Natuurlijkquote:Op maandag 9 januari 2012 16:27 schreef Godtje het volgende:
Twee dagen wel te doen met kip en aardappel in vocht?
quote:Op maandag 9 januari 2012 16:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2012 16:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Af laten koelen tot kamertemeratuur en daarna afgesloten in de koelkast. Rijst apart bewaren, en die eerst af laten koelen in een niet afgesloten verpakking.
Goed zo?
Curryquote:Op maandag 9 januari 2012 16:31 schreef Godtje het volgende:
Ik ga dus voor de koelkast![]()
Thanks mensen
Nu nog een keer een curry topic openen. Maar dat komt later.
Eet ze!quote:
Ja, kan prima. Ik denk dat 3 of 4 dagen ook nog makkelijk kan.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Koelkast is gebruikelijker. IJskast is iets van hogere kringen: mensen die ook taartje zeggen in plaats van gebakje, of jurk in plaats van japon.quote:
Rijst maak ik vers ja en ik kook ze inderdaad mee.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:11 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ja, kan prima. Ik denk dat 3 of 4 dagen ook nog makkelijk kan.
Je zou kunnen overwegen de aardappelen alleen in de helft die je vandaag eet te doen. Apart bewaren en dan als je 't de andere dag gaat eten de rest van de aardappel erbij. Of kook je de aardappel in de curry gaar? Ach ja, dat zal ook wel. Nou, dan zit het er al in. Big deal, kan ie hooguit een beetje te gaar worden en uit elkaar vallen. Eetbaar blijft het. En je weet meteen of je het een volgende keer weer zo zou doen.
Rijst wel even vers maken.
Nee, jurk is hogere klasse, japon is burgerlijk. Net als jasje en colbert.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:38 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Japon in plaats van jurk neem ik aan.
Vroeger kon alleen de hogere klasse zich zo'n ding veroorloven. De koeling werd verkregen door blokken ijs, vandaar ijskast.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:40 schreef Cue_ het volgende:
Snap het ijskast gedeelte niet bij een koelkast aangezien er geen ijs in het spel is bij rond de 5 graden
Er waren er al een paar jou voor:quote:Op maandag 9 januari 2012 16:31 schreef Godtje het volgende:
Nu nog een keer een curry topic openen. Maar dat komt later.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |