SPOILER: Momenteel inactieve usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!![]()
Is het al vrijdag?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
zo.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:22 schreef Chai het volgende:
Sinds wanneer ben ik eigenlijk een inactieve user.![]()
Bijna dushi.quote:
Ik kom volgende week mijn balletje even ophalen, die piercing ondersteboven in mijn navel schiet ook niet op.![]()
![]()
Waarom had je die uitgedaanquote:Op maandag 9 januari 2012 17:25 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Bijna dushi.
Ik kom volgende week mijn balletje even ophalen, die piercing ondersteboven in mijn navel schiet ook niet op.?
![]()
Je gaat naar amstelveen om een balletje op te halen in plaats van even een nieuwe te kopen?quote:Op maandag 9 januari 2012 17:25 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Bijna dushi.
Ik kom volgende week mijn balletje even ophalen, die piercing ondersteboven in mijn navel schiet ook niet op.![]()
aight1 ook niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heloef en 2Nutz toch ook niet?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik heb hem er in mijn slaap uitgedraaid waarschijnlijk, was het bolletje kwijt toen ik wakker werd. Ik speel nogal veel met mijn navelpiercing, heb hier 5 piercings liggen, allen zonder bolletje.quote:
Ze zouden eigenlijk gewoon een reserve balletje mee moeten geven.![]()
Whehe, en uitgerekend voor deze helemaal terug i.p.v. idd gewoon een nieuwe scoren, ballin'quote:Op maandag 9 januari 2012 17:28 schreef Phantomesse het volgende:
Ik speel nogal veel met mijn navelpiercing, heb hier 5 piercings liggen, allen zonder bolletje..
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2012 17:28 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik heb hem er in mijn slaap uitgedraaid waarschijnlijk, was het bolletje kwijt toen ik wakker werd. Ik speel nogal veel met mijn navelpiercing, heb hier 5 piercings liggen, allen zonder bolletje.
Ze zouden eigenlijk gewoon een reserve balletje mee moeten geven.![]()
![]()
Hahahah idd. Hele vage gedachtes krijg je erbijquote:Op maandag 9 januari 2012 17:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe, en uitgerekend voor deze helemaal terug i.p.v. idd gewoon een nieuwe scoren, ballin'.
![]()
![]()
Ik ga denk ik gewoon tampons in mijn neus proppen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dan wordt je neusgat helemaal opgerekt.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:37 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ga denk ik gewoon tampons in mijn neus proppen.![]()
Krijg ik een echte negerneus.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan wordt je neusgat helemaal opgerekt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Goed voor de seksquote:Op maandag 9 januari 2012 17:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan wordt je neusgat helemaal opgerekt.![]()
quote:Op maandag 9 januari 2012 17:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Krijg ik een echte negerneus.![]()
![]()
Kan je de geur van gebroken ego's nog beter opsnuiven.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ben blij dat ik die niet van m'n pa geerfd heb, een van de lelijkste neuzen die bestaan. Surinamerneuzenquote:![]()
![]()
Ik heb een haviksneus, zie de OPquote:Op maandag 9 januari 2012 17:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben blij dat ik die niet van m'n pa geerfd heb, een van de lelijkste neuzen die bestaan. Surinamerneuzen.
Lelijkste negerneus () heeft KRS-One vind ik with all due respect.
![]()
![]()
Hij stond achteraan de rij voor neuzen, voor vooraan de rij voor mic-skillz.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Wat is dat niet geshoptquote:Op maandag 9 januari 2012 17:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb een haviksneus, zie de OP.
Lelijkste negerneus () heeft KRS-One vind ik with all due respect.
[ afbeelding ]ik ken alleen KRS-One zijn stem
![]()
Maar serieus het is net alsof de rest van zn gezicht ook bang van die neus is, zo van lets step aside![]()
Godverdeteringkankerkuthoerenkutkankerkotsgezwel!!!
Ik belde net voor een afspraak bij de piercer, blijkt dat wijf al een paar maanden pleite te zijn daar en niets meer van zich te laten horen.
Nu moet ik weer stad en land af gaan zoeken naar een shop waar ze met Anatometal L-bars werken en deze juist weten te zetten.
#FML.![]()
Da's kut, maar geen first worldproblemquote:Op maandag 9 januari 2012 17:53 schreef Phantomesse het volgende:
Ik belde net voor een afspraak bij de piercer, blijkt dat wijf al een paar maanden pleite te zijn daar en niets meer van zich te laten horen.
Nu moet ik weer stad en land af gaan zoeken naar een shop waar ze met Anatometal L-bars werken en deze juist weten te zetten.
#FML.![]()
![]()
Wat voor piercing ga je zetten?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Jawel.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Da's kut, maar geen first worldproblem
Hoe langer het duurt eer ik het heb, hoe langer ik bij de genezing vandaan ben en ik wil graag tegen de zomer aan over het ergste gedeelte heen zijn.Christina, boven je clit door je venusheuvel heen.quote:![]()
Gewoon shops opbellen en vragen of dat mogelijk is.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:53 schreef Phantomesse het volgende:
#FML.
Mijn piercing is fucking chill trouwens. Nergens geen last van
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
True maar je bent nog wel even jong enzoquote:Op maandag 9 januari 2012 17:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Jawel.
Hoe langer het duurt eer ik het heb, hoe langer ik bij de genezing vandaan ben en ik wil graag tegen de zomer aan over het ergste gedeelte heen zijn.
Misschien kan je zo'n ding bestellen en dan naar de shop ermee en zeggen dat ze die erdoorheen doen?![]()
Hatsjoe wat de klok slaat.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hmmmmmm nee, ben nu ontzettend moeilijk aan het doen en allemaal mensen de oren van de kop aan het vragen.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
True maar je bent nog wel even jong enzo
Misschien kan je zo'n ding bestellen en dan naar de shop ermee en zeggen dat ze die erdoorheen doen?
De piercing moet ook wel een beetje naar de vorm en lengte van het sierraad zelf geprikt worden, ik ga niet mensen laten kloten daarmee, ze moeten weten wat ze doen willen ze aan mijn puna zitten.![]()
![]()
Nice! Heb jij hem bij Jeff laten zetten? Ik hoor van mensen dat ik de anatomie van mijn puni even moet laten checken bij hem om te kijken welk sierraad het beste werkt. Arnhem is alleen fucking ver weg.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Gewoon shops opbellen en vragen of dat mogelijk is.
Mijn piercing is fucking chill trouwens. Nergens geen last van
Die man heeft wel een wereldbaan.Gezondheid!quote:![]()
Voor die dikke weels van jou wel.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:17 schreef Jajong het volgende:
http://www.freshcotton.com/nl/reell-dnm/skin-stretch-wine-/24997
Mooi of te skinny?
900kg squatsDeathlift or Die.![]()
Ja dat is wel een probleem voor mij. Of ie gaat passen is een tweedequote:Op maandag 9 januari 2012 19:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Voor die dikke weels van jou wel.
900kg squats. Eerst maar es beslissen of ik em wil bestellen of niet.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
gwn ruim 2 weken de tijd voor portfolio, laatste dag beginnen en nu stressen.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Meh, te skinnyquote:Op maandag 9 januari 2012 19:17 schreef Jajong het volgende:
Mooi of te skinny?
Kheb kk lkkr gechapt bij me ma![]()
Ik kan broeken echt niet op internet bestellen, veel te dikke benen voorquote:Op maandag 9 januari 2012 19:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja dat is wel een probleem voor mij. Of ie gaat passen is een tweede. Eerst maar es beslissen of ik em wil bestellen of niet.
Deathlift or Die.![]()
Voor die persoon op de foto is ie leuk, maar bij jou meneer spierbundel niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja dat is wel een probleem voor mij. Of ie gaat passen is een tweede. Eerst maar es beslissen of ik em wil bestellen of niet.
![]()
Ghehe true, niet geheel onbelangrijkquote:Op maandag 9 januari 2012 19:06 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hmmmmmm nee, ben nu ontzettend moeilijk aan het doen en allemaal mensen de oren van de kop aan het vragen.
De piercing moet ook wel een beetje naar de vorm en lengte van het sierraad zelf geprikt worden, ik ga niet mensen laten kloten daarmee, ze moeten weten wat ze doen willen ze aan mijn puna zitten.
Even random: Jij je truffels al binnen?![]()
Jaquote:Op maandag 9 januari 2012 19:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Voor die persoon op de foto is ie leuk, maar bij jou meneer spierbundel niet.. Maar ik ben in denial
.
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:17 schreef Jajong het volgende:
Mooi of te skinny?Lelijk én skinny. And you ain't even trollin'
.
Zal ook geen dag voorbij gaan dat je dat niet vraagtquote:Op maandag 9 januari 2012 19:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Even random: Jij je truffels al binnen?.
![]()
Okay Captain Burberryquote:Op maandag 9 januari 2012 19:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Lelijk én skinny. And you ain't even trollin'
.
[..]
Zal ook geen dag voorbij gaan dat je dat niet vraagt.
.
quote:.
Ik heb geen flauw idee hoe hij heet eigenlijk. Maar ik denk dat hij het wel is, want naar mijn weten is hij de enige piercer daar. Hij is wel tof in ieder gevalquote:Op maandag 9 januari 2012 19:08 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nice! Heb jij hem bij Jeff laten zetten? Ik hoor van mensen dat ik de anatomie van mijn puni even moet laten checken bij hem om te kijken welk sierraad het beste werkt. Arnhem is alleen fucking ver weg.
Die man heeft wel een wereldbaan.![]()
Ik weet niet wat ik heb maar ik kom de laatste tijd aan als een malleIk krijg nu zelfs dikke bovenbenen.
Konjo bu..laatmaarquote:Op maandag 9 januari 2012 19:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zal ook geen dag voorbij gaan dat je dat niet vraagt.
![]()
![]()
Denk je niet dat je je ballen heel erg ziet in die broek.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:17 schreef Jajong het volgende:
Mooi of te skinny?![]()
Ik krijg nog een pakje truffels, psylocibe atlantia omdat ik 10 forumberichten heb geplaatst op www.magictruffels.com =Winning!![]()
Jullie zijn ook totaal niet fashionable. Ik DM Sinji wel even
.
En ik heb de mijne nog steeds niet binnen.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik krijg nog een pakje truffels, psylocibe atlantia omdat ik 10 forumberichten heb geplaatst op www.magictruffels.com =Winning!
Fuck you.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Het heet 'ouder worden' en tevens misschien te wijten aan je ritme. Sinds mijn ritme omdraait word ik chubby als een malle, gauw weer terug naar een normaal ritme.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe hij heet eigenlijk. Maar ik denk dat hij het wel is, want naar mijn weten is hij de enige piercer daar. Hij is wel tof in ieder geval![]()
Ik weet niet wat ik heb maar ik kom de laatste tijd aan als een malleIk krijg nu zelfs dikke bovenbenen.
Morgen sporten!
En Vasje, nee heb ze nog niet binnen.![]()
Ren elke middag (want ik ben nimmer voor twaalven meer uit bed, echt slecht) als eerst naar de deurmat toe, nimmer een pakketje voor mij.![]()
Hmm, je mag mijn pakje wel hebben hoorquote:Op maandag 9 januari 2012 19:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En ik heb de mijne nog steeds niet binnen.
Fuck you.![]()
Dan kan ie zo bij de The Rangersquote:Op maandag 9 januari 2012 19:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij is wel de clown van de click, dus in dat opzicht wel gepaste jeans..
![]()
![]()
Wie komt mijn borst insmeren?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Alleen als je mijne ook doetquote:Op maandag 9 januari 2012 19:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Wie komt mijn borst insmeren?.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Meh, dat ritme heb ik al 1,5 jaar en nooit last van gehad. Ouder worden is 't misschien wel jaquote:Op maandag 9 januari 2012 19:31 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Het heet 'ouder worden' en tevens misschien te wijten aan je ritme. Sinds mijn ritme omdraait word ik chubby als een malle, gauw weer terug naar een normaal ritme.
Thats kinda gay, bruh.quote:
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
gwn vaak "no homo" zeggen, dan komt alles goedquote:I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:31 schreef Jajong het volgende:
Jullie zijn ook totaal niet fashionable.
Fashionable zegt 'ie dan
quote:
#swag![]()
WTF. Worden we gewoon weer overgeslagenquote:Op maandag 9 januari 2012 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Jullie vreten gewoon te veel
Phan; En ja,heb ze al sinds vrijdag binnenIk ga morgen die Peter maar weer eens mailen dat hij ze hoogstpersoonlijk langs moet komen brengen.
![]()
![]()
Ik heb zo het idee dat ze grote steden voorrang geven ofzoquote:Op maandag 9 januari 2012 19:36 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
WTF. Worden we gewoon weer overgeslagenIk ga morgen die Peter maar weer eens mailen dat hij ze hoogstpersoonlijk langs moet komen brengen.
Wel meer posts gelezen dat het niet bezorgd was en blablabla.
![]()
No homo.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:34 schreef aight1 het volgende:
[..]
gwn vaak "no homo" zeggen, dan komt alles goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
No homo.Volgens mij kunnen die dingen nooit fijn zijn, blijven sowieso haken in baardgroei en allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Fashionable zegt 'ie dan
[..]
#swag!
Is Kid Ink familie van Breezy? Lijken zo op elkaar.
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
No homo.Tof! Geen oordopjes meer die nonstop in de knoop zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh? Vind ze niet op elkaar lijken hoor?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]!
Is Kid Ink familie van Breezy? Lijken zo op elkaar.
Lijkt ie eerder op een zoon van Nelly ofzo
.
![]()
![]()
All niggaz look alike to me.
Nee man.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Huh? Vind ze niet op elkaar lijken hoor?Lijkt ie eerder op een zoon van Nelly ofzo
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
quote:Vond wel een treffende vergelijkingquote:. Dat Kid Ink er over 15 jaar ofzo uitziet als Nelly
.
![]()
Als je Kid Ink op beeld ziet, lijkt hij for real soms net op Chris Brown. Dezelfde gelaatstrekken ofzo.
![]()
Gatver manquote:Op maandag 9 januari 2012 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jumi, ik heb denk ik sop-materiaal voor je?dat blonde haar.
![]()
Godverquote:Op maandag 9 januari 2012 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jumi, ik heb denk ik sop-materiaal voor je?.
![]()
was wel een leuk liedjequote:Op maandag 9 januari 2012 19:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Neymar ging ook zingen op zo'n tv show, klonk echt nergens naar.
Hehe hier is hij wel weerquote:Op maandag 9 januari 2012 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jumi, ik heb denk ik sop-materiaal voor je?Op foto's blijft hij lelijk tho. Maar zijn skinnyness en dat haar
Was dat niet C. Ronaldoquote:Op maandag 9 januari 2012 19:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Neymar ging ook zingen op zo'n tv show, klonk echt nergens naar.
?
Alsof je hem zou afwijzen.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hehe hier is hij wel weerOp foto's blijft hij lelijk tho. Maar zijn skinnyness en dat haar
![]()
Tuurlijk nietquote:Ronaldo ook niet trouwens
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Tuurlijk nietRonaldo ook niet trouwens
.
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: