken) nog een beetje kwaliteit? We moeten voor het logeerbed nieuw beddengoed hebben, het oude is compleet doorgescheurden voor het logeerbed wil ik natuurlijk niet teveel geld uitgeven
ah.. de action verdedigingshouding..quote:
Het was een simpele vraag.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
ah.. de action verdedigingshouding..
Waar heb ik dat eerder gezien?
Oh ja mijn hoofd inkoop thuis
ik maakte een simpel grapjequote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja, hebben ze(bij de autoartikelen) en geen idee wat het precies kost maar het zal onder de 2 euro zijn.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:13 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee is totaal niet hetzelfde.
Ik kom net van de Action.
Ze hebben het inderdaad.
Van het merk Grand Prix en kost 1,69 dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |