eBay heeft lange verzendtijden. Ik zou in jouw geval eentje van Marktplaats halen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:58 schreef tliciouz het volgende:
Waar kan ik trouwens een goedkopere xbox controller scoren? Ebay ofzo? Of een die wat vriendelijker is voor je duimen. In de linker stick zit een gat van het harde drukken en nu krijg ik telkens een blaar op mijn duim
Daar kan ik dus niet aan wennen, die controller is veel te kleinquote:
Je zou naar controllers van Big Ben of een ander merk kunnen kijken. Controllers voelen wel wat meer budget aan, helaas. Zo heb ik iig een andere ps3 controller gehaald die wat lomper/groter is dan de originele van de ps3.quote:Waar kan ik trouwens een goedkopere xbox controller scoren? Ebay ofzo? Of een die wat vriendelijker is voor je duimen. In de linker stick zit een gat van het harde drukken en nu krijg ik telkens een blaar op mijn duim
Iedere gamemode is verneukt door akimbo's. Wat dachten die mensen bij IW toen ze dat erin gooiden. Laten we secondarys nog makkelijker maken door ze akimbo te makenquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:58 schreef tochweerhenk het volgende:
S&D is echt kut geworden door die FMG akimbo.
Idd, ook die RPG is een verschrikkelijk kut ding..quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Iedere gamemode is verneukt door akimbo's. Wat dachten die mensen bij IW toen ze dat erin gooiden. Laten we secondarys nog makkelijker maken door ze akimbo te maken.
Launchers moeten er bij de eerst volgende COD direct uit.. Op de lock-on na dan, deze bende heeft geen enkele toevoeging aan het spel.. Maar dat zal wel nooit gebeurenquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Treyarch had het precies goed pistols of launcher en die dingen waren goed te counteren met flack jacket. Blastshield is een lachertje omdat kut IW de noobs tevreden Wil houden.
Zolang er een perk in zit die er tegen werkt heb ik er geen probleem mee.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:36 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Launchers moeten er bij de eerst volgende COD direct uit.. Op de lock-on na dan, deze bende heeft geen enkele toevoeging aan het spel.. Maar dat zal wel nooit gebeuren
Ja ook, maar nu ik alleen ga weer drama. Zit wel met anderen in een partyquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:46 schreef bjanaan het volgende:
Hoe online met twee controllers split screen ofzo?
Hoeveel glitches heeft dit spel..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:57 schreef BzP het volgende:
Damage glitchers krijgen een ban van 6 dagen en alle kills/wins worden reset.
Deaths en losses blijven
Dit was toch wel een gamechanging glitchquote:
450quote:
Wat is een damage glitch?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:57 schreef BzP het volgende:
Damage glitchers krijgen een ban van 6 dagen en alle kills/wins worden reset.
Deaths en losses blijven
De shotgun glitch ook.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:09 schreef BzP het volgende:
[..]
Dit was toch wel een gamechanging glitch
Que?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan die tekst veel beter veranderen in youtube maar
Bedankt voor het bevestigen!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:42 schreef BzP het volgende:
[..]
Que?
http://www.google.nl/#scl(...)003&biw=1432&bih=629
quote:
de GIGM komt achter je aanquote:Op zondag 22 januari 2012 14:10 schreef FUUUU het volgende:
Alles beter als die kut Fransen. Bagger verbinding hebben maar toch altijd sneller zijn (lag comp). En niet kunnen verstaan wat ze zeggen.
Erg zeldzaam! Vandaag de hele dag Britse jochies een nekschot gegeven.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:30 schreef killfrenzy het volgende:
Britten, Fransen, Nederlanders
Spelers die zich kunnen gedragen aan de mic
Ik had eerst ook een PS3, maar toen herinnerde ik mezelf eraan dat ik geen fag was en heb ik hem maar weer verkocht.quote:
Dus je bent een vergeetachtige fag?quote:Op maandag 23 januari 2012 00:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik had eerst ook een PS3, maar toen herinnerde ik mezelf eraan dat ik geen fag was en heb ik hem maar weer verkocht.
Ps3 of niet, jij blijft een fagquote:Op maandag 23 januari 2012 00:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik had eerst ook een PS3, maar toen herinnerde ik mezelf eraan dat ik geen fag was en heb ik hem maar weer verkocht.
Ik ben de laatste tijd ook alleen maar FFA aan het spelen. Daardoor ben ik gestegen van 0.90 naar 1.109. Het gaat fucking langzaam maar wel zeker in FFA.quote:Op maandag 23 januari 2012 08:19 schreef JaafkeGB het volgende:
wat is volgens jullie de beste game-mode om te ranke?
heb gister dus voor het eerst FFA gedaan (gewonne met 30-19) was wel lekker
normaal speel ik altijd kill confirm, en kom ik 90% van de games boven de 30 kills uit.
op CTF ben ik wat minder omdat iedereen bij de vlag blijft (is ook de bedoeling) maar loop ik vaak een fuik van enemy's in..
voor de rest.. ik had voorgenomen om niet met akimbo fm9's te spelen. maar eergister heel even cod gedaan met akimbo's en DAMN dat is OP.
toch maar terug naar mp9's, voel ik me minder schuldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |