nu al ?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:59 schreef gianni61 het volgende:
Tussendoor met onze gevluchtte nieuweling aan her dmen
quote:
ROKJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHquote:
CRRRRRRRRRRRAZYYYYYYYYYYYYYYYYY EMMMMMMMMMMMMMETJEEEEEEEEquote:Op maandag 9 januari 2012 21:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ROKJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH
WANNEER BEL JE ME NOU EENSquote:
SHE IS IN DA HOUSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 9 januari 2012 21:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
CRRRRRRRRRRRAZYYYYYYYYYYYYYYYYY EMMMMMMMMMMMMMETJEEEEEEEE
zal eens lief vragenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu al ?
durft ze nu al niet meer terug te komen ?
fftjes.. moet zo iemand bellenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
SHE IS IN DA HOUSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
fftjes.. moet zo iemand bellen
haha okquote:
ik leg mn telefoon klaarquote:Op maandag 9 januari 2012 21:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
quote:
rokje!!!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat durf ik heul niequote:Op maandag 9 januari 2012 21:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha ok
[..]
ik leg mn telefoon klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |