Heb ik nooit gezegd, alleen dat het bijna tijd was voor een nieuwe.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:49 schreef Knutknuttsson het volgende:
Jij wilde toch zo graag de nieuwe TT maken?
Ja, ik ook.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind deze TT een beetje tegenvallen.
Doe dat de volgende keer maar, ik heb nog nooit en TT in gedachte gehad, meestal floep ik er maar iets uit wanneer het nodig is.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik had geweten dat je helemaal geen TT in gedachten had, dan had ik vanmiddag wel het topic volgeplempt.
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:24 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Jaa
Een nieuw topicRoger hiervoor
Maar wat had je nou gehoopt?
quote:Op maandag 9 januari 2012 17:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
... dat iemand anders al een mooie TT had verzonnen.
Ja, dat dus.quote:
quote:
Ik ben uitgeroepen tot heerlijke vrouwquote:Op maandag 9 januari 2012 22:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik keek even naar je ava en ik zag een heerlijke vrouw
Bedankt voor de scherpheid btw, die ontbreekt hier
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben uitgeroepen tot heerlijke vrouw
Gaat Pierre Kartner die avond bepalen welk liedje voor ons naar het ESF mag?quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:28 schreef Greys het volgende:
Houd dinsdagavond 6 maart vrij in je agenda!
Ik gok dat de winnaar tussen de 40 en 45 punten haaltquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:16 schreef Greys het volgende:
Duitsland kiest vanavond, ben benieuwd!
SHALALIE!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik kan er helaas niet heen, maar ga wel lekker weer genieten! Dus bij deze mijn TVP
Zal ik zondag dan in je oor fluisteren?quote:
Ik heb er ook zin inquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:11 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben echt al helemaal hyperdepyper voor zondag!![]()
![]()
You wiley minx.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zal ik zondag dan in je oor fluisteren?
Ik moet maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag werken. Gelukkig heb ik woensdag om ultiem tot rust te komen!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb er ook zin in![]()
Hele week daarna ook nog es vrij, wat is het leven toch mooi
quote:
Ik ben alleen woensdag vrijquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb er ook zin in![]()
Hele week daarna ook nog es vrij, wat is het leven toch mooi
Dat kon nog wel es tegen gaan vallenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik moet maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag werken. Gelukkig heb ik woensdag om ultiem tot rust te komen!
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat kon nog wel es tegen gaan vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |